lizibil ?adelindumitru wrote: ↑20 Dec 2020, 21:50LOL în loc sa vina cu un titlu pompos mai bine veneau cu un font inteligibil )rabesandratana wrote: ↑20 Dec 2020, 21:47E Lorenzo the card game sau cum vor ei sa ii zica mai pompos: Masters of.....
Best of the year - first played in 2020
Forum rules
Va rugam sa postati in aceasta sectiune doar articole tip review sau articole cu impresiile voastre despre un anumit joc (articole ce pot fi apoi bineinteles discutate in cadrul topicurilor respective).
Pentru discutiile generale necentrate pe ideea de "review" va invitam in forumul Discutii generale.
Va rugam sa postati in aceasta sectiune doar articole tip review sau articole cu impresiile voastre despre un anumit joc (articole ce pot fi apoi bineinteles discutate in cadrul topicurilor respective).
Pentru discutiile generale necentrate pe ideea de "review" va invitam in forumul Discutii generale.
- Haddeo
- King Meeple
- Posts: 2343
- Joined: 28 Dec 2015, 18:59
- Location: Bucuresti
Re: Best of the year - first played in 2020
But what if they are creating the disaster within themselves?
Things are OK now but I never know when it's going to change.
Things are OK now but I never know when it's going to change.
- Broodstar
- Wizard Meeple
- Posts: 270
- Joined: 24 Jan 2018, 01:40
- Location: Bucuresti
Re: Best of the year - first played in 2020
A fost un an ciudat, am incercat sa nu cumpar mult ci sa ma joc ce am. Am incercat stiluri diferite dar am si vandut jocuri ce nu mi-au placut.
Am ramas cu un top 3 foarte clar, acestea sunt jocurile ce au fost jucate foarte mult anul asta:
3. Dungeon Alliance
2. Gloom of Kilforth
1. Shadows of Kilforth
In Dungeon Alliance am gasit ce as fi vrut sa gasesc in Mage Knight: complexitate a jocului, nu a componentelor sau a regulilor. Jocul curge mult mai lin decat in Mage Knight; desi e complex, nu te lovesti de mici chichite si reguli pe care esti fortat sa le cauti in manual.
Gloom of Kilforth e cel mai bun Dungeons and Dragons boardgame imo. Poate suna ciudat pentru unii, avand in vedere ca nu face parte din acest univers, dar are strong character creation, cu rase, clase, abilitati diferite, skiluri, level up, spells, items, and so on. Toate puse foarte bine impreuna de creatorul jocului, cu misiuni interesante si povesti bine scrise.
Shadows of Kilforth e pe primul loc pentru ca imi place amestecul de fantasy european cu influente asiatice. Mie unul imi da senzatia ca ma joc in universul Conan the Barbarian.
Am ramas cu un top 3 foarte clar, acestea sunt jocurile ce au fost jucate foarte mult anul asta:
3. Dungeon Alliance
2. Gloom of Kilforth
1. Shadows of Kilforth
In Dungeon Alliance am gasit ce as fi vrut sa gasesc in Mage Knight: complexitate a jocului, nu a componentelor sau a regulilor. Jocul curge mult mai lin decat in Mage Knight; desi e complex, nu te lovesti de mici chichite si reguli pe care esti fortat sa le cauti in manual.
Gloom of Kilforth e cel mai bun Dungeons and Dragons boardgame imo. Poate suna ciudat pentru unii, avand in vedere ca nu face parte din acest univers, dar are strong character creation, cu rase, clase, abilitati diferite, skiluri, level up, spells, items, and so on. Toate puse foarte bine impreuna de creatorul jocului, cu misiuni interesante si povesti bine scrise.
Shadows of Kilforth e pe primul loc pentru ca imi place amestecul de fantasy european cu influente asiatice. Mie unul imi da senzatia ca ma joc in universul Conan the Barbarian.
- sergiunastrut
- King Meeple
- Posts: 484
- Joined: 13 Nov 2018, 21:03
- Custom Rank: Și...unde-i povestea?
