nu pot să îi mai recomand pe cei de la Lex Hobby Store

tipuri de jocuri, recomandari, aranjarea soldateilor in cutii, filme in care apar boardgames sau ORICE altceva va trece prin cap si e legat de boardgaming
User avatar
BloodSerj
Chief Meeple
Chief Meeple
Posts: 150
Joined: 16 Apr 2015, 22:15
Location: Ludlow, UK

nu pot să îi mai recomand pe cei de la Lex Hobby Store

Post: # 84222Post BloodSerj
11 Dec 2017, 05:44

Sau de ce nu pot să mai cumpar de la ei

Momentan trăiesc în străinătate și nu am opțiuni pentru a cumpăra jocuri noi așa că am profitat de vizita unui prieten pentru a mai completa colecția.
Pe scurt am făcut o comanda(ințial 2 separate dar i-am rugat să le comaseze într-una singură pentru livrare). Primesc o notificare de livrare de la curier că se va livra comanda dar când verific cateva zile mai târziu cu prietenul meu nu a ajuns nimic la el.
Îi contactez pe cei de la Lex, ei îmi răspund că o colegă/angajată a trimis coletul dar ei nu il mai găsesc acum la curier de nici un fel. Ok, strike one.
Îmi promit că repară greșeala și trimit comanda în aceiași zi. Bun, în cele din urmă ajunge un colet la prietenul meu și el ajunge la mine cam într-o săptămână.
Din comandă lipsește un AH the card game mythos pack. Le scriu din nou și le cer banii înapoi și o explicație. După 2 zile primesc în cele din urmă un răspuns.
Aceiași angajată care a trimis colectul nu a informat pe nimeni aparent că nu mai aveau pe stock mythos packul respectiv. Mai ales nu m-a contactat nimeni sa mă contacteze că nu mai au produsul pe stoc. Le-am explicat de la prima greșeală situția mea logistică și dacă aș fi fost informat aș fi avut suficient timp să comand din altă parte.
Scuza? A fost o perioadă mai aglomerată, dar pe lângă returnarea banilor și o promisiune că nu se va mai întâmpla nu au mai făcut nici un efort pentru a remedia situația.
Nu numai cel mai mic preț conteaza, mai contează și cum servicu relații cliențti și cum închizi o vânzare. FYI pt retaileri domestici!
Last edited by BloodSerj on 12 Dec 2017, 07:29, edited 1 time in total.

User avatar
omucu
King Meeple
King Meeple
Posts: 891
Joined: 28 Dec 2010, 10:56
Custom Rank: Meeple-șef la boardgamers.ro
Location: Tg-Mures

Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store

Post: # 84224Post omucu
11 Dec 2017, 09:05

Am luat de foarte multe ori de la Lex si n-am avut niciodata probleme. Chiar cred ca ai avut ghinion de o angajata mai noua sau nepriceputa. E de inteles supararea ta, dar vreau sa cred ca e caz izolat.

User avatar
dmx85
King Meeple
King Meeple
Posts: 991
Joined: 25 Jan 2012, 03:09
Contact:

Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store

Post: # 84225Post dmx85
11 Dec 2017, 09:20

Parerea mea e ca nu ttebuie sa fii prea radical in situatia asta. Cred ca e un caz izolat. Lex e pe piata de multi ani si cred ca daca n-avea servicii bune nu rezista atata.

nqq
King Meeple
King Meeple
Posts: 795
Joined: 25 Aug 2013, 17:05
Location: Bucuresti

Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store

Post: # 84226Post nqq
11 Dec 2017, 09:25

Si eu am avut o situatie similara recent. Posibil din cauza aglomerarii...BF...sarbatori..Insa..comunicarea cu clientul trebuie sa fie pusa mai bine la punct.
In rest am avut si eu multe comenzi la ei si au fost f ok pana acum.
All good...

