Alien Frontiers - distractie fara frontiere - rezumat review

Forum rules
Va rugam sa postati in aceasta sectiune doar articole tip review sau articole cu impresiile voastre despre un anumit joc (articole ce pot fi apoi bineinteles discutate in cadrul topicurilor respective).

Pentru discutiile generale necentrate pe ideea de "review" va invitam in forumul Discutii generale.
Post Reply
adixor
Special Meeple
Special Meeple
Posts: 340
Joined: 09 Nov 2011, 00:59

Alien Frontiers - distractie fara frontiere - rezumat review

Post: # 20519Post adixor
09 Nov 2011, 01:46

Varianta detaliata a acestui rezumat, se afla aici:

http://forumboardgames.ro/viewtopic.php?f=6&t=1730

=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Putine jocuri reusesc sa starneasca un “hype” atat de puternic precum a reusit sa o faca Alien Frontiers chiar inainte de data aparitiei din 2010. Cu atat mai mult cu cat era vorba de o editura extrem de mica, de care putini auzisera, Clever Mojo Games si de un designer la fel de necunoscut, Tory Niemann.

1. Scurta prezentare

Jocul Alien Frontiers ne pune in pielea unor colonizatori spatiali si a eforturilor lor de a coloniza si controla o planeta. Este un joc de 2-4 persoane ce se foloseste din plin de mecanicile de control zonal (area control), plasare de lucratori (worker placement) precum si de zaruri (dice rolling) pentru o experienta minunata cu durata de pana la 1.5 ore.

2. Istorie

Ca alte jocuri din ultima perioada, si acesta a luat cunostinta cu publicul prin site-ul Kickstarter.com, unde a reusit sa stranga pana la data de 26 iunie 2010 suma de 14.885 $ (mult peste cei 5000 $ doriti). Primul print de “doar” 1000 bucati s-a vandut ca painea calda, urmatoarea editie aparand in primavara 2011.

De curand Clever Mojo Games a incheiat acorduri cu Yistari pentru producerea unei editii multilingve in Europa de Vest si cu LocWorks, un producator din Polonia, pentru producerea unei editii multilingve in Europa de Est, inclusiv Romania. In Romania, jocul va fi produs de Ideal Board Games, cei ce de cativa ani buni reusesc sa faca portari foarte bune ale unor jocuri de succes in Romania.

Ca si influente, AF se inspira din "Kingsburg" (prin mecanica de folosire a zarurilor ca lucratori, gasita si in jocul Roma) precum si din “To Court The King”.

3. Componente

from http://www.boardgamegeek.com/image/738667


Componentele jocului sunt de o calitate deosebita, mai bune si rezistente decat multe alte componente de la editurile de pe piata. Stilul “Retro - Future SCI-FI” este prezent in fiecare detaliu, de la coperta pana la tabla de joc si cartile de tehnologie si ofera o imersiune foarte buna in tema si atmosfera, peste media jocurilor Euro clasice.

from http://www.boardgamegeek.com/image/849956


Manualul este extrem de clar, bine structurat si ilustrat, hartia lucioasa fiind de calitate foarte buna. Pe ultima pagina se regaseste si un mic player-aid.

from http://www.boardgamegeek.com/image/850179


Tabla de joc arata excelent, introducand jucatorii perfect in atmosfera, si amintind de tabla de joc a clasicului boardgame Dune (prin planeta centrala ce trebuie colonizata). Cartonul folosit este gros si de foarte buna calitate. Sectiunile principale ale tablei de joc sunt foarte bine scoase in evidenta si clare.

from http://www.boardgamegeek.com/image/850175


Tabla de scoring are forma unei tablete stil iPAD si este confectionata din carton gros.

from http://www.boardgamegeek.com/image/849970


Cartile de Tehnologie (Alien Tech cards) reprezinta metodele principale de interactionare intre jucatori precum si metode prin care regulile de baza ale jocului pot fi modificate sau anulate. Majoritatea cartilor de tehnologie contin 2 posibile efecte: unul mai slab dar care poate fi efectuat in fiecare tura contra unui cost in resurse, si un efect mai puternic dar care necesita pierderea (decartarea) cartii respective.

from http://www.boardgamegeek.com/image/755036
Jocul nu contine decat 4 rachete, nu 4 pungi :)


Markerii de scor sunt reprezentati in cel de-al doilea print de un set de rachetele de plastic foarte simpatice, in primul print folosindu-se in acest scop cate o colonie a fiecarui jucator.

from http://www.boardgamegeek.com/image/849968


Bonusurile pentru fiecare sector de planeta controlat sunt un set de token-uri mari de carton ce contin numele sectorului planetar si bonusul pentru cel ce controleaza acel sector.

from http://www.boardgamegeek.com/image/755037
Imaginea include coloniile si resursele


Coloniile sunt piese de lemn perfect functionale si indeajuns de mari cat sa nu fie pierdute printre degete.

