nu pot să îi mai recomand pe cei de la Lex Hobby Store
- BloodSerj
- Chief Meeple
- Posts: 150
- Joined: 16 Apr 2015, 22:15
- Location: Ludlow, UK
nu pot să îi mai recomand pe cei de la Lex Hobby Store
Sau de ce nu pot să mai cumpar de la ei
Momentan trăiesc în străinătate și nu am opțiuni pentru a cumpăra jocuri noi așa că am profitat de vizita unui prieten pentru a mai completa colecția.
Pe scurt am făcut o comanda(ințial 2 separate dar i-am rugat să le comaseze într-una singură pentru livrare). Primesc o notificare de livrare de la curier că se va livra comanda dar când verific cateva zile mai târziu cu prietenul meu nu a ajuns nimic la el.
Îi contactez pe cei de la Lex, ei îmi răspund că o colegă/angajată a trimis coletul dar ei nu il mai găsesc acum la curier de nici un fel. Ok, strike one.
Îmi promit că repară greșeala și trimit comanda în aceiași zi. Bun, în cele din urmă ajunge un colet la prietenul meu și el ajunge la mine cam într-o săptămână.
Din comandă lipsește un AH the card game mythos pack. Le scriu din nou și le cer banii înapoi și o explicație. După 2 zile primesc în cele din urmă un răspuns.
Aceiași angajată care a trimis colectul nu a informat pe nimeni aparent că nu mai aveau pe stock mythos packul respectiv. Mai ales nu m-a contactat nimeni sa mă contacteze că nu mai au produsul pe stoc. Le-am explicat de la prima greșeală situția mea logistică și dacă aș fi fost informat aș fi avut suficient timp să comand din altă parte.
Scuza? A fost o perioadă mai aglomerată, dar pe lângă returnarea banilor și o promisiune că nu se va mai întâmpla nu au mai făcut nici un efort pentru a remedia situația.
Nu numai cel mai mic preț conteaza, mai contează și cum servicu relații cliențti și cum închizi o vânzare. FYI pt retaileri domestici!
Momentan trăiesc în străinătate și nu am opțiuni pentru a cumpăra jocuri noi așa că am profitat de vizita unui prieten pentru a mai completa colecția.
Pe scurt am făcut o comanda(ințial 2 separate dar i-am rugat să le comaseze într-una singură pentru livrare). Primesc o notificare de livrare de la curier că se va livra comanda dar când verific cateva zile mai târziu cu prietenul meu nu a ajuns nimic la el.
Îi contactez pe cei de la Lex, ei îmi răspund că o colegă/angajată a trimis coletul dar ei nu il mai găsesc acum la curier de nici un fel. Ok, strike one.
Îmi promit că repară greșeala și trimit comanda în aceiași zi. Bun, în cele din urmă ajunge un colet la prietenul meu și el ajunge la mine cam într-o săptămână.
Din comandă lipsește un AH the card game mythos pack. Le scriu din nou și le cer banii înapoi și o explicație. După 2 zile primesc în cele din urmă un răspuns.
Aceiași angajată care a trimis colectul nu a informat pe nimeni aparent că nu mai aveau pe stock mythos packul respectiv. Mai ales nu m-a contactat nimeni sa mă contacteze că nu mai au produsul pe stoc. Le-am explicat de la prima greșeală situția mea logistică și dacă aș fi fost informat aș fi avut suficient timp să comand din altă parte.
Scuza? A fost o perioadă mai aglomerată, dar pe lângă returnarea banilor și o promisiune că nu se va mai întâmpla nu au mai făcut nici un efort pentru a remedia situația.
Nu numai cel mai mic preț conteaza, mai contează și cum servicu relații cliențti și cum închizi o vânzare. FYI pt retaileri domestici!
Last edited by BloodSerj on 12 Dec 2017, 07:29, edited 1 time in total.
- omucu
- King Meeple
- Posts: 891
- Joined: 28 Dec 2010, 10:56
- Custom Rank: Meeple-șef la boardgamers.ro
- Location: Tg-Mures
Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store
Am luat de foarte multe ori de la Lex si n-am avut niciodata probleme. Chiar cred ca ai avut ghinion de o angajata mai noua sau nepriceputa. E de inteles supararea ta, dar vreau sa cred ca e caz izolat.