User avatar
adelindumitru
Super Moderator
Super Moderator
Posts: 2056
Joined: 11 Sep 2016, 01:25

Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store

Post: # 84233Post adelindumitru
11 Dec 2017, 10:42

Pai i-ai incurcat prin faptul ca i-ai rugat sa iti combine comenzile, e foarte posibil sa fi fost procesate de persoane diferite si de aici confuzia.

User avatar
Corwin
King Meeple
King Meeple
Posts: 2115
Joined: 23 Nov 2012, 15:04
Custom Rank: Terraformer
Location: Cluj-Napoca

Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store

Post: # 84236Post Corwin
11 Dec 2017, 11:30

Eh, daca au acceptat...

Insa da, cam la orice magazin apar din cand in cand probleme. Daca se repeta atunci e altceva, dar n-as generaliza de la una singura.
BGG: Colectie | Jucate | Vreau sa incerc | Wishlist
Joc online pe Yucata și Board Game Arena.

User avatar
Chuckila
King Meeple
King Meeple
Posts: 5084
Joined: 31 Jan 2010, 02:30
Location: Cluj Napoca

Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store

Post: # 84243Post Chuckila
11 Dec 2017, 12:08

Si mie mi se pare putin cam dura sugestia: "Nu mai cumparati de la Lex Hobby Store".

User avatar
mihnea_1309
Wizard Meeple
Wizard Meeple
Posts: 241
Joined: 14 Jan 2017, 10:27

Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store

Post: # 84244Post mihnea_1309
11 Dec 2017, 12:18

Eh, se intampla peste tot lucruri de genul. De multe ori l-am contactat pe Alex cu intrebari sau probleme (pe chatul de pe site sau mail) si raspunde in maxim 2 ore. Acum daca te-ai nimerit si tu in nebunia de Black Friday...

Ti-au returnat prompt banii, ce alte eforturi sa mai faca? Sunt convins ca daca aveau de unde sa iti aduca mythos pack-ul o faceau, doar e in interesul lor sa vanda. Stim cu totii ce situatie tampita e cu lipsa de stocuri la extensiile Arkham Horror LCG.

User avatar
adelindumitru
Super Moderator
Super Moderator
Posts: 2056
Joined: 11 Sep 2016, 01:25

Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store

Post: # 84247Post adelindumitru
11 Dec 2017, 12:39

mihnea_1309 wrote:
Ti-au returnat prompt banii, ce alte eforturi sa mai faca? Sunt convins ca daca aveau de unde sa iti aduca mythos pack-ul o faceau, doar e in interesul lor sa vanda. Stim cu totii ce situatie tampita e cu lipsa de stocuri la extensiile Arkham Horror LCG.

Poate voia sa primeasca jocul pe gratis

User avatar
manny0821
Wizard Meeple
Wizard Meeple
Posts: 281
Joined: 02 Sep 2014, 18:11
Location: Cluj-Napoca

Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store

Post: # 84254Post manny0821
11 Dec 2017, 14:56

Si eu am primit un colet cu un joc lipsa. Au remediat situatia dupa un telefon, si au completat comanda.

User avatar
raclariu
Chief Meeple
Chief Meeple
Posts: 151
Joined: 10 Nov 2014, 15:49
Location: Bucuresti

Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store

Post: # 84255Post raclariu
11 Dec 2017, 15:03

Nah, Lex a fost mai mult decat ok de fiecare data cand am comandat in ultimii ani. Doar un caz izolat, mai mult ca sigur.
:arrow: https://meeples.ro - vinde/schimba boardgames

User avatar
Daemian1981
Wizard Meeple
Wizard Meeple
Posts: 313
Joined: 30 Aug 2012, 20:25
Location: Bucuresti

Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store

Post: # 84257Post Daemian1981
11 Dec 2017, 15:37

Am avut si eu o situatie similara cu Lex de BF:

Pe 24.11 am facut o comanda la ei si in aceeasi zi am primit mail de confirmare a comenzii precum si AWB-ul pt colet. In aceeasi zi, putin mai tarziu, am primit un nou mail in care mi se comunica faptul ca un joc nu era de fapt pe stoc (asa cum aparea pe site) si ca este in drum spre ei, urmand ca sa ajunga la mine intre 1.12 si 4.12. Pe 4.12 le-am trimis un mesaj pe site la care nu am primit raspuns.

