adelindumitru wrote: ↑01 Sep 2020, 17:44Anachrony e singurul joc din care n-am inteles absolut nimic.
Este jocul numarul 1 pentru fata mea de 14 ani
adelindumitru wrote: ↑01 Sep 2020, 17:44Anachrony e singurul joc din care n-am inteles absolut nimic.
Poate si pentru ca NU e un joc de 2...isi arata profunzimea si varietatea doar de la 3-4 jucatori. Singurul lucru pe care eu nu il inteleg, e alegerea producatorului pentru marimea cutiei (imensa si pe jumatate goala)adelindumitru wrote: ↑01 Sep 2020, 17:44Anachrony e singurul joc din care n-am inteles absolut nimic.
Probabil ca a fost gandita sa tina si miniaturile.Plu wrote: ↑01 Sep 2020, 21:39Poate si pentru ca NU e un joc de 2...isi arata profunzimea si varietatea doar de la 3-4 jucatori. Singurul lucru pe care eu nu il inteleg, e alegerea producatorului pentru marimea cutiei (imensa si pe jumatate goala)adelindumitru wrote: ↑01 Sep 2020, 17:44Anachrony e singurul joc din care n-am inteles absolut nimic.
Posibil, nu neg pentru ca nu l-am incercat in mai multi. Dar chiar nu mi s-a parut un joc atat de interesant. Ma asteptam la mult mai multe ,avand in vedere cat de bine cotat era. Evident, s-ar putea ca faptul ca nu s-au prins regulile de mine sau ca nu am reusit sa imi formez o strategie sa fi contribuit.Plu wrote: ↑01 Sep 2020, 21:39Poate si pentru ca NU e un joc de 2...isi arata profunzimea si varietatea doar de la 3-4 jucatori. Singurul lucru pe care eu nu il inteleg, e alegerea producatorului pentru marimea cutiei (imensa si pe jumatate goala)adelindumitru wrote: ↑01 Sep 2020, 17:44Anachrony e singurul joc din care n-am inteles absolut nimic.
In mod sigur e gândită sa tina și miniaturile. La mine cutia e plina. Nu mai am loc de extensia ce urmează să apară.Plu wrote: ↑01 Sep 2020, 21:39Poate si pentru ca NU e un joc de 2...isi arata profunzimea si varietatea doar de la 3-4 jucatori. Singurul lucru pe care eu nu il inteleg, e alegerea producatorului pentru marimea cutiei (imensa si pe jumatate goala)adelindumitru wrote: ↑01 Sep 2020, 17:44Anachrony e singurul joc din care n-am inteles absolut nimic.
Subscriu. Dintre jocurile Mindclash, Anachrony mi s-a părut cel mai necomestibil. Eu în principiu am avut problema să pun cap la cap mecanica de joc cu tematica. E o idee interesantă chestia de time travel, dar mi se pare că nu este dezvoltată ca lumea. Dar cum se zice de gustibus non est disputandum
Nu știu ce să zic. Nu sunt mare fan de extensii, dar poate aduce ceva specii noi, sau cine știe ce . Deocamdată o să rămân fidel Terra Mystica.Corwin wrote: ↑01 Sep 2020, 15:08Gaia Project, woohoo! Va aparea si app (de la DIGIDICED care au facut si app-ul de Terra Mystica). Sper ca de data asta cu mai putine buguri la inceput daca au invatat din ultimele lor appuri, ca TM a avut multa vreme probleme. Insa acum e un app foarte reusit.mendocino wrote: ↑30 Aug 2020, 22:3118.Gaia Project - aveam așteptări mari de la acest joc, mai ales că Terra Mystica este unul dintre preferatele mele. Pot spune că nu am fost dezamăgit, jocul este la fel de bun. Îmbunătățirile cum ar fi înlocuire templelor cu niște track-uri de tehnologii mi se pare o idee bună. Poate poate faza cu terraformarea planetoizilor movi (gaia proiect) este puțin cam mult și nu neapărat necesar, dar în mod general aduce același feeling de brain burning jocul ca și predecesorul. Singurul meu regret este că nu am reușit să-l pun mai repede pe masă. 9/10
Jocul lunii pentru mine a fost Gaia Project. Nu m-a dezamăgit deloc, și fiind mare fan Terra Mystica era puțin cam de așteptat.
Si din cate stiu va avea si o extensie, desi nici nu stiu daca sunt mai interesat de asta, sau de extensie in dezvoltare eterna pentru Terra Mystica (nu Merchants, alta la care nu-i mai stiu numele si care nu apare nici macar pe BGG).
Da, Root nu e ușor dat fiind faptul că e total asimetric și ca să poți câștiga întotdeauna trebuie să rulezi și algoritmii oponenților. Trebuie jucat de multe ori ca să te prinzi. Eu în doi nu îl recomand deloc.Corwin wrote: ↑31 Aug 2020, 14:59Pai nu ma mira ca Root e greu. Pe BGG deja are weight rating mai mare (3.6) decat Rising Sun (3.2), si considerabil mai mare decat Blood Rage (2.9) si Inis (2.9). Si auzisem de la multi revieweri ca e greu mai ales la inceput. Cred ca ai plecat cu asteptari nerealiste pentru el, sunt curios daca dupa ce treci de faza de inceput simti altfel doar bazat pe gameplay. Eu inca nu l-am jucat tocmai pentru ca desi imi plac Blood Rage si Rising Sun am auzit ca asta e considerabil mai greu (si cum zici tu mai greu de invatat). Asa ca prefer sa le mai joc pe celelalte daca am ocazia, desi poate Root merge mai bine in 2?! (nu pare din voturile BGG)
Ti-am zis eu!adelindumitru wrote: ↑30 Aug 2020, 12:54
Le Havre - unul din cele mai bune jocuri pe care le-am încercat vreodată, de care pur și simplu nu mă mai satur. Nu pot să găsesc puncte slabe ale acestui joc încă. 10/10.