- dmx85
- King Meeple
- Posts: 991
- Joined: 25 Jan 2012, 03:09
- Contact:
Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store
Parerea mea e ca nu ttebuie sa fii prea radical in situatia asta. Cred ca e un caz izolat. Lex e pe piata de multi ani si cred ca daca n-avea servicii bune nu rezista atata.
-
- King Meeple
- Posts: 795
- Joined: 25 Aug 2013, 17:05
- Location: Bucuresti
Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store
Si eu am avut o situatie similara recent. Posibil din cauza aglomerarii...BF...sarbatori..Insa..comunicarea cu clientul trebuie sa fie pusa mai bine la punct.
In rest am avut si eu multe comenzi la ei si au fost f ok pana acum.
All good...
In rest am avut si eu multe comenzi la ei si au fost f ok pana acum.
All good...
- adelindumitru
- Super Moderator
- Posts: 2056
- Joined: 11 Sep 2016, 01:25
Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store
Pai i-ai incurcat prin faptul ca i-ai rugat sa iti combine comenzile, e foarte posibil sa fi fost procesate de persoane diferite si de aici confuzia.
- Corwin
- King Meeple
- Posts: 2115
- Joined: 23 Nov 2012, 15:04
- Custom Rank: Terraformer
- Location: Cluj-Napoca
Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store
Eh, daca au acceptat...
Insa da, cam la orice magazin apar din cand in cand probleme. Daca se repeta atunci e altceva, dar n-as generaliza de la una singura.
Insa da, cam la orice magazin apar din cand in cand probleme. Daca se repeta atunci e altceva, dar n-as generaliza de la una singura.
- Chuckila
- King Meeple
- Posts: 5084
- Joined: 31 Jan 2010, 02:30
- Location: Cluj Napoca
Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store
Si mie mi se pare putin cam dura sugestia: "Nu mai cumparati de la Lex Hobby Store".
- mihnea_1309
- Wizard Meeple
- Posts: 241
- Joined: 14 Jan 2017, 10:27
Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store
Eh, se intampla peste tot lucruri de genul. De multe ori l-am contactat pe Alex cu intrebari sau probleme (pe chatul de pe site sau mail) si raspunde in maxim 2 ore. Acum daca te-ai nimerit si tu in nebunia de Black Friday...
Ti-au returnat prompt banii, ce alte eforturi sa mai faca? Sunt convins ca daca aveau de unde sa iti aduca mythos pack-ul o faceau, doar e in interesul lor sa vanda. Stim cu totii ce situatie tampita e cu lipsa de stocuri la extensiile Arkham Horror LCG.
Ti-au returnat prompt banii, ce alte eforturi sa mai faca? Sunt convins ca daca aveau de unde sa iti aduca mythos pack-ul o faceau, doar e in interesul lor sa vanda. Stim cu totii ce situatie tampita e cu lipsa de stocuri la extensiile Arkham Horror LCG.
- adelindumitru
- Super Moderator
- Posts: 2056
- Joined: 11 Sep 2016, 01:25
Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store
mihnea_1309 wrote:
Ti-au returnat prompt banii, ce alte eforturi sa mai faca? Sunt convins ca daca aveau de unde sa iti aduca mythos pack-ul o faceau, doar e in interesul lor sa vanda. Stim cu totii ce situatie tampita e cu lipsa de stocuri la extensiile Arkham Horror LCG.
Poate voia sa primeasca jocul pe gratis
- manny0821
- Wizard Meeple
- Posts: 281
- Joined: 02 Sep 2014, 18:11
- Location: Cluj-Napoca
Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store
Si eu am primit un colet cu un joc lipsa. Au remediat situatia dupa un telefon, si au completat comanda.