- Location: Iași
Re: Best of the year - first played in 2020
Titluri încercate pentru prima dată în 2020: 101
[voi updata lista până la finalul anului și le voi clasa pe poziții bine definite doar pe cele de 8+, de la 7 în jos vor fi sortate alfabetic în spoiler]
[despre toate am scris la Best of în lunile aferente]
[voi updata lista până la finalul anului și le voi clasa pe poziții bine definite doar pe cele de 8+, de la 7 în jos vor fi sortate alfabetic în spoiler]
[despre toate am scris la Best of în lunile aferente]
- 10 - Brass: Lancashire
- 10 - Gaia Project
------------------------------------------- - 9 - The Castles of Burgundy
- 9 - Underwater Cities
- 9 - The Magnificent
- 9 - Vinhos Deluxe Edition
------------------------------------------- - 8 - Carpe Diem
- 8 - Raccoon Tycoon
- 8 - Bruxelles 1893
- 8 - The Isle of Cats
- 8 - Caylus 1303
- 8 - Pulsar 2849
- 8 - Troyes
- 8 - Coloma
- 8 - Museum
- 8 - Bites
- 8 - Endeavor: Age of Sail
- 8 - Azul: Stained Glass of Sintra
- 8 - Space Base
- 8 - Lewis & Clark: The Expedition
- 8 - Bus
- 8 - Sagrada
- 8 - Nova Luna
- 8 - Zestrea
- 8 - It's a Wonderful World
- 8 - Loot of Lima
- 8 - Egizia: Shifting Sands
7 or less:
Last edited by sergiunastrut on 15 Feb 2021, 00:38, edited 2 times in total.
Kallax Display: Colțul meu de artă
Am încercat recent: Cotate subiectiv
Am încercat recent: Cotate subiectiv
Experiențele de joc le sumarizez aici: PLAY|STORY|SHORT
- adelindumitru
- Super Moderator
- Posts: 2064
- Joined: 11 Sep 2016, 01:25
- sergiunastrut
- King Meeple
- Posts: 484
- Joined: 13 Nov 2018, 21:03
- Custom Rank: Și...unde-i povestea?
- Location: Iași
Re: Best of the year - first played in 2020
Mulțumesc de apreciere, dar sunt departe de așa ceva - doar recuperez și eu teren dintr-o pasiune descoperită cam târziu. Mă bucur însă că am avut răbdare cu forumul și dacă la început eram prezent doar lunar pe bursă pentru a vinde cine știe ce Biblios și Horse Fever și d-alde din astea, acum urmăresc cam tot ce mișcă și vă citesc cu drag. Mă bucur să vă fi cunoscut pe mulți dintre voi, chiar dacă doar virtual și unul dintre cele mai mari regrete ale mele e că nu am prins o națională/un Zilele Jocurilor anul ăsta să vă cunosc și în jurul mesei. Dar recuperăm noi și aici cândva
Last edited by sergiunastrut on 15 Feb 2021, 00:33, edited 1 time in total.
Kallax Display: Colțul meu de artă
Am încercat recent: Cotate subiectiv
Am încercat recent: Cotate subiectiv
Experiențele de joc le sumarizez aici: PLAY|STORY|SHORT
- emisanSB
- King Meeple
- Posts: 976
- Joined: 02 Apr 2016, 15:40
- Custom Rank: Executioner
- Location: Sibiu
- Norowas
- Wizard Meeple
- Posts: 298
- Joined: 04 Sep 2019, 11:22
- Location: Bucharest
Re: Best of the year - first played in 2020
Am jucat nici mai mult, nici mai putin de 50 de jocuri noi in 2020.
Notele le-am acordat in comparatie cu celelalte jocuri si in functie de mai multe caracteristici luate la un loc (doza de fun, complexitate, graphic design, calitatea componentelor, rejucabilitate).