Jocul lunii: Le Havre. Surprinzător, știu.
Pai da, dar Adelin are doar 12kpaxchaos wrote: ↑01 Sep 2020, 18:32adelindumitru wrote: ↑01 Sep 2020, 17:44Anachrony e singurul joc din care n-am inteles absolut nimic.
Este jocul numarul 1 pentru fata mea de 14 ani
thenede wrote: ↑07 Sep 2020, 19:06Am continuat in forta in august cu:
Aici Tom Vasel a exagerat cu aruncarea jocului de pe acoperisul casei, Rahdo exagereaza ridicandu-l in slavi de parca ar fi o mare capodopera. Am ramas undeva la mijloc dupa ce l-am jucat. Not great, not terrible! Partea cu luatul "bonurilor de ordine" ma plictiseste enorm, dar in rest, cand incep actiunile, are niste idei foarte interesante, cu modul de luat echipaje, nave si modul de navigare pe termen lung si planificare. Daca partea 1 din joc era putin rafinata sau scoasa de tot si inlocuita cu un alt mod de a lua actiunile, era de pastrat pentru noi. Asa, dus a fost.thenede wrote: ↑07 Sep 2020, 19:06Vasco da Gama - un joc de licitatii interesant, transparent, destul de "in your face" pentru un euro - cu siguranta mai bun in mai mult de 2 jucatori. Mi-a placut si strategia din licitatie si din plasamentul navelor pe harta. Cu siguranta nu e un joc de aruncat pe acoperis. Cum mie mi-a placut mai mult decat sotiei si cum mare parte din jocuri le jucam in 2, a intrat la schimb.
Atunci clar nu il mai iau.
Chiar l-am rejucat in weekend de 2 ori si ne-a placut si mai tare decat ne placuse initial. Tematic, simplu, dar nu atat incat sa nu ai chef sa il mai rejoci.thenede wrote: ↑07 Sep 2020, 19:06Papà Paolo - un mid-euro destul de accesibil despre pizzerii. Ne intrecem in a crea o reta de distributie de pizza si a satisface nevoile retelei create, si desigur de a ne imbunatati operatiunea - succes masurat desigur in puncte. E bine produs ca mai toate Quinned-urile pe care le-am incercat (editia a doua - am inteles ca la prima editie se disting cladirile mai greu). Eu l-am luat sh deci nu a trebuit sa lipesc toate stickerele (cred ca ar fi fost o problema). Din punct de vedere a gameplay-ului mi-a placut; mecanismul de selectie a actiunilor de tip grid este bine facut, partea de licitatie in 2 e ok (desi cred ca poate fi imbunatatita)-in mai multi licitatia pare mai centrala jocului, in 2 jucatori cred ca banii ar trebui sa conteze mai mult la final de joc, tile-urile ar fi putut fi mai diverse/complicate facand nevoia de pizzerii aditionale mai importanta.
Foarte bun in ciuda numelui. Totusi, parca tot Coal Baron mi-a placut un pic mai mult.thenede wrote: ↑07 Sep 2020, 19:06Haspelknecht - un alt mid-euro de la Quinned, cu un feel destul de unic. Suntem "fermieri" in perioada timpuriei a extractiei carbunelui in Germania. Producem resurse, sapam mina, scoatem apa si carbunele, o consolidam, implementam tehnologii etc. Elementul distinctiv este selectia actiunilor dintr-un pool comun de resurse - fiind limitat la alegerea a doua culori in 2 etape, se creaza o tensiune in jurul selectiei - este interesant ca informatia este perfecta stiind si parte a cuburilor care vor fi disponibile in sezonul urmator - sacul cu resurse este gol la inceputul fiecarei runde. Jocul este excelent si fara extensie. The Ruhr Valley (jucata la inceput de septembrie) vine cu doua module si mai multa variabilitate - unul din module mareste jocul de la 3 la 4 "ani" si introduce o noua resursa - deschide jocul si mai mult la strategii, insa durata aditionala nu il preteaza fiecarei sesiuni. Celalalt modul adauga o noua "era" de tehnologii - cred ca este o aditie excelenta.
Cu sau fara extenie Haspelknecht este jocul lunii.
La Vasco partea cu bonurile de ordine cred ca imi place cel mai mult. Este important sa fii primul in punctele cheie.rabesandratana wrote: ↑08 Sep 2020, 15:51Aici Tom Vasel a exagerat cu aruncarea jocului de pe acoperisul casei, Rahdo exagereaza ridicandu-l in slavi de parca ar fi o mare capodopera. Am ramas undeva la mijloc dupa ce l-am jucat. Not great, not terrible! Partea cu luatul "bonurilor de ordine" ma plictiseste enorm, dar in rest, cand incep actiunile, are niste idei foarte interesante, cu modul de luat echipaje, nave si modul de navigare pe termen lung si planificare. Daca partea 1 din joc era putin rafinata sau scoasa de tot si inlocuita cu un alt mod de a lua actiunile, era de pastrat pentru noi. Asa, dus a fost.
Chiar l-am rejucat in weekend de 2 ori si ne-a placut si mai tare decat ne placuse initial. Tematic, simplu, dar nu atat incat sa nu ai chef sa il mai rejoci.
Foarte bun in ciuda numelui. Totusi, parca tot Coal Baron mi-a placut un pic mai mult.