- raclariu
- Chief Meeple
- Posts: 151
- Joined: 10 Nov 2014, 15:49
- Location: Bucuresti
Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store
Nah, Lex a fost mai mult decat ok de fiecare data cand am comandat in ultimii ani. Doar un caz izolat, mai mult ca sigur.
https://meeples.ro - vinde/schimba boardgames
- Daemian1981
- Wizard Meeple
- Posts: 313
- Joined: 30 Aug 2012, 20:25
- Location: Bucuresti
Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store
Am avut si eu o situatie similara cu Lex de BF:
Pe 24.11 am facut o comanda la ei si in aceeasi zi am primit mail de confirmare a comenzii precum si AWB-ul pt colet. In aceeasi zi, putin mai tarziu, am primit un nou mail in care mi se comunica faptul ca un joc nu era de fapt pe stoc (asa cum aparea pe site) si ca este in drum spre ei, urmand ca sa ajunga la mine intre 1.12 si 4.12. Pe 4.12 le-am trimis un mesaj pe site la care nu am primit raspuns.
Pe 6.12, dupa multe verificari ale AWB-ului care au rezultat toate la fel: INEXISTENT, am sunat la ei si mi s-a spus ca abia in ziua respectiva ajunsese de fapt jocul la ei si urma sa fie dat tot atunci curierului. Doua zile si multe alte verificari de AWB (tot INEXISTENT aparea) mai tarziu, sun iarasi la ei. Mi se spune ca e ciudat ca inca n-a ajuns, dar ca verifica si revine cu informatii. Aparent, coletul a fost sortat gresit dar l-au corectat si m-au asigurat ca luni, 11.12 va ajunge la mine. Imediat dupa, primesc si mail de la curier in legatura cu acest fapt.
Intr-adevar (si intr-un final), astazi a ajuns coletul si totul pare sa fie in regula. Mai mult decat atat, m-a trezit si cu un Tears of Amaterasu dynasty pack pt Legend of the Five Rings LCG pe care nu l-am comandat. A, si inca ceva: desi restul jocurilor par sa fie in perfecta stare, ambalajul de la dynasty pack arata de parca a fost trecut intai prin mainile unui copil foarte furios Din fericire, cartile nu sunt afectate.
Concluziile:
1. Desi am asteptat un pic sa ajunga coletul, iar comunicarea ar putea fi un pic mai buna, avand in vedere ca totul s-a rezolvat pana la urma si intelegand si efectele BF, nu ma declar prea tare deranjat si cu siguranta voi mai comanda de la ei, daca voi fi atras de ce ofera (fie jocuri cautate, fie pret, fie ambele)
2. Nu stiu exact daca acel dynasty (expansion) pack se vrea a fi bonus sau (mai plauzibil) facea parte dintr-un colet pentru altcineva (asa cum a patit-o BloodSerj). Daca e cazul 2, astept un PM de la pesroana respectiva sa remediem problema. Oricum ar fi, eu n-am ce face cu el acum, neavand jocul de baza. O sa sun eventual si la Lex sa vad ce si cum.
Pe 24.11 am facut o comanda la ei si in aceeasi zi am primit mail de confirmare a comenzii precum si AWB-ul pt colet. In aceeasi zi, putin mai tarziu, am primit un nou mail in care mi se comunica faptul ca un joc nu era de fapt pe stoc (asa cum aparea pe site) si ca este in drum spre ei, urmand ca sa ajunga la mine intre 1.12 si 4.12. Pe 4.12 le-am trimis un mesaj pe site la care nu am primit raspuns.
Pe 6.12, dupa multe verificari ale AWB-ului care au rezultat toate la fel: INEXISTENT, am sunat la ei si mi s-a spus ca abia in ziua respectiva ajunsese de fapt jocul la ei si urma sa fie dat tot atunci curierului. Doua zile si multe alte verificari de AWB (tot INEXISTENT aparea) mai tarziu, sun iarasi la ei. Mi se spune ca e ciudat ca inca n-a ajuns, dar ca verifica si revine cu informatii. Aparent, coletul a fost sortat gresit dar l-au corectat si m-au asigurat ca luni, 11.12 va ajunge la mine. Imediat dupa, primesc si mail de la curier in legatura cu acest fapt.
Intr-adevar (si intr-un final), astazi a ajuns coletul si totul pare sa fie in regula. Mai mult decat atat, m-a trezit si cu un Tears of Amaterasu dynasty pack pt Legend of the Five Rings LCG pe care nu l-am comandat. A, si inca ceva: desi restul jocurilor par sa fie in perfecta stare, ambalajul de la dynasty pack arata de parca a fost trecut intai prin mainile unui copil foarte furios Din fericire, cartile nu sunt afectate.