1. Brass Birmingham Deluxe (2 partide - 1 solo, 1 in 2 jucatori) - Nota 9.15
2. Lisboa (4 partide - 1 solo, 3 in 2 jucatori) - Nota 9.1
3. Anachrony (1 partida - solo) - Nota 9
4. Trismegistus (3 partide - 2 solo, 1 in 2 jucatori) - Nota 8.95
5. Castles of Burgundy Anniversary edition (6 partide - 1 solo, 5 in 2 jucatori) - Nota 8.91
6. Marco Polo II (3 partide - 2 jucatori) - Nota 8.9
7. Hallertau (1 partida - solo) - Nota 8.88
8. Pandemic Legacy S0 (4 partide - 2 jucatori) - Nota 8.85
9. The Gallerist (3 partide - 2 solo, 1 in 2 jucatori) - Nota 8.84
10. Manhattan Project Energy Empire (3 partide - 2 solo, 1 in 2 jucatori) - Nota 8.8
11. Russian Railroads (5 partide - 2 și 3 jucători) - Nota 8.75
12. Escape Plan (3 partide - solo) - Nota 8.74
13. Rococo Deluxe (1 partida - solo) - Nota 8.73
14. Praga Caput Regni (1 partida - solo) - Nota 8.72
15. Viscounts of the West Kingdom (3 partide - solo) - Nota 8.68
16. Trajan (3 partide - 2 solo, 1 in 3 jucători) - Nota 8.67
17. Bora Bora (1 partida - 2 jucatori) - Nota 8.65
18. Aquasphere (2 partide - 2 jucatori) - Nota 8.6
19. Raiders of Scythia (4 partide - 2 solo, 2 in 2 jucatori) - Nota 8.54
20. AuZtralia (3 partide - 2 solo, 1 in 2 jucatori) - Nota 8.52
21. Watergate (2 partide - 1 solo, 1 in 2 jucatori) - Nota 8.5
22. Oracle of Delphi (1 partida - 2 jucatori) - Nota 8.45
23. Fleet The Dice Game (1 partida - solo) - Nota 8.43
24. Quest for El Dorado Golden Temples (7 partide - 2 și 4 jucători) - Nota 8.37
25. Circadians First Light (1 partida - solo) - Nota 8.36
26. Forum Trajanum (5 partide - 2 solo, 3 in 2 jucatori) - Nota 8.32
27. Aeon's End New Age (1 partida - solo) - Nota 8.31
28. Tobago (4 partide - 2 și 4 jucători) - Nota 8.27
29. D-day Dice 2nd edition (3 partide - solo) - Nota 8.26
30. Amerigo (2 partide - 2 jucatori) - Nota 8.25
31. Glen More 2 (3 partide - 2, 3 și 4 jucători) - Nota 8.24
32. Fresco Big Box (1 partida - 2 jucatori) - Nota 8.23
33. Atlantis Rising 2nd edition (2 partide - 1 solo, 1 in 2 jucatori) - Nota 8.22
34. Keyflower (5 partide - 2, 3 și 4 jucători) - Nota 8.15
35. Village (2 partide - 2 jucatori) - Nota 8.12
36. Caylus 1303 (4 partide - 2 jucatori) - Nota 8.1
37. Carpe Diem (2 partide - 1 solo, 1 in 2 jucatori) - Nota 8.07
38. Keyper (5 partide - 2, 3 și 4 jucători) - Nota 8.06
39. Kingdom Builder (11 partide - 2 și 3 jucători) - Nota 8.05
40. Egizia Shifting Sands (1 partida - 2 jucatori) - Nota 8
41. Pioneer Days (2 partide - 2 jucatori) - Nota 7.9
42. Space Base (6 partide - 2 și 4 jucători) - Nota 7.85
43. The Crew Quest for Planet Nine (6 partide - 2 și 5 jucători) - Nota 7.8
44. The Lost Expedition (4 partide - 2 jucatori) - Nota 7.7
45. 7th Continent (1 sesiune - 2 jucatori) - Nota 3.5
Sold games:
46. Last Will (1 partida - 2 jucatori - sold)
47. Pret-a-Porter (2 partide - 2 jucatori - sold)
48. Clinic Deluxe (1 partida - 2 jucatori - sold)
49. Vinhos Deluxe(2 partide - 1 solo, 1 in 2 jucatori - sold)
50. La Granja (2 partide - 1 solo, 1 in 2 jucatori - sold)
Pana la sfarsitul anului o sa mai incerc Gloomhaven Jaws of the Lion, Sanctum si Ski Tour Biathlon.
Sper cu alta ocazie sa am timp sa detaliez particularitati pentru fiecare joc.
Sarbatori fericite tuturor!
Notele le-am acordat in comparatie cu celelalte jocuri si in functie de mai multe caracteristici luate la un loc (doza de fun, complexitate, graphic design, calitatea componentelor, rejucabilitate).
