Wheels of Time - adixor vs fixpix

adixor

Wheels of Time - adixor vs fixpix

Post: # 414Post adixor
16 Jan 2010, 22:41

La sugestia lui fixpix m-am uitat putin pe un joc "Print & Play" gratuit gasit aici:

http://www.boardgamegeek.com/boardgame/ ... ls-of-time

Cum parea foarte simpatic, am zis sa incercam un play by forum (se preteaza pentru ca nu are componente ascunse). Jocul vi-l puteti crea si acasa foarte usor, aveti de printat doar cateva foi a4 normale, chiar si alb-negru, si de decupat cateva discuri de pe ele. In pagina de pe BGG puteti gasi toate .pdf-urile necesare pentru printarea acestui joc (daca aveti cont).

Acestea fiind spuse, avem pozitia de start mai jos. Eu am dat cu un zar pentru mine (3) si pentru fixpix (5) asa ca incepe fixpix. Populatia si food production sunt pe pozitia 2, nici un jucator nu are resurse in acest moment.
wot-cu-fixpix-start.jpg
Runda 1 - fixpix
1. Feeding: populatia = food production => OK
2. Action:

fixpix

Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix

Post: # 480Post fixpix
19 Jan 2010, 10:10

2. Actiuni
- intorc roata din stinga 1 pas
- intorc roata mea (1) un pas. Presupun ca 1 e roata mea...

3. Productie
- 1 mincare

4. Dezastre
- nada

adixor

Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix

Post: # 509Post adixor
21 Jan 2010, 20:12

Runda 1 - adixor

1. Feeding - OK

2. Actiuni
- mut roata mea (2) un pas
- mut rota dreapta un pas

3. Productie
- o piatra
- o caramida

4. Danger
- ( un lemn de la tine daca ai fi avut)

Situatia acum:
wot-cu-fixpix-1.jpg
Runda 2 - fixpix

1. Feeding - OK

2. Actiuni:

fixpix

Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix

Post: # 536Post fixpix
25 Jan 2010, 13:28

2. Actiuni:
- roata din dreapta, doi pasi
3. Productie:
- 1 food production
- 1 hired worker token
4. Nici un dezastru

adixor

Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix

Post: # 606Post adixor
01 Feb 2010, 10:26

am revenit. diseara postez si mutarea mea.

adixor

Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix

Post: # 631Post adixor
02 Feb 2010, 22:22

Runda 2 - adixor

1. Feeding - ok
2. Actiuni:
a) 1 actiune - construiesc un WALL din piatra si caramida
b) 1 actiune - rotesc roata mea (2) o pozitie

3. Productie:
- 1 food supply

4. Nici un danger/dezastru (e unul, dar nu am piatra de dat)

Sa verifici te rog ca e totul ok.
wot-cu-fixpix-2.jpg

Runda 3 - fixpix

1. Feeding - prea ok :)

p.s. daca pe tura mea apare un danger pe un link intre wheelul tau si o roata de productie, il rezolv ? sau conteaza doar danger-urile si dezastrele legate de roata mea ?

fixpix

Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix

Post: # 640Post fixpix
03 Feb 2010, 10:13

Doar cele 3 linkuri ale tale se rezolva.

2. Actiuni
- Folosesc muncitorul pentru a mai primi o actiune si invirt roata din dreapta 3 pasi.

3. Productie
- 1 food supply dar nu mai am unde sa-l pun, asa ca se pierde
- 1 populatie

4. Nici un dezastru

adixor

Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix

Post: # 652Post adixor
03 Feb 2010, 20:32

Runda 3 - adixor

1. Feeding - OK
2. Actions:
- invart roata din stanga o pozitie
- invart roata mea o pozitie

3. Produc o strada

4. Pierd o caramida pe care nu o am.
wot-cu-fixpix-3.jpg
Runda 4 - fixpix

1. Feeding OK

fixpix

Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix

Post: # 676Post fixpix
04 Feb 2010, 23:35

2. Actiuni
- activez legatura din dreapta pentru a creste populatia
- Invirt roata mea un pas
- Invirt roata din dreapta un pas

3. Productie
- produc o cladire

4. Nici un dezastru

adixor

Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix

Post: # 697Post adixor
05 Feb 2010, 22:23

1. poti sa-ti folosesti populatia pentru a face si a 4-a actiune: "If you trigger a population link, you may use the extra action during the same turn."
2. nu poti produce o cladire: "you need an equal or greater number of walls and roads before developing a building"

fixpix

Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix

Post: # 702Post fixpix
06 Feb 2010, 10:27

Corect. Sa revenim:
2. Actiuni
- activez legatura din dreapta pentru a creste populatia
- invirt toate rotile, mai putin a ta, un pas

3. Productie
- un lemn si o piatra

4. Nici un dezastru

adixor

Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix

Post: # 717Post adixor
07 Feb 2010, 09:33

Runda 4 - adixor

1. Feeding OK (not for long :D)
2. Actiuni
- invart roata mea de 2 ori

3. Productie
- +1 population
- 1 wood

4. no disasters. phew.

