Madeira rule question.

Reguli forum
Va rugam sa postati in aceasta sectiune doar topic-uri legate de reguli sau regulamente ale jocurilor precum si diverse variante oficiale sau neoficiale (care pot fi apoi bineinteles discutate in cadrul threadurilor respective).

Pentru discutiile generale necentrate pe reguli si variante va invitam in forumul Discutii generale.

Madeira rule question.

Mesajde PanuCristian » 15 Ian 2017, 20:24

Salut, tocmai incerc sa ii dau de cap la Madeira si 2 intrebari mi se tot invart in cap.
1 . La character actions pot sa pun 2 diceuri pe 2 caractere diferite? Gen sa zic ca pun unul pe Mayor si unul pe Steward? Sau doar un singur zar de Steward sau Mayor? Si daca se foloseste doar un zar restul de 2 zaruri la ce le folosesc?
2. La partea de Crown's Requests mai exact Market Routes " the player selects up to 3 of his ships in the markets . He earns 3 , 4 6 pp for each selected Ship as deplicted in the corresponding Market, according to the round " Practic la sfarsitul primei runde iti este imposibil sa faci mai mult de o nava si sa o aduci in Market, dar pentru nava aia esti recompensat, nu ?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri
PanuCristian
Teen Meeple
Teen Meeple
 
Mesaje: 57
Membru din: 23 Dec 2016, 14:13
Total VP-uri primite: 0


Re: Madeira rule question.

Mesajde Chuckila » 15 Ian 2017, 21:02

Salut,

Hai ca incerc sa iti raspund, din ce imi aduc aminte (nu am regulamentul in fata):
1. Zarurile se pun una cate una de catre jucatori, in ordinea de joc. Se poate pune fie unul din cele 3 zaruri care au fost alese la inceputul rundei, fie unul din zarurile negre, pentru care trebuie platit un meeple din cei 2 cu care se incepe jocul in cetate (sau fortareata, sau cum ii spune - e in partea de sus a tablei). Cand se pune zarul, fie se alege actiunea caracterului, fie se face harvest. Se poate pune pe acelasi caracter de mai multe ori, sau pe caractere diferite - nu exista alta regula decat faptul ca nu pot sa fie mai multe zaruri decat numarul de jucatori, incluzand zarurile negre si doar un singur zar negru pe fiecare zona de caracter sau harvest.

2. Nu este imposibil sa trimiti mai multe nave pana la finalul rundei 1. Cu fiecare actiune de trimis nave se pot trimite doua. Daca e nevoie de resurse pentru acest lucru, se poate face harvest inainte. Daca nu ma insel, se mai poate trimite si ca actiune bonus la rezolvarea regiunilor + este un helper care permite inca o nava. E mai greu sa trimiti 3 in prima runda, insa nu imposibil.
Avatar utilizator
Chuckila
Administrator
Administrator
 
Mesaje: 5064
Membru din: 31 Ian 2010, 03:30
Localitate: Cluj Napoca
Total VP-uri primite: 563


Re: Madeira rule question.

Mesajde PanuCristian » 15 Ian 2017, 21:22

Salut, da dupa ce am citit inca odata regulamentul am dat de asta:
Each die allows the player to perform an action.
During phase B character action , one at a time and in turn order players will place a guild die or a pirate die on a character to perform its action..respectand regula zisa de tine si valoarea zarului. Ms mult de ajutor!
PanuCristian
Teen Meeple
Teen Meeple
 
Mesaje: 57
Membru din: 23 Dec 2016, 14:13
Total VP-uri primite: 0



Înapoi la Discutii reguli si variante

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori