Deși nu prea am cumpărat de la Red Goblin sau de pe la alte magazine care nu sunt de specialitate, bănuiesc că vânzarea de jocuri piratate poate trece pe aici cu bună/fără știință. Cred că e potrivită regula asta, dacă vânzarea e intenționată, dar sunt cumva surprins de a doua regulă: obligativitatea de primire a unui produs dacă a suferit daune pe durata transportului.Amendament 25.10.2020:
- Vanzarea jocurilor piratate pe forum este interzisa;
- Vanzatorul este obligat sa accepte returnarea unui produs in caz ca starea acestuia nu corespunde cu descrierea din postarea de vanzare (are piese lipse, starea jocului nu corespunde celei descrise, cutia este lovita la transport, etc) timp de 15 zile calendaristice de la data receptionarii jocului de catre cumparator;
- Vanzatorul este responsabil de ambalarea jocului suficienta incat acesta sa nu sufere deteriorari in timpul transportului. Ambalarea suficienta inseamna sa fie ambalat intr-o cutie solida, cu elemente absorbante de soc cum ar fi ziare, bubble wrap, bucati aditionale de carton etc. A nu se confunda cu ambalarea in lazi de lemn, sau atmosfera protectoare de azot.
Da, sunt de acord cu prezentarea corectă a stării jocului, lipse componente, poze, etc, dar...nu știu cât de mult sens are partea cu daune pe durata transportului. Sunt inclusiv magazine care nu permit retururi din motivele astea, deși suntem în 2020, ori...pe bursă putem considera asta obligativitate?
Menționez că ambalez foarte bine jocurile pe care le trimit (spre deosebire de Regat și Red Goblin, să zicem, de la care mă feresc să mai cumpăr din motivele astea), iar dacă s-ar întâmpla ca cineva să îmi spună că în ciuda ambalajului ca pentru transport de ouă, ar păți ceva la curier și ar vrea să îl întoarcă, tot mi s-ar părea unfair. Încerc să înțeleg dacă doar mie mi se pare cam accentuată regula asta, sau dacă regula 3 din amendament e excepția returului de la regula 2.