Resursele sunt de 2 tipuri: combustibilul sub forma unor discuri portocalii din lemn si minereul sub forma unor cuburi gri tot din lemn.

from http://www.boardgamegeek.com/image/850172


Campurile de forta se regasesc sub forma a 3 token-uri de carton ce contin efectul pe care il au odata instalate pe un sector de planeta.

from http://www.boardgamegeek.com/image/852225
In anumite printuri, zarul alb nu este asa transparent, pentru a putea fi citit mai usor


Piesele principale si cele pe care le veti folosi in mod curent in fiecare tur sunt reprezentate de un set de 25 zaruri ce reprezinta navele colonizatoare. Pe tot parcursul acestui review un zar = o nava. Fiecare din cei 4 jucatori are la dispozitie 6 zaruri/nave de o anumita culoare (3 la inceputul jocului cu posibilitatea de a produce inca 3 pe parcurs) + 1 zar oferit ca bonus in anumite conditii. Zarurile sunt de f. buna calitate, mari si grele, oferind un sentiment foarte placut la aruncare.

Toate aceste componente de foarte buna calitate sunt adapostite intr-o cutie confectionata din carton foarte gros si rezistent.

4. Mecanismele de joc si desfasurarea acestuia

Tabla de joc ne prezinta in plan central o planeta necunoscuta si de jur imprejur spatiile pe care le vom putea folosi pentru a duce la bun sfarsit misiunea de colonizare.

In acest scop vom putea folosi cateva nave simbolizate prin zaruri, pe care le vom arunca si ale caror valori le vom folosi in diversele puncte libere de pe harta. Jocul incepe cu 3 zaruri dar pe parcurs vom putea construi noi nave (alt nume pentru “zaruri”) pana la numarul maxim de 6.

Turul unui jucator este extrem de simplu: cand ii vine randul ia de pe harta toate navele/zarurile sale si le arunca. Dupa aruncarea zarurilor, mecanica de plasare lucratori va interveni, jucatorul urmand sa-si plaseze navele sale pe spatiile goale de pe tabla, in functie de valorile zarurilor, pe oricate spatii doreste si in orice ordine doreste, pana la epuizarea zarurilor. Spatiile disponibile ofera posibilitatea obtinerii sau schimbului de resurse, construirii de noi nave (in fapt obtinerii de zaruri suplimentare), construirii de colonii pe planeta precum si a furtului de resurse de la ceilalti jucatori.

Toate aceste spatii si efectele lor pot fi combinate in moduri extrem de interesante, chiar si fara sa folosim carti de tehnologie, desi acestea potenteaza enorm factorul de conflict din joc aducand efecte extrem de interesante. Conflictul exista si e foarte palpabil, obtinut indirect (prin blocarea anumitor statii orbitale cu navele proprii) sau direct (prin cartile de tehnologie ce afecteaza oponentii).

A doua mare parte a gameplay-ului este reprezentata de colonizarea planetei in sine, acesta fiind si scopul jocului (punctele primite sunt in directa corelatie cu numarul de colonii si de sectoare controlate de pe planeta). Fiecare colonie plasata oriunde pe planeta aduce posesorului 1 VP, punct ce nu poate fi pierdut niciodata. Dealtfel punctele nu sunt cumulative ca la alte jocuri euro ci sunt in orice moment imaginea situatiei de pe tabla de joc, acest lucru insemnand ca punctajul poate urca sau cobori in functie de starea colonizarii si controlarii teritoriilor.

In momentul in care un jucator detine majoritatea stricta intr-un anumit sector:

a) primeste 1VP in plus pentru faptul ca in acel moment controleaza sectorul
b) primeste dreptul de a folosi bonusul oferit de acel sector.

Fiecare statie orbitala prezentata mai sus este “legata” de un sector de pe planeta, care odata controlat va oferi si un anumit bonus la actiunea statiei conectate.

De-a lungul jocului colonizarile succesive vor duce la fluctuatii in aria controlata de fiecare jucator, jocul finalizandu-se in momentul in care un jucator aseaza pe harta ultima sa colonie. In acel moment se calculeaza scorul final, detinatorul celui mai mare scor fiind castigatorul jocului. Scorul este calculat in functie de numarul de colonii, de numarul de sectoare controlate sau alte carti de tehnologie ce ofera puncte.