1. Brass Birmingham Deluxe (2 partide - 1 solo, 1 in 2 jucatori) - Nota 9.15
2. Lisboa (4 partide - 1 solo, 3 in 2 jucatori) - Nota 9.1
3. Anachrony (1 partida - solo) - Nota 9
4. Trismegistus (3 partide - 2 solo, 1 in 2 jucatori) - Nota 8.95
5. Castles of Burgundy Anniversary edition (6 partide - 1 solo, 5 in 2 jucatori) - Nota 8.91
6. Marco Polo II (3 partide - 2 jucatori) - Nota 8.9
7. Hallertau (1 partida - solo) - Nota 8.88
8. Pandemic Legacy S0 (4 partide - 2 jucatori) - Nota 8.85
9. The Gallerist (3 partide - 2 solo, 1 in 2 jucatori) - Nota 8.84
10. Manhattan Project Energy Empire (3 partide - 2 solo, 1 in 2 jucatori) - Nota 8.8
11. Russian Railroads (5 partide - 2 și 3 jucători) - Nota 8.75
12. Escape Plan (3 partide - solo) - Nota 8.74
13. Rococo Deluxe (1 partida - solo) - Nota 8.73
14. Praga Caput Regni (1 partida - solo) - Nota 8.72
15. Viscounts of the West Kingdom (3 partide - solo) - Nota 8.68
16. Trajan (3 partide - 2 solo, 1 in 3 jucători) - Nota 8.67
17. Bora Bora (1 partida - 2 jucatori) - Nota 8.65
18. Aquasphere (2 partide - 2 jucatori) - Nota 8.6
19. Raiders of Scythia (4 partide - 2 solo, 2 in 2 jucatori) - Nota 8.54
20. AuZtralia (3 partide - 2 solo, 1 in 2 jucatori) - Nota 8.52
21. Watergate (2 partide - 1 solo, 1 in 2 jucatori) - Nota 8.5
22. Oracle of Delphi (1 partida - 2 jucatori) - Nota 8.45
23. Fleet The Dice Game (1 partida - solo) - Nota 8.43
24. Quest for El Dorado Golden Temples (7 partide - 2 și 4 jucători) - Nota 8.37
25. Circadians First Light (1 partida - solo) - Nota 8.36
26. Forum Trajanum (5 partide - 2 solo, 3 in 2 jucatori) - Nota 8.32
27. Aeon's End New Age (1 partida - solo) - Nota 8.31
28. Tobago (4 partide - 2 și 4 jucători) - Nota 8.27
29. D-day Dice 2nd edition (3 partide - solo) - Nota 8.26
30. Amerigo (2 partide - 2 jucatori) - Nota 8.25
31. Glen More 2 (3 partide - 2, 3 și 4 jucători) - Nota 8.24
32. Fresco Big Box (1 partida - 2 jucatori) - Nota 8.23
33. Atlantis Rising 2nd edition (2 partide - 1 solo, 1 in 2 jucatori) - Nota 8.22
34. Keyflower (5 partide - 2, 3 și 4 jucători) - Nota 8.15
35. Village (2 partide - 2 jucatori) - Nota 8.12
36. Caylus 1303 (4 partide - 2 jucatori) - Nota 8.1
37. Carpe Diem (2 partide - 1 solo, 1 in 2 jucatori) - Nota 8.07
38. Keyper (5 partide - 2, 3 și 4 jucători) - Nota 8.06
39. Kingdom Builder (11 partide - 2 și 3 jucători) - Nota 8.05
40. Egizia Shifting Sands (1 partida - 2 jucatori) - Nota 8
41. Pioneer Days (2 partide - 2 jucatori) - Nota 7.9
42. Space Base (6 partide - 2 și 4 jucători) - Nota 7.85
43. The Crew Quest for Planet Nine (6 partide - 2 și 5 jucători) - Nota 7.8
44. The Lost Expedition (4 partide - 2 jucatori) - Nota 7.7
45. 7th Continent (1 sesiune - 2 jucatori) - Nota 3.5
Sold games:
46. Last Will (1 partida - 2 jucatori - sold)
47. Pret-a-Porter (2 partide - 2 jucatori - sold)
48. Clinic Deluxe (1 partida - 2 jucatori - sold)
49. Vinhos Deluxe(2 partide - 1 solo, 1 in 2 jucatori - sold)
50. La Granja (2 partide - 1 solo, 1 in 2 jucatori - sold)
Pana la sfarsitul anului o sa mai incerc Gloomhaven Jaws of the Lion, Sanctum si Ski Tour Biathlon.