(scrie tu numarul rundei si jucatorul ca e mai usor de urmarit asa in posturi decat cum faceam eu ca incepeam runda ta in postul meu)

fixpix

Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix

Post: # 721Post fixpix
07 Feb 2010, 20:00

Runda 5 - fixpix
1. Feeding - ok
2. Actiuni
- activez legatura din dreapta si primesc 1 lemn
- activez legatura din stinga si primesc 1 piatra
- construiesc doua drumuri
3. Productie
- +1 piatra si +1 lemn
4. Nici un dezastru

adixor

Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix

Post: # 750Post adixor
08 Feb 2010, 21:37

Runda 5 - adixor

1. Feeding - NOT OK. Dau un food ca sa fie ok
2. Am 3 actiuni, invart roata mea 3 pozitii
3. Productie: +1 food production (up to 3)
4. Danger: -1 lemn
wot-cu-fixpix-5.jpg

fixpix

Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix

Post: # 751Post fixpix
08 Feb 2010, 21:52

Runda 6 - fixpix
1. Feeding - ok
2. Actiuni
- activez legatura din dreapta si primesc 1 lemn
- activez legatura din stinga si primesc 1 piatra
- construiesc doua drumuri
3. Productie
- +1 piatra si +1 lemn
4. Nici un dezastru

Cred ca tocmai am gasit unde nu functioneaza asa de bine jocul. Nu-mi place cind se intra intr-o pozitie dintr-asta statica si e destul de evident ca e cea mai buna miscare sa stai pe loc si sa nu faci mare lucru.

adixor

Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix

Post: # 753Post adixor
08 Feb 2010, 22:32

hmm..exact la asta ma gandeam si eu .. "de ce nu ar sta fixpix si tura viitoare sa mai ia niste lemne si piatra". probabil o solutie este scoaterea actiunii de a activa un link (sau imposibilitatea de a activa un link fara a misca cel putin o roata care il formeaza in turul respectiv). pe mine ma mai deranjeaza ca singurul mod in care te pot afecta direct e linia dintre noi (si se intampla rar). sa te afectez indirect lasandu-ti un craniu in zona ta pt tura viitoare nu e mare lucru, probabil o sa-l muti.



o sa revin cu mutarea

adixor

Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix

Post: # 779Post adixor
09 Feb 2010, 21:48

Runda 6 - adixor

1. Feeding OK
2. Actiuni:
- activez +1 food production
- misc roata din dreapta
- misc roata din stanga.

3. Prod: nimic
4. Danger: pierd un hired worker pe care nu-l am.

Cred ca mai bine modificam asa: sa nu poti activa o pozitie pe turul tau pana nu ai miscat cel putin o roata implicata. Desi tu aici ai lemn lasat de mine si ai dreptul sa-l activezi, ca e problema mea ca l-am lasat. nu stiu cum e mai bine.
wot-cu-fixpix-6.jpg

fixpix

Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix

Post: # 783Post fixpix
09 Feb 2010, 23:04

Runda 7 - fixpix
1. Feeding - ok
2. Actiuni
- roata din stinga doi pasi
- roata mea doi pasi
3. Productie
- +1 piatra
4. Dezastrele nu se aplica

Eu am alta idee in legatura cu rotile laterale. La inceputul fiecarei runde a unui jucator ele se misca un numar aleatoriu de pasi. Un zar cu 3 fete ar fi cred ok, s-ar misca intre 1 si 3 pasi fiecare. Dar oricum e mai greu de prevazut care sint efectele, s-ar putea sa dea peste cap tot jocul sau sa-l prelungeasca prea mult. Teoretic e un dram de noroc, nu ar trebui sa influenteze prea tare, dar cine poate spune.

adixor

Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix

Post: # 793Post adixor
10 Feb 2010, 22:45

Runda 7 - adixor

1. Feeding OK
2. Actiuni:
- roata din stanga: 1 pas
- roata mea: 2 pasi
3. productie: 1 population
4. dezastrele nu se aplica.

Deja am aplicat ideea ta (incepand cu turul tau ca esti starting player) si am dat cu zarul 1 si 4. pentru un D3 asta inseamna 1 pozitia roata din stanga si 2 pozitii roata din dreapta. Sunt deja mutate in imagine.
wot-cu-fixpix-7.jpg

fixpix

Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix

Post: # 796Post fixpix
10 Feb 2010, 23:17

Runda 8 - fixpix
1. Feeding - ok
2. Actiuni
- roata din dreapta un pas
- activez legatura din dreapta si primesc o caramida
- construiesc un zid folosind o caramida si o piatra
- construiesc o cladire folosind resursele de pe discuri (deci mai ramin cu 1 lemn si o piatra pentru runda urmatoare)
3. Productie
- +1 caramida
4. Dezastrele nu se aplica

Post Reply

Return to “Play by Forum”