Concluziile:
1. Desi am asteptat un pic sa ajunga coletul, iar comunicarea ar putea fi un pic mai buna, avand in vedere ca totul s-a rezolvat pana la urma si intelegand si efectele BF, nu ma declar prea tare deranjat si cu siguranta voi mai comanda de la ei, daca voi fi atras de ce ofera (fie jocuri cautate, fie pret, fie ambele)
2. Nu stiu exact daca acel dynasty (expansion) pack se vrea a fi bonus sau (mai plauzibil) facea parte dintr-un colet pentru altcineva (asa cum a patit-o BloodSerj). Daca e cazul 2, astept un PM de la pesroana respectiva sa remediem problema. Oricum ar fi, eu n-am ce face cu el acum, neavand jocul de baza. O sa sun eventual si la Lex sa vad ce si cum.
- Haddeo
- King Meeple
- Posts: 2343
- Joined: 28 Dec 2015, 18:59
- Location: Bucuresti
Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store
si eu consider ca te-ai suparat prea rau si te-as indemna sa modifici titlul.
Eu am prins un joc la ei la un pret mai mic , l-am comandat ca apoi sa ma sune ca a fost o greseala si ca pretul era mai mare si anuleaza comanda.
Apoi, un coleg de forum a facut fix acelasi lucru dar lui i-au onorat comanda. Nu mai zic ca aveam comenzi anterioare de valoare mult mai mare la ei decat colegul .
Alta chestie care nu stiu cum functioneaza la ei e chestia cu banii inapoi daca gasesti jocul mai ieftin, pe stoc si in aceleasi conditii de plata in alta parte. Mai e valabila campania ? Pentru ca eu vad mereu jocuri mai ieftine in alta parte, dar banuiesc ca se bazeaza ca ei ofera card avantaj in rate si sunt singurii care fac asta din magazinele specializate. Nu m-am prins daca e o chestie de marketing sau chiar si-a luat cineva banii inapoi pe jocuri mai scumpe .
Eu am prins un joc la ei la un pret mai mic , l-am comandat ca apoi sa ma sune ca a fost o greseala si ca pretul era mai mare si anuleaza comanda.
Apoi, un coleg de forum a facut fix acelasi lucru dar lui i-au onorat comanda. Nu mai zic ca aveam comenzi anterioare de valoare mult mai mare la ei decat colegul .
Alta chestie care nu stiu cum functioneaza la ei e chestia cu banii inapoi daca gasesti jocul mai ieftin, pe stoc si in aceleasi conditii de plata in alta parte. Mai e valabila campania ? Pentru ca eu vad mereu jocuri mai ieftine in alta parte, dar banuiesc ca se bazeaza ca ei ofera card avantaj in rate si sunt singurii care fac asta din magazinele specializate. Nu m-am prins daca e o chestie de marketing sau chiar si-a luat cineva banii inapoi pe jocuri mai scumpe .
But what if they are creating the disaster within themselves?
Things are OK now but I never know when it's going to change.
Things are OK now but I never know when it's going to change.
- adelindumitru
- Super Moderator
- Posts: 2056
- Joined: 11 Sep 2016, 01:25
Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store
Eu am primit un "voucher" la un moment dat când găsisem un preț mai ieftin la același produs în altă parte (mi se pare că era diferența dintre cele 2 produse dar nu mai știu sigur). L-am folosit să reduc Battlelore 2nd edition la un preț uman parcă . Good times.
- bogdanjovi
- Chief Meeple
- Posts: 133
- Joined: 27 Dec 2013, 17:23
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store
Ramane la latitudinea ta de la cine cumperi, dar recomandarea drastica negativa nu e meritata de cei de la Lex.
Eu i-am gasit tot timpul amabili si dispusi sa gaseasca rezolvare la orice problema aparuta.
La cate jocuri am luat de-a lungul timpului, singurele cu care nu am avut probleme au fost magazinele de la care nu am cumparat.
In rest, stoc 0 dupa plata comenzii, intarzieri sau cutii sifonate (ultimele doua in general datorate curierilor, indiferent ce eforturi ar face magazinul) sunt situatii pe care le pot intelege, daca si furnizorul da dovada de bunavointa.