Sper cu alta ocazie sa am timp sa detaliez particularitati pentru fiecare joc.
Sarbatori fericite tuturor!
- dmx85
- King Meeple
- Posts: 995
- Joined: 25 Jan 2012, 03:09
- Contact:
Re: Best of the year - first played in 2020
n-am incercat atat de multe jocuri noi anul asta fata de cate mi-as fi dorit, dar din ce am incercat, top-ul meu ar fi urmatorul:
1. (de departe) Detective: City of Angels - cum jocul video LA Noire a fost unul dintre preferatele mele la vremea respectiva, era de asteptat sa imi place si asta, mai ales pentru tema si povesti.
2. Paladins of the West Kingdom - un worker placement care merge foarte bine (cel mai bine) in 2, lucru extrem de rar intalnit. A fost o investitie foarte buna avand in vedere contextul de anul acesta.
3. Carpe Diem - cu greu gasesti un joc care sa iti ofere decizii mai interesante intr-o durata atat de scurta de timp
4. Crystal Palace - un euro mediu cu zaruri pe care le folosesti pe post de licitatie. Mi-a placut foarte mult ideea si flow-ul jocului. Grafica si prezentarea insa nu il ajuta deloc, cand il vezi intins pe o masa pare ca intruneste toate stereotipurile de joc de tip boring cube pusher, dar nu e deloc asa odata ce ii inveti regulile.
5. What do you Meme - un fel de Cards Against Humanity care mi s-a parut mai funny. Poate surprinde includerea lui in top, insa da, cateodata vreau sa joc si un party game la care sa rad, iar la asta chiar m-am distrat destul de tare.
Mentiune pentru:
On Mars (daca ar fi fost mai clean ca reguli si ceva mai streamlined, pentru ca am simtit ca era loc de asta in joc, ar fi intrat direct pe locul 2 in top)
Jocurile pe care le-am notat de la 7 in jos nu le mai mentionez.
1. (de departe) Detective: City of Angels - cum jocul video LA Noire a fost unul dintre preferatele mele la vremea respectiva, era de asteptat sa imi place si asta, mai ales pentru tema si povesti.
2. Paladins of the West Kingdom - un worker placement care merge foarte bine (cel mai bine) in 2, lucru extrem de rar intalnit. A fost o investitie foarte buna avand in vedere contextul de anul acesta.
3. Carpe Diem - cu greu gasesti un joc care sa iti ofere decizii mai interesante intr-o durata atat de scurta de timp
4. Crystal Palace - un euro mediu cu zaruri pe care le folosesti pe post de licitatie. Mi-a placut foarte mult ideea si flow-ul jocului. Grafica si prezentarea insa nu il ajuta deloc, cand il vezi intins pe o masa pare ca intruneste toate stereotipurile de joc de tip boring cube pusher, dar nu e deloc asa odata ce ii inveti regulile.
5. What do you Meme - un fel de Cards Against Humanity care mi s-a parut mai funny. Poate surprinde includerea lui in top, insa da, cateodata vreau sa joc si un party game la care sa rad, iar la asta chiar m-am distrat destul de tare.
Mentiune pentru:
On Mars (daca ar fi fost mai clean ca reguli si ceva mai streamlined, pentru ca am simtit ca era loc de asta in joc, ar fi intrat direct pe locul 2 in top)
Jocurile pe care le-am notat de la 7 in jos nu le mai mentionez.
