Customer Suport de la Osprey Games

un fel de loc de dat cu capul, loc de vorbit verzi si uscate, batut campii, etc
Post Reply
User avatar
Broodstar
Wizard Meeple
Wizard Meeple
Posts: 270
Joined: 24 Jan 2018, 01:40
Location: Bucuresti

Customer Suport de la Osprey Games

Post: # 86669Post Broodstar
13 Feb 2018, 18:14

Am avut o aventura interesanta cu cei de la Osprey Games, si vreau sa va povestesc despre ea.

Saptamana trecuta mi-am cumparat The Lost Expedition (de la regat).
Fiind un mare fan al jocurilor solo (don't laugh!) si The Lost Expedition fiind unul dintre cele mai vestite jocuri pentru modul solo, muream de nerabdare sa-l deschid.
Superba cutia, o deschid, superbe componentele din interior, grafica de pe carti absolut minunata, totul era curcubee si sclipici in jurul meu :D
Deschid si pachetul cu caracterele si... ups, 3 carti de caractere erau lipite intre ele... Fuuuu... cum sa fac? Mi-era clar ca daca le fortez sunt mari sanse sa se strice ceva. Si asta s-a si intamplat, cele trei carti s-au stricat cand le-am separat (fiecare capatand cate o cicatrice subtirica de jumatate de centimetru).
Pfff... mi s-au spart curcubeele in cap si sclipiciul s-a transformat in stele verzi.

Bafta mea e ca aveam febra (pe bune) si in starea aia aveam tupeu sa fac multe lucruri pentru jocurile mele :D
Asa ca am facut ceva ce nu am mai facut pana acum: am luat legatura direct cu producatorul. Am facut 3 poze cartilor, am facut o poza chitantei (cea de la curier) si am trimis un mail celor de la Osprey Games rugandu-i sa ma ajute cu problema.
In cateva minute mi-au raspuns spunandu-mi ca-mi vor trimite replacement cards pentru cele stricate, doar sa le dau adresa.
Ookeeei, inca nu credeam ca e asa de simplu, imi imaginam ca nu si-au dat seama ca sunt din Romania, sau ma vor pune sa platesc ceva taxe... Nope; a doua zi mi-au trimis colet si in 5 zile acesta a ajuns din UK la mine.
Nu mica mi-a fost supriza sa gasesc replacement cards pentru toate cartile din joc (practic tot jocul, fara cutie, manual si tokene) si in plus si un promo expansion (The Cursed Idol).

Bineinteles ca le-am multumit, le-am lasat si un comment pozitiv pe BGG... Iar concluziile sunt mai multe, ba ca baietii astia au un customer support foarte misto, ba ca febra produce cantitati decente de curaj...

User avatar
Haddeo
King Meeple
King Meeple
Posts: 2343
Joined: 28 Dec 2015, 18:59
Location: Bucuresti

Re: Customer Suport de la Osprey Games

Post: # 86670Post Haddeo
13 Feb 2018, 19:20

In zilele de azi e din ce in ce mai rar scenariu celalalt, altfel , cam toti au un customer support similar. Cea mai recenta interactiune am avut-o cu cei de la Iello games, care mi-au trimis replacement cards (desi raspund mai greu la emails, 6-7 zile :) ).
But what if they are creating the disaster within themselves?
Things are OK now but I never know when it's going to change.

User avatar
Broodstar
Wizard Meeple
Wizard Meeple
Posts: 270
Joined: 24 Jan 2018, 01:40
Location: Bucuresti

Re: Customer Suport de la Osprey Games

Post: # 86682Post Broodstar
14 Feb 2018, 10:41

Haddeo wrote:In zilele de azi e din ce in ce mai rar scenariu celalalt, altfel , cam toti au un customer support similar. Cea mai recenta interactiune am avut-o cu cei de la Iello games, care mi-au trimis replacement cards (desi raspund mai greu la emails, 6-7 zile :) ).
Pai asta e minunat. Eu unul ma bucur sa aud astfel de lucruri.

Post Reply

Return to “Offtopic - discutii libere”