Important e modul in care raspund la solicitari si in care rezolva situatii neplacute.
Eu i-am gasit tot timpul amabili si dispusi sa gaseasca rezolvare la orice problema aparuta.
La cate jocuri am luat de-a lungul timpului, singurele cu care nu am avut probleme au fost magazinele de la care nu am cumparat.
In rest, stoc 0 dupa plata comenzii, intarzieri sau cutii sifonate (ultimele doua in general datorate curierilor, indiferent ce eforturi ar face magazinul) sunt situatii pe care le pot intelege, daca si furnizorul da dovada de bunavointa.
Important e modul in care raspund la solicitari si in care rezolva situatii neplacute.
- VickdaReaper
- Super Moderator
- Posts: 3320
- Joined: 16 Feb 2010, 18:00
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store
Acelasi lucru mi s-a intamplat si mie de acest Black Friday. Am primit un mail care spunea ca unul dintre jocuri nu e in stoc, ci e pe drum spre ei (il trecusera in stoc ca sa intre la promotie). Si mi s-a spus ca va ajunge coletul cu ambele jocuri tot in jur de 4 decembrie. Totusi, spre surprinderea mea, coletul care trebuia sa ajunga abia peste o saptamana, a ajuns la mine cu doar cateva zile de intarziere (cam la 6 zile distanta de Black Friday) fata de durata normala de livrare a comenzilor de la Lex, cel putin din experientele avute de mine cu ei (i.e. 1-3 zile). Banuiesc ca-i fiecare cu norocul lui...Daemian1981 wrote:Am avut si eu o situatie similara cu Lex de BF:
Pe 24.11 am facut o comanda la ei si in aceeasi zi am primit mail de confirmare a comenzii precum si AWB-ul pt colet. In aceeasi zi, putin mai tarziu, am primit un nou mail in care mi se comunica faptul ca un joc nu era de fapt pe stoc (asa cum aparea pe site) si ca este in drum spre ei, urmand ca sa ajunga la mine intre 1.12 si 4.12. Pe 4.12 le-am trimis un mesaj pe site la care nu am primit raspuns.
- VZQ
- King Meeple
- Posts: 467
- Joined: 07 Oct 2017, 22:20
Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store
Singura diferenta fata de Regat sau Goblin, in cazul Lex, este ca (cel putin in cazul meu) nu am primit niciodata vreo confirmare telefonica directa, doar mesaje pe email, sau SMS. Dar INTOTDEAUNA am primit comenzile la timp (24H), cu reducerile aferente operate (cand a fost cazul), etc. Absolut nici o problema!
Daca stau sa ma gandesc, nu prea am avut parte de neplaceri de la nici unul din magazinele de profil de la noi, toata lumea a fost pana acum super ok (exceptie face Elefantu', dar este alta mancare de peste).
Daca stau sa ma gandesc, nu prea am avut parte de neplaceri de la nici unul din magazinele de profil de la noi, toata lumea a fost pana acum super ok (exceptie face Elefantu', dar este alta mancare de peste).
- 26octombrie
- King Meeple
- Posts: 4162
- Joined: 30 Aug 2012, 15:24
- Custom Rank: Awesome Silly Bard
Re: nu pot să îi mai recomand pe cei de la Lex Hobby Store
Sunt de acord cu tot ce s-a scris aici si mi se pare si mie ca Lex e un magazin misto, condus de oameni faini. But you're missing the point! Imaginati-va ca stati la Cuca Macaii, intr-o alta tara, fara posibilitatea de a comanda in fiecare dimineata la cafea un joc. Cand astepti o luna sa plece cineva si sa-ti aduca niste jocuri, cand dai comanda din timp, ca toate etapele sa se lege, cand incep sa apara probleme si te-agiti (tot de departe) si pare sa s-a rezolvat, iar apoi te trezesti cu un joc lipsa si cu banii dati (inteleg ca partea cu banii era cea mai putin importanta in nemultumirea lui Serj), asta insemnand ca mai trec niste luni bune pana sa gasesti caraus pentru jocul respectiv, ei bine, cred ca mai dispare din zenul asta pe care toata lumea il promoveaza. Lex a ramas un magazin solid pe o piata agitata tocmai pentru ca si-a asumat greselile. Mi s-ar parea normal sa si-o asume si pe asta, sa faca rost de jocul respectiv si sa-l trimita pe cheltuiala lor omului (mai ales ca pare o extensie mica). Dupa ce pierzi carausul si ofertele, sa-ti dea cineva banii inapoi nu mi se pare o rezolvare.