Pe 6.12, dupa multe verificari ale AWB-ului care au rezultat toate la fel: INEXISTENT, am sunat la ei si mi s-a spus ca abia in ziua respectiva ajunsese de fapt jocul la ei si urma sa fie dat tot atunci curierului. Doua zile si multe alte verificari de AWB (tot INEXISTENT aparea) mai tarziu, sun iarasi la ei. Mi se spune ca e ciudat ca inca n-a ajuns, dar ca verifica si revine cu informatii. Aparent, coletul a fost sortat gresit dar l-au corectat si m-au asigurat ca luni, 11.12 va ajunge la mine. Imediat dupa, primesc si mail de la curier in legatura cu acest fapt.

Intr-adevar (si intr-un final), astazi a ajuns coletul si totul pare sa fie in regula. Mai mult decat atat, m-a trezit si cu un Tears of Amaterasu dynasty pack pt Legend of the Five Rings LCG pe care nu l-am comandat. A, si inca ceva: desi restul jocurilor par sa fie in perfecta stare, ambalajul de la dynasty pack arata de parca a fost trecut intai prin mainile unui copil foarte furios :D Din fericire, cartile nu sunt afectate.

Concluziile:
1. Desi am asteptat un pic sa ajunga coletul, iar comunicarea ar putea fi un pic mai buna, avand in vedere ca totul s-a rezolvat pana la urma si intelegand si efectele BF, nu ma declar prea tare deranjat si cu siguranta voi mai comanda de la ei, daca voi fi atras de ce ofera (fie jocuri cautate, fie pret, fie ambele) ;)
2. Nu stiu exact daca acel dynasty (expansion) pack se vrea a fi bonus sau (mai plauzibil) facea parte dintr-un colet pentru altcineva (asa cum a patit-o BloodSerj). Daca e cazul 2, astept un PM de la pesroana respectiva sa remediem problema. :) Oricum ar fi, eu n-am ce face cu el acum, neavand jocul de baza. O sa sun eventual si la Lex sa vad ce si cum.

User avatar
Haddeo
King Meeple
King Meeple
Posts: 2343
Joined: 28 Dec 2015, 18:59
Location: Bucuresti

Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store

Post: # 84261Post Haddeo
11 Dec 2017, 16:15

si eu consider ca te-ai suparat prea rau si te-as indemna sa modifici titlul.

Eu am prins un joc la ei la un pret mai mic , l-am comandat ca apoi sa ma sune ca a fost o greseala si ca pretul era mai mare si anuleaza comanda.
Apoi, un coleg de forum a facut fix acelasi lucru dar lui i-au onorat comanda. Nu mai zic ca aveam comenzi anterioare de valoare mult mai mare la ei decat colegul :).

Alta chestie care nu stiu cum functioneaza la ei e chestia cu banii inapoi daca gasesti jocul mai ieftin, pe stoc si in aceleasi conditii de plata in alta parte. Mai e valabila campania ? Pentru ca eu vad mereu jocuri mai ieftine in alta parte, dar banuiesc ca se bazeaza ca ei ofera card avantaj in rate si sunt singurii care fac asta din magazinele specializate. Nu m-am prins daca e o chestie de marketing sau chiar si-a luat cineva banii inapoi pe jocuri mai scumpe :).
But what if they are creating the disaster within themselves?
Things are OK now but I never know when it's going to change.

User avatar
adelindumitru
Super Moderator
Super Moderator
Posts: 2056
Joined: 11 Sep 2016, 01:25

Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store

Post: # 84269Post adelindumitru
11 Dec 2017, 18:06

Eu am primit un "voucher" la un moment dat când găsisem un preț mai ieftin la același produs în altă parte (mi se pare că era diferența dintre cele 2 produse dar nu mai știu sigur). L-am folosit să reduc Battlelore 2nd edition la un preț uman parcă :D. Good times.