- VZQ
- King Meeple
- Posts: 467
- Joined: 07 Oct 2017, 22:20
Re: Best of the year - first played in 2020
Geekgroup zice ca as fi jucat vreo 25 de jocuri noi (pentru mine) in 2020:
In colectie (inca)
Ascension: Skulls & Sails - nota: 10 (6 partide)
Space Explorers - nota: 10 (21 partide)
Shakespeare - nota: 10 (15 partide)
Cottage Garden - nota: 10 (10 partide)
Calico - nota: 10 (14 partide)
Bärenpark - nota: 9.5 (7 partide)
Tang Garden - nota: 9.5 (7 partide)
Sun Tzu - nota: 9 (7 partide)
Sushi Roll - nota: 9 (26 partide)
Foodies - nota: 9 (22 partide)
Point Salad - nota: 9 (18 partide)
New York 1901 - nota: 9 (11 partide)
Chocolatiers - nota: 9 (19 partide)
Aquatica - nota: 9 (9 partide)
Santa Monica - nota: 8.5 (11 partide)
Arctic Scavengers: Base Game+HQ+Recon - nota: 8.5 (3 partide)
The King of All Bards - nota:8.5 (10 partide)
Rossio - nota: 8 (6 partide)
Paris: La Cité de la Lumière - nota: 8 (9 partide)
Problem Picnic: Attack of the Ants - nota: 7.5 (4 partide)
Plecate spre zari albastre
Disney Villainous
Dice Upon a Time
Godsforge
Stellar
Planetarium
In colectie (inca)
Ascension: Skulls & Sails - nota: 10 (6 partide)
Space Explorers - nota: 10 (21 partide)
Shakespeare - nota: 10 (15 partide)
Cottage Garden - nota: 10 (10 partide)
Calico - nota: 10 (14 partide)
Bärenpark - nota: 9.5 (7 partide)
Tang Garden - nota: 9.5 (7 partide)
Sun Tzu - nota: 9 (7 partide)
Sushi Roll - nota: 9 (26 partide)
Foodies - nota: 9 (22 partide)
Point Salad - nota: 9 (18 partide)
New York 1901 - nota: 9 (11 partide)
Chocolatiers - nota: 9 (19 partide)
Aquatica - nota: 9 (9 partide)
Santa Monica - nota: 8.5 (11 partide)
Arctic Scavengers: Base Game+HQ+Recon - nota: 8.5 (3 partide)
The King of All Bards - nota:8.5 (10 partide)
Rossio - nota: 8 (6 partide)
Paris: La Cité de la Lumière - nota: 8 (9 partide)
Problem Picnic: Attack of the Ants - nota: 7.5 (4 partide)
Plecate spre zari albastre
Disney Villainous
Dice Upon a Time
Godsforge
Stellar
Planetarium
- adelindumitru
- Super Moderator
- Posts: 2064
- Joined: 11 Sep 2016, 01:25
- ProfessorChaos
- King Meeple
- Posts: 1341
- Joined: 23 Jul 2011, 23:30
- Custom Rank: Miniature Painter
- Location: Bucuresti
Re: Best of the year - first played in 2020
1 Mezo
2 Empires of the North
3 Treasure Island
4 Everdell
5 Trekking the World
6 Arkham Horror 3
7 Paladins of the West Kingdom
8 Downforce
9 Wasteland Express Delivery Service
10 AuZtralia
----------------
11 Mariposas
Si cateva comentarii:
2 Empires of the North
3 Treasure Island
4 Everdell
5 Trekking the World
6 Arkham Horror 3
7 Paladins of the West Kingdom
8 Downforce
9 Wasteland Express Delivery Service
10 AuZtralia
----------------
11 Mariposas
Si cateva comentarii:
- Mezo e area control-dudes on the map (genul meu preferat de joc) deci era de asteptat.
- Empires of the North cred ca l-am jucat cel mai mult anul asta, mai ales solo. Rejucabilitate foarte mare, good support si e distractiv.
- Atat Mezo cat si Treasure Island mi se pare ca nu au primit suficienta atentie si eu as recomanda ca fanii jocurilor tematice, respectiv dudes on the map sa le incerce macar. Dar clar nu sunt jocuri care ar placea oricui.
- Marea dezamagire a anului ramane pentru mine Root.
- ProfessorChaos
- King Meeple
- Posts: 1341
- Joined: 23 Jul 2011, 23:30
- Custom Rank: Miniature Painter
- Location: Bucuresti
- adelindumitru
- Super Moderator
- Posts: 2064
- Joined: 11 Sep 2016, 01:25
Re: Best of the year - first played in 2020
Drăguț top, de Mezo chiar nu prea se aude. Parcă a fost în topul cuiva de la Dice Tower dacă nu mă înșel, și am văzut că l-a luat cineva recent pe grupul de facebook Board Games România, dar cam atât. Pare foarte mișto dar $$$.
