Tabla avea o fatza libera, pe care am pus Hex - un joc abstract dragutz pentru 2 facut de niste matematicieni in anul 1942 si din care s-a inspirat autorul lui Mind Ninja. Fiecare pune pe rand cate o piesa, incercand sa fie primul care isi conecteaza cele doua laturi opuse. Primele partide au fost promitatoare si chiar mai interesante decat Mind Ninja.
Am mai incercat Emissary - un joc ce poate fi jucat cu cartile de Decktet (desi cel mai bine e sa-ti tiparesti setul special de carti facut pentru Emissary), un mini 4X conceput initial pentru concursul "In-A-Tin" / "Express" Print-and-Play Design Contest unde a luat si niste premii. Am tiparit cartile facute de autor, care a fost amabil si mi-a facut o versiune mai printer friendly. Dupa o prima incercare jocul ne-a parut asa-si-asa, dar jocul inca in faza de dezvoltare, iar autorul spune ca lucreaza la cateva imbunatatiri. Sunt curios cum va iesi in final.
Astazi am tiparit si jucat inca un titlu aflat faza de dezvoltare: Lords of Grevelheim. Cu grafica dragutza (desi toate caracterele de pe carti par sa doarma din ceva motiv), jocul este un deck builder tactic de complexitate scazuta, cu cateva deosebiri fata de alte deck buildere (pe care le-am gasit neinteresante). Dupa mari dificultati in a intelege regulamentul am jucat cam jumatate de joc in doi si din pacate nu ne-a placut deloc. Asta poate si din cauza ca nu suntem fani jocuri tactice, dar jocul s-a simtit si samey si lungit fara rost. Am renuntat la a mai juca doar cate o carte (care in 90% din cazuri era "primesti un/doi bani").
Jocurile Fish Cook, Decktet si Micropul - construite cu cateva zile in urma - au prins destul de bine si tot vin pe masa, in special ultimele doua.