Vă așteptăm sâmbătă să testăm împreună noutațile de la Zoch și Noris care au fost lansate anul acesta la Essen.
Vom juca:
Sushi Go - joc de petrecere și familie;
Beasty Bar - joc de petrecere și familie;
Bite Night - joc de petrecere și familie;
Mangrovia - joc de strategie și familie;
Manila - joc de strategie și familie;
Vom savura ceaiuri, sucuri şi bere și ne vom juca până în noapte.
Orice altceva vă face cu ochiul din lista de jocuri deja desfăcute, vom pune pe masă: https://www.facebook.com/notes/board-ga ... 6615762526
Taxa de participare este 5 lei.
Vă așteptăm cu drag!
https://www.facebook.com/events/756322771069631/
Seara de jocuri @ Happy Color - sambata 15.11.2014
- DanielIndru
- King Meeple
- Posts: 7071
- Joined: 20 Dec 2010, 09:32
- Custom Rank: Going Cardboard
- Location: Timisoara
- Contact:
- cristianf
- King Meeple
- Posts: 2980
- Joined: 18 Jul 2010, 09:55
- Location: Sanpetru, Brasov
- DanielIndru
- King Meeple
- Posts: 7071
- Joined: 20 Dec 2010, 09:32
- Custom Rank: Going Cardboard
- Location: Timisoara
- Contact:
Re: Seara de jocuri @ Happy Color - sambata 15.11.2014
N-am apucat, am dat Crokinole ca dementii.
Sper saptamana asta, ca mi-a atras atentia.
Sper saptamana asta, ca mi-a atras atentia.
- cristianf
- King Meeple
- Posts: 2980
- Joined: 18 Jul 2010, 09:55
- Location: Sanpetru, Brasov
Re: Seara de jocuri @ Happy Color - sambata 15.11.2014
Pai in cazul asta, sper si eu ca si mie mi-a atras atentia.
- DanielIndru
- King Meeple
- Posts: 7071
- Joined: 20 Dec 2010, 09:32
- Custom Rank: Going Cardboard
- Location: Timisoara
- Contact:
Re: Seara de jocuri @ Happy Color - sambata 15.11.2014
Ah, am jucat Beasty Bar.
Inteleg fascinatia unora, dar nu e joc pentru mine.
Nota 4.
Inteleg fascinatia unora, dar nu e joc pentru mine.
Nota 4.
- omucu
- King Meeple
- Posts: 891
- Joined: 28 Dec 2010, 10:56
- Custom Rank: Meeple-șef la boardgamers.ro
- Location: Tg-Mures
- DanielIndru
- King Meeple
- Posts: 7071
- Joined: 20 Dec 2010, 09:32
- Custom Rank: Going Cardboard
- Location: Timisoara
- Contact:
Re: Seara de jocuri @ Happy Color - sambata 15.11.2014
Am jucat Mangrovia sambata.
Mi-e greu sa spun ceva rau despre joc, dar nici nu-i pot gasi multe calitati.
E un gateway ce mi-a adus aminte de TtR - pentru ca aduni carti ce te ajuta sa pui colibe pe plansa.
Dar are si elemente de area control pentru scorul de la final si o foarte scurta faza de selectare a actiunilor (care nu e worker placement) la inceputul fiecarei runde - care te ajuta sa tragi carti si amulete si sa construiesti colibe.
Pe scurt, strangi carti si amulete cu ajutorul carora platesti costul de constructie al colibelor.
Incerci sa plasezi colibele pe:
- locuri care iti dau puncte instant
- locuri care te ajuta sa primesti mai multe amulete
- locuri care te fac dominant la area control
Exista 4 forme de relief unde se poate construi si la sfarsitul fiecarei runde cel care e primul jucator pentru runda urmatoare decide care 2 forme de relief sunt disponibile pentru constructie.
Jocul se termina la finalul rundei in care unul din jucatori a construit ultima coliba - si acest final poate veni foarte brusc, asa cum am simtit pe propria piele.
As fi vrut ca plansa de joc sa fie mai atractiva, asa cum e coperta.
As fi vrut ca jocul sa fie mai profund si mai strategic, dar pentru o experienta gateway e foarte bun.
Mi-e greu sa spun ceva rau despre joc, dar nici nu-i pot gasi multe calitati.
E un gateway ce mi-a adus aminte de TtR - pentru ca aduni carti ce te ajuta sa pui colibe pe plansa.
Dar are si elemente de area control pentru scorul de la final si o foarte scurta faza de selectare a actiunilor (care nu e worker placement) la inceputul fiecarei runde - care te ajuta sa tragi carti si amulete si sa construiesti colibe.
Pe scurt, strangi carti si amulete cu ajutorul carora platesti costul de constructie al colibelor.
Incerci sa plasezi colibele pe:
- locuri care iti dau puncte instant
- locuri care te ajuta sa primesti mai multe amulete
- locuri care te fac dominant la area control
Exista 4 forme de relief unde se poate construi si la sfarsitul fiecarei runde cel care e primul jucator pentru runda urmatoare decide care 2 forme de relief sunt disponibile pentru constructie.
Jocul se termina la finalul rundei in care unul din jucatori a construit ultima coliba - si acest final poate veni foarte brusc, asa cum am simtit pe propria piele.
As fi vrut ca plansa de joc sa fie mai atractiva, asa cum e coperta.
As fi vrut ca jocul sa fie mai profund si mai strategic, dar pentru o experienta gateway e foarte bun.