Daca noi nu putem empatiza cu o asemenea situatie (cu jucatorul I mean), atunci cine poate? Duamna de la coafor?! Zau! Sunt convinsa ca Lex va remedia problema intr-o maniera eleganta, tocmai pentru ca-i apreciez (Lex, esti aici?!)
LE: Am uitat de ce am inceput sa scriu aceasta postare: mai empatizati si voi, domnilor! Daca simti ca nemultumirea ta e inteleasa, iti mai trece din ea
Daca noi nu putem empatiza cu o asemenea situatie (cu jucatorul I mean), atunci cine poate? Duamna de la coafor?! Zau! Sunt convinsa ca Lex va remedia problema intr-o maniera eleganta, tocmai pentru ca-i apreciez (Lex, esti aici?!)
LE: Am uitat de ce am inceput sa scriu aceasta postare: mai empatizati si voi, domnilor! Daca simti ca nemultumirea ta e inteleasa, iti mai trece din ea
- BloodSerj
- Chief Meeple
- Posts: 150
- Joined: 16 Apr 2015, 22:15
- Location: Ludlow, UK
Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store
EDIT: Am inversat titlul postului
Multumesc tutror celor care si-au exprimat opiniile - exact asta speram sa se intample.
Premizele de la care am plecat cand am postat sunt urmatoarele:
1. Piata de consum din Romania in general inca nu este sufiecient de matura iar calitatea servicilor per total este mediocra. Faptul ca nu avem consumatoi sufient de vocali este o parte din problema
2. Daca nu impartasim din experientele noastre nu putem sa ne asteptam ca lucrurile sa se schimbe
Ca nota - in primi ani de functionare imi imaginez ca nu au avut foarte multi competitori si deci puteau sa isi permita sa mnu puna acent pe serviciu relatii clienti.
Problema pe care o am eu e ca de multe ori incercam sa normalizam erori sau greseli de genul asta - vezi punctul 1 de mai sus
Puneti problema de parca mi-au facut un favor ca mi-au returnat banii!
Alex de la Lex m-a contact in urma acestei postari si apreciez abordarea personala.
Cred ca mai e mult de lucrat la 'customer retention'. In exemplul meu personal am comandat de multe ori de la ei in trecut(pana in momnetul de fata am cheluit peste 3000 ron in magazinul lor online) dar nu am simtit ca asta a contat in vreun fel sau ca au facut eforturi intial sa imi retina patronajul(valabil si pt exmplul lui Haddeo?)
Multumesc tutror celor care si-au exprimat opiniile - exact asta speram sa se intample.
Premizele de la care am plecat cand am postat sunt urmatoarele:
1. Piata de consum din Romania in general inca nu este sufiecient de matura iar calitatea servicilor per total este mediocra. Faptul ca nu avem consumatoi sufient de vocali este o parte din problema
2. Daca nu impartasim din experientele noastre nu putem sa ne asteptam ca lucrurile sa se schimbe
Deacord ca piata ar trebuii sa egalizeze si sa sanctioneze. Piata suntem noi consumatorii, daca noi nu reactionam atunci intreg mecanismul prin care cumparatorii sanctioneza iar jucatorii pe piata se adapteaza nu este functional.dmx85 wrote:Parerea mea e ca nu ttebuie sa fii prea radical in situatia asta. Cred ca e un caz izolat. Lex e pe piata de multi ani si cred ca daca n-avea servicii bune nu rezista atata.
Ca nota - in primi ani de functionare imi imaginez ca nu au avut foarte multi competitori si deci puteau sa isi permita sa mnu puna acent pe serviciu relatii clienti.
omucu wrote:Chiar cred ca ai avut ghinion de o angajata mai noua sau nepriceputa
Cognitive bias - 'daca mie nu mi s-a intamplat' inseamna ca e o exceptie, ai avut ghinion, etc. Aveti in threadul cateva exemple de alte cazuri de in care serviciile oferite nu s-au ridicat la inalatimeraclariu wrote:Doar un caz izolat, mai mult ca sigur.
