Page 2 of 2

Re: A Dark Room

Posted: 19 Aug 2016, 19:02
by demontear
Eu am avut hull 8 si speed 6.

Re: A Dark Room

Posted: 20 Aug 2016, 00:01
by suf
13874 dupa ce l-am luat de la inceput azi, cu nava 6,6 si vreo 10 decolari.

Re: A Dark Room

Posted: 01 Sep 2016, 14:49
by MandrulDuce
25092. 5/5. Cam dezamăgitor. Joci un civ builder ca la final să ai un mini-game de câteva secunde. Eu credeam că au influneță upgr alea dar mai bine băgam mai mult în speed și mai puțin în Hull. M-am acroșat o singură dată cu speed 5.

Re: A Dark Room

Posted: 02 Oct 2016, 18:22
by Imago
41169, 10/9. Nu am pornit racheta pana nu am rascolit orice coltusor de pe harta (inclusiv si mina de sulf, care mi-a permis sa-mi fac rifle si gloante). Pentru energy cells si pusca laser, nu am descoperit ce era de facut. Probabil nu era nimic, doar un hint ca este loc de mai bine si dupa praful de pusca:)
from http://www.boardgamegeek.com/image/3199252
Toata harta descoperita

Re: A Dark Room

Posted: 02 Oct 2016, 20:27
by suf
Oho! Ai explorat, nu gluma :)

Re: A Dark Room

Posted: 02 Oct 2016, 21:10
by Imago
suf wrote:Oho! Ai explorat, nu gluma :)
Jocul a pornit asa entuziasmant, cu dezvoltarea locatiei, tehnologii, arme noi, ca imi parea greu de crezut ca asa se termina jocul, urcand intr-o amarata de farfurie zburatoare. De aia am insistat, am cotrobait peste tot. Spre final am desscoperit un batran, caruia daca ii dadeam un artefact, imi spunea ceva. Cand i-am gasit si dat artefactul... Mi-a spus ca trebuie sa privesc spre stele (aluzie sa ma urc in farfurie). Nah, si fara el imi dadusem seama. In general am tot descoperit orase abandonate, in care ma luptam cu soldati. Spre final, cand aveam pusca si gloante, principala gria era sa nu mor de sete sau foame.
Insa maximum ce am putut dezvolta au fost pusca si gloantele.