- ProfessorChaos
- King Meeple
- Posts: 1341
- Joined: 23 Jul 2011, 23:30
- Custom Rank: Miniature Painter
- Location: Bucuresti
Re: Best of the year - first played in 2020
Da, a fost in topul lui DeLisio. Din ce inteleg are si un solo mode interesant. Nici eu nu il am. Am jucat copia unui prieten tot pentru ca $$$adelindumitru wrote: ↑22 Dec 2020, 13:00Drăguț top, de Mezo chiar nu prea se aude. Parcă a fost în topul cuiva de la Dice Tower dacă nu mă înșel, și am văzut că l-a luat cineva recent pe grupul de facebook Board Games România, dar cam atât. Pare foarte mișto dar $$$.
- mendocino
- Wizard Meeple
- Posts: 329
- Joined: 16 Jun 2013, 09:13
- Location: Cluj
Re: Best of the year - first played in 2020
Titluri încercate pentru prima dată în 2020: 147
Următorul top 10 este bazat pe review-urile și punctajele lunare:
1. Gaia Project
2. Canterbury
3. Clinic
----------------------------
4. Egizia: Shifting Sands
5. The Isle of Cats
6. Babylonia
7. Exit: The Game
8. It`s a Wonderful World
9. Madeira
10. Macao
Să fie și anul 2021 la fel de productiv
Următorul top 10 este bazat pe review-urile și punctajele lunare:
1. Gaia Project
2. Canterbury
3. Clinic
----------------------------
4. Egizia: Shifting Sands
5. The Isle of Cats
6. Babylonia
7. Exit: The Game
8. It`s a Wonderful World
9. Madeira
10. Macao
Să fie și anul 2021 la fel de productiv
- adelindumitru
- Super Moderator
- Posts: 2064
- Joined: 11 Sep 2016, 01:25
Re: Best of the year - first played in 2020
Bănuiam că o să scrii de Babylonia după ce ai scris la best of the month
- dmx85
- King Meeple
- Posts: 995
- Joined: 25 Jan 2012, 03:09
- Contact:
-
- Wizard Meeple
- Posts: 288
- Joined: 06 Oct 2018, 13:59
Re: Best of the year - first played in 2020
Mezo are un pret decent la prietenii nostri de la sud. https://www.ozone.ro/product/joc-de-soc ... strategie/
Cum e fata de Kemet/Blood Rage/Inis?
Cum e fata de Kemet/Blood Rage/Inis?
- adelindumitru
- Super Moderator
- Posts: 2064
- Joined: 11 Sep 2016, 01:25
Re: Best of the year - first played in 2020
Pare a fi doar jocul de bază - oare restul chestiilor din Kickstarter aduc ceva? Păreri?
- ProfessorChaos
- King Meeple
- Posts: 1341
- Joined: 23 Jul 2011, 23:30
- Custom Rank: Miniature Painter
- Location: Bucuresti
Re: Best of the year - first played in 2020
Cred ca merge ok doar jocul de baza, dar zei extra n-ar strica (care vin in extensie). Stiu ca e si o extensie care aduce un solo mode, dar n-am incercat-o. Mi se pare ca extensille sunt cam ca la Blood Rage - nu aduc foarte mari modificari jocului de baza.
Inis si Blood Rage sunt in top 10 all time pt mine (Inis e numarul 1), deci clar sub astea 2. Cred ca se invarte pe langa Kemet. Mezo are niste mecanici mai neobisnuite decat area controluri clasice, deci e mai ciudat decat Blood Rage, dar poate nu la fel de ciudat ca Inis. Dar e mai complex decat Inis. Nu l-am jucat suficient cat sa dau pareri prea multe. Si sper sa nu ma injurati daca vi-l luati si nu va place. Dar mie mi s-a parut original, si mor dupa tematica Sud Americană.
Inis si Blood Rage sunt in top 10 all time pt mine (Inis e numarul 1), deci clar sub astea 2. Cred ca se invarte pe langa Kemet. Mezo are niste mecanici mai neobisnuite decat area controluri clasice, deci e mai ciudat decat Blood Rage, dar poate nu la fel de ciudat ca Inis. Dar e mai complex decat Inis. Nu l-am jucat suficient cat sa dau pareri prea multe. Si sper sa nu ma injurati daca vi-l luati si nu va place. Dar mie mi s-a parut original, si mor dupa tematica Sud Americană.