User avatar
bogdanjovi
Chief Meeple
Chief Meeple
Posts: 133
Joined: 27 Dec 2013, 17:23
Location: Bucuresti
Contact:

Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store

Post: # 84270Post bogdanjovi
11 Dec 2017, 18:07

Ramane la latitudinea ta de la cine cumperi, dar recomandarea drastica negativa nu e meritata de cei de la Lex.
Eu i-am gasit tot timpul amabili si dispusi sa gaseasca rezolvare la orice problema aparuta.
La cate jocuri am luat de-a lungul timpului, singurele cu care nu am avut probleme au fost magazinele de la care nu am cumparat. :lol:
In rest, stoc 0 dupa plata comenzii, intarzieri sau cutii sifonate (ultimele doua in general datorate curierilor, indiferent ce eforturi ar face magazinul) sunt situatii pe care le pot intelege, daca si furnizorul da dovada de bunavointa.
Important e modul in care raspund la solicitari si in care rezolva situatii neplacute.

User avatar
VickdaReaper
Super Moderator
Super Moderator
Posts: 3320
Joined: 16 Feb 2010, 18:00
Location: Bucuresti
Contact:

Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store

Post: # 84272Post VickdaReaper
11 Dec 2017, 18:47

Daemian1981 wrote:Am avut si eu o situatie similara cu Lex de BF:

Pe 24.11 am facut o comanda la ei si in aceeasi zi am primit mail de confirmare a comenzii precum si AWB-ul pt colet. In aceeasi zi, putin mai tarziu, am primit un nou mail in care mi se comunica faptul ca un joc nu era de fapt pe stoc (asa cum aparea pe site) si ca este in drum spre ei, urmand ca sa ajunga la mine intre 1.12 si 4.12. Pe 4.12 le-am trimis un mesaj pe site la care nu am primit raspuns.
Acelasi lucru mi s-a intamplat si mie de acest Black Friday. Am primit un mail care spunea ca unul dintre jocuri nu e in stoc, ci e pe drum spre ei (il trecusera in stoc ca sa intre la promotie). Si mi s-a spus ca va ajunge coletul cu ambele jocuri tot in jur de 4 decembrie. Totusi, spre surprinderea mea, coletul care trebuia sa ajunga abia peste o saptamana, a ajuns la mine cu doar cateva zile de intarziere (cam la 6 zile distanta de Black Friday) fata de durata normala de livrare a comenzilor de la Lex, cel putin din experientele avute de mine cu ei (i.e. 1-3 zile). Banuiesc ca-i fiecare cu norocul lui... :)
Pentru board games sunt fidel cum era Castro pentru Cuba...

Colectie

User avatar
VZQ
King Meeple
King Meeple
Posts: 467
Joined: 07 Oct 2017, 22:20

Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store

Post: # 84276Post VZQ
11 Dec 2017, 21:42

Singura diferenta fata de Regat sau Goblin, in cazul Lex, este ca (cel putin in cazul meu) nu am primit niciodata vreo confirmare telefonica directa, doar mesaje pe email, sau SMS. Dar INTOTDEAUNA am primit comenzile la timp (24H), cu reducerile aferente operate (cand a fost cazul), etc. Absolut nici o problema!
Daca stau sa ma gandesc, nu prea am avut parte de neplaceri de la nici unul din magazinele de profil de la noi, toata lumea a fost pana acum super ok (exceptie face Elefantu', dar este alta mancare de peste).