Corwin wrote:Insa da, cam la orice magazin apar din cand in cand probleme
Attribution bias - is a cognitive bias that refers to the systematic errors made when people evaluate or try to find reasons for their own and others' behaviors. In traducere romaneasca - Asta e, ce sa ii faci?mihnea_1309 wrote:Eh, se intampla peste tot lucruri de genul.
Problema pe care o am eu e ca de multe ori incercam sa normalizam erori sau greseli de genul asta - vezi punctul 1 de mai sus
[/quote]adelindumitru wrote:mihnea_1309 wrote:
Ti-au returnat prompt banii, ce alte eforturi sa mai faca? Sunt convins ca daca aveau de unde sa iti aduca mythos pack-ul o faceau, doar e in interesul lor sa vanda. Stim cu totii ce situatie tampita e cu lipsa de stocuri la extensiile Arkham Horror LCG.
Poate voia sa primeasca jocul pe gratis
Puneti problema de parca mi-au facut un favor ca mi-au returnat banii!
I-ai contact sa ii intrebi ce s-a intamplat? Daca da, ce eforturi au facut sa remdieze situatia?Haddeo wrote:Eu am prins un joc la ei la un pret mai mic , l-am comandat ca apoi sa ma sune ca a fost o greseala si ca pretul era mai mare si anuleaza comanda.
Apoi, un coleg de forum a facut fix acelasi lucru dar lui i-au onorat comanda. Nu mai zic ca aveam comenzi anterioare de valoare mult mai mare la ei decat colegul .
Alex de la Lex m-a contact in urma acestei postari si apreciez abordarea personala.
Cred ca mai e mult de lucrat la 'customer retention'. In exemplul meu personal am comandat de multe ori de la ei in trecut(pana in momnetul de fata am cheluit peste 3000 ron in magazinul lor online) dar nu am simtit ca asta a contat in vreun fel sau ca au facut eforturi intial sa imi retina patronajul(valabil si pt exmplul lui Haddeo?)
- BloodSerj
- Chief Meeple
- Posts: 150
- Joined: 16 Apr 2015, 22:15
- Location: Ludlow, UK
Re: nu pot să îi mai recomand pe cei de la Lex Hobby Store
Luana is on point !26octombrie wrote:Sunt de acord cu tot ce s-a scris aici si mi se pare si mie ca Lex e un magazin misto, condus de oameni faini. But you're missing the point! Imaginati-va ca stati la Cuca Macaii, intr-o alta tara, fara posibilitatea de a comanda in fiecare dimineata la cafea un joc. Cand astepti o luna sa plece cineva si sa-ti aduca niste jocuri, cand dai comanda din timp, ca toate etapele sa se lege, cand incep sa apara probleme si te-agiti (tot de departe) si pare sa s-a rezolvat, iar apoi te trezesti cu un joc lipsa si cu banii dati (inteleg ca partea cu banii era cea mai putin importanta in nemultumirea lui Serj), asta insemnand ca mai trec niste luni bune pana sa gasesti caraus pentru jocul respectiv, ei bine, cred ca mai dispare din zenul asta pe care toata lumea il promoveaza. Lex a ramas un magazin solid pe o piata agitata tocmai pentru ca si-a asumat greselile. Mi s-ar parea normal sa si-o asume si pe asta, sa faca rost de jocul respectiv si sa-l trimita pe cheltuiala lor omului (mai ales ca pare o extensie mica). Dupa ce pierzi carausul si ofertele, sa-ti dea cineva banii inapoi nu mi se pare o rezolvare.
Daca noi nu putem empatiza cu o asemenea situatie (cu jucatorul I mean), atunci cine poate? Duamna de la coafor?! Zau! Sunt convinsa ca Lex va remedia problema intr-o maniera eleganta, tocmai pentru ca-i apreciez (Lex, esti aici?!)
LE: Am uitat de ce am inceput sa scriu aceasta postare: mai empatizati si voi, domnilor! Daca simti ca nemultumirea ta e inteleasa, iti mai trece din ea