User avatar
26octombrie
King Meeple
King Meeple
Posts: 4162
Joined: 30 Aug 2012, 15:24
Custom Rank: Awesome Silly Bard

Re: nu pot să îi mai recomand pe cei de la Lex Hobby Store

Post: # 84279Post 26octombrie
12 Dec 2017, 08:00

Sunt de acord cu tot ce s-a scris aici si mi se pare si mie ca Lex e un magazin misto, condus de oameni faini. But you're missing the point! Imaginati-va ca stati la Cuca Macaii, intr-o alta tara, fara posibilitatea de a comanda in fiecare dimineata la cafea un joc. Cand astepti o luna sa plece cineva si sa-ti aduca niste jocuri, cand dai comanda din timp, ca toate etapele sa se lege, cand incep sa apara probleme si te-agiti (tot de departe) si pare sa s-a rezolvat, iar apoi te trezesti cu un joc lipsa si cu banii dati (inteleg ca partea cu banii era cea mai putin importanta in nemultumirea lui Serj), asta insemnand ca mai trec niste luni bune pana sa gasesti caraus pentru jocul respectiv, ei bine, cred ca mai dispare din zenul asta pe care toata lumea il promoveaza. Lex a ramas un magazin solid pe o piata agitata tocmai pentru ca si-a asumat greselile. Mi s-ar parea normal sa si-o asume si pe asta, sa faca rost de jocul respectiv si sa-l trimita pe cheltuiala lor omului (mai ales ca pare o extensie mica). Dupa ce pierzi carausul si ofertele, sa-ti dea cineva banii inapoi nu mi se pare o rezolvare.
Daca noi nu putem empatiza cu o asemenea situatie (cu jucatorul I mean), atunci cine poate? Duamna de la coafor?! Zau! Sunt convinsa ca Lex va remedia problema intr-o maniera eleganta, tocmai pentru ca-i apreciez ;) (Lex, esti aici?!)

LE: Am uitat de ce am inceput sa scriu aceasta postare: mai empatizati si voi, domnilor! Daca simti ca nemultumirea ta e inteleasa, iti mai trece din ea :)

User avatar
BloodSerj
Chief Meeple
Chief Meeple
Posts: 150
Joined: 16 Apr 2015, 22:15
Location: Ludlow, UK

Re: nu mai cumpărați de la Lex Hobby Store

Post: # 84282Post BloodSerj
12 Dec 2017, 08:48

EDIT: Am inversat titlul postului

Multumesc tutror celor care si-au exprimat opiniile - exact asta speram sa se intample.

Premizele de la care am plecat cand am postat sunt urmatoarele:

1. Piata de consum din Romania in general inca nu este sufiecient de matura iar calitatea servicilor per total este mediocra. Faptul ca nu avem consumatoi sufient de vocali este o parte din problema
2. Daca nu impartasim din experientele noastre nu putem sa ne asteptam ca lucrurile sa se schimbe
dmx85 wrote:Parerea mea e ca nu ttebuie sa fii prea radical in situatia asta. Cred ca e un caz izolat. Lex e pe piata de multi ani si cred ca daca n-avea servicii bune nu rezista atata.
Deacord ca piata ar trebuii sa egalizeze si sa sanctioneze. Piata suntem noi consumatorii, daca noi nu reactionam atunci intreg mecanismul prin care cumparatorii sanctioneza iar jucatorii pe piata se adapteaza nu este functional.
Ca nota - in primi ani de functionare imi imaginez ca nu au avut foarte multi competitori si deci puteau sa isi permita sa mnu puna acent pe serviciu relatii clienti.
omucu wrote:Chiar cred ca ai avut ghinion de o angajata mai noua sau nepriceputa
raclariu wrote:Doar un caz izolat, mai mult ca sigur.
Cognitive bias - 'daca mie nu mi s-a intamplat' inseamna ca e o exceptie, ai avut ghinion, etc. Aveti in threadul cateva exemple de alte cazuri de in care serviciile oferite nu s-au ridicat la inalatime
Corwin wrote:Insa da, cam la orice magazin apar din cand in cand probleme
mihnea_1309 wrote:Eh, se intampla peste tot lucruri de genul.
Attribution bias - is a cognitive bias that refers to the systematic errors made when people evaluate or try to find reasons for their own and others' behaviors. In traducere romaneasca - Asta e, ce sa ii faci?
Problema pe care o am eu e ca de multe ori incercam sa normalizam erori sau greseli de genul asta - vezi punctul 1 de mai sus


adelindumitru wrote:
mihnea_1309 wrote:
Ti-au returnat prompt banii, ce alte eforturi sa mai faca? Sunt convins ca daca aveau de unde sa iti aduca mythos pack-ul o faceau, doar e in interesul lor sa vanda. Stim cu totii ce situatie tampita e cu lipsa de stocuri la extensiile Arkham Horror LCG.

Poate voia sa primeasca jocul pe gratis
[/quote]

Puneti problema de parca mi-au facut un favor ca mi-au returnat banii!
Haddeo wrote:Eu am prins un joc la ei la un pret mai mic , l-am comandat ca apoi sa ma sune ca a fost o greseala si ca pretul era mai mare si anuleaza comanda.
Apoi, un coleg de forum a facut fix acelasi lucru dar lui i-au onorat comanda. Nu mai zic ca aveam comenzi anterioare de valoare mult mai mare la ei decat colegul :).
I-ai contact sa ii intrebi ce s-a intamplat? Daca da, ce eforturi au facut sa remdieze situatia?


Alex de la Lex m-a contact in urma acestei postari si apreciez abordarea personala.

Cred ca mai e mult de lucrat la 'customer retention'. In exemplul meu personal am comandat de multe ori de la ei in trecut(pana in momnetul de fata am cheluit peste 3000 ron in magazinul lor online) dar nu am simtit ca asta a contat in vreun fel sau ca au facut eforturi intial sa imi retina patronajul(valabil si pt exmplul lui Haddeo?)

User avatar
BloodSerj
Chief Meeple
Chief Meeple
Posts: 150
Joined: 16 Apr 2015, 22:15
Location: Ludlow, UK

Re: nu pot să îi mai recomand pe cei de la Lex Hobby Store

Post: # 84283Post BloodSerj
12 Dec 2017, 08:56

26octombrie wrote:Sunt de acord cu tot ce s-a scris aici si mi se pare si mie ca Lex e un magazin misto, condus de oameni faini. But you're missing the point! Imaginati-va ca stati la Cuca Macaii, intr-o alta tara, fara posibilitatea de a comanda in fiecare dimineata la cafea un joc. Cand astepti o luna sa plece cineva si sa-ti aduca niste jocuri, cand dai comanda din timp, ca toate etapele sa se lege, cand incep sa apara probleme si te-agiti (tot de departe) si pare sa s-a rezolvat, iar apoi te trezesti cu un joc lipsa si cu banii dati (inteleg ca partea cu banii era cea mai putin importanta in nemultumirea lui Serj), asta insemnand ca mai trec niste luni bune pana sa gasesti caraus pentru jocul respectiv, ei bine, cred ca mai dispare din zenul asta pe care toata lumea il promoveaza. Lex a ramas un magazin solid pe o piata agitata tocmai pentru ca si-a asumat greselile. Mi s-ar parea normal sa si-o asume si pe asta, sa faca rost de jocul respectiv si sa-l trimita pe cheltuiala lor omului (mai ales ca pare o extensie mica). Dupa ce pierzi carausul si ofertele, sa-ti dea cineva banii inapoi nu mi se pare o rezolvare.
Daca noi nu putem empatiza cu o asemenea situatie (cu jucatorul I mean), atunci cine poate? Duamna de la coafor?! Zau! Sunt convinsa ca Lex va remedia problema intr-o maniera eleganta, tocmai pentru ca-i apreciez ;) (Lex, esti aici?!)

LE: Am uitat de ce am inceput sa scriu aceasta postare: mai empatizati si voi, domnilor! Daca simti ca nemultumirea ta e inteleasa, iti mai trece din ea :)
Luana is on point :)!

Post Reply

Return to “Discutii generale”