In afara de cele ce ofera puncte, cartile de tehnologie sunt extrem de utile pentru ca pot oferi:

- posibilitatea modificarii valorii zarurilor
- castiguri in resurse
- posibilitatea plasarii campurilor de forta sau mutarii lor pe diverse sectoare (acestea pot bloca adaugarea/mutarea unor colonii in/dintr-un anumit sector, pot bloca folosirea unui bonus de catre cel ce controleaza sectorul sau pot oferi +1VP celui ce controleaza un anumit sector)
- protectie la actiuni de furt (prin Raider’s Outpost)
- alte actiuni interesante :)

5. Complexitate / Fun Factor

Alien Frontiers este un joc mediu ca si dificultate, zarurile reusind sa aduca un balans excelent intre strategie si noroc.

Daca la inceput cand sunt disponibile doar 3 zaruri tururile se succed extrem de rapid (si relativ neinteresant, ca orice inceput de joc) dupa primele 5 minute jocul incepe sa straluceasca, oferind din ce in ce mai multe actiuni posibile. Sunt momente, mai ales cand avem flota maxima (6 zaruri) si eventual si nava bonus, cand sunt indeajuns de multe lucruri de facut incat turul unui jucator sa dureze putin mai mult. Totusi, am fost placut impresionat sa constat ca am avut mereu ceva la care sa ma gandesc si nu am simtit niciodata ca ma plictisesc, chiar si la jocul in numarul maxim de 4 jucatori, spre sfarsit unde downtime-ul creste putin in mod firesc.

Fun factor-ul acestui joc este foarte mare, mult mai mare decat m-as fi asteptat de la un joc euro relativ clasic si cu mecanici gasite si in alte jocuri. Grafica, numele sectoarelor de pe planeta, tematica science-fiction, componentele grozave, cartile de tehnologie unele cu efecte extrem de interesante si multe altele fac ca experienta de joc sa fie extrem de placuta. La asta contribuie si dificultatea aflata undeva la mijlocul scalei.

6. Recomandat in (nr. jucatori) / Rejucabilitate

Am jucat acest joc de multe ori dar doar in 2 si 4 jucatori asa ca nu imi pot da cu parerea de gameplay-ul in 3. Utilizatorii BGG considera ca jocul este la fel de bun in 2, 3 sau 4 jucatori.

Initial am crezut ca varianta de 2 jucatori ma va dezamagi dar am fost incantat sa constat ca aceasta mi-a oferit cateva partide memorabile, pe muchie de cutit si cat se poate de “cutthroat”. Downtime-ul e chiar mai mic in versiunea de 2, si jocul ofera in continuare toate ingredientele pentru o experienta foarte buna. Jocul in 4 este evident putin mai lung (desi numarul de colonii admis este mai mic decat la jocul in 2) dar te tine in priza permanent si lupta pentru controlul sectoarelor de pe harta este foarte interesanta si captivanta.

Rejucabilitatea este foarte mare, jucatorul avand la dispozitie o multitudine de moduri de a folosi cele 3-7 zaruri disponibile si avand si acces la o multime de carti de tehnologie cu efecte care mai de care mai interesante. Mai mult, ni se pregateste o extensie pe care de-abia o astept: Factions.

7. Pro

Alien Frontiers este un joc perfect scalabil in intervalul de 2-4 jucatori specificat, un joc ce poate multumi si pe cei ce-si doresc multe alegeri dar si pe cei ce sunt dispusi sa lase la alegerea zarurilor cursul jocului. Ofera mai mult conflict decat un euro clasic si mai multa implicare decat multe ameritrash-uri precum si o tema mult mai bine implementata decat in majoritatea jocurilor tip euro. Are o curba de invatare extrem de lina: jocul se poate explica in 5 minute, chiar si un incepator putand fi competitiv din primul joc. De asemenea, a fost primit extrem de bine de toti jucatorii din grupul meu, din tot spectrul boardgaming-ului (eurogameri, ameritrasheri, strategi, incepatori).

Timpul rezonabil de pana la 1.5 ore, momentele memorabile cu inlantuiri de actiuni, schimbarile neasteptate de situatie, toate pun mana de la mana pentru a oferi o experienta mai mult decat agreabila, o experienta pe care o veti dori repetata din nou, si din nou, si din nou.

8. Contra

Nu sunt multe lucruri pe care le-as adauga aici, mai degraba as incerca sa ghicesc cui nu i s-ar potrivi jocul.

In primul rand nu l-as recomanda strategilor pasionati de jocuri extrem de complexe (ex. Caylus) sau celor ce-si doresc o infuzie serioasa de tema (ex. Talisman). Jocul imbina mai multe elemente, dar nu va reusi sa multumeasca pe toti. Daca va considerati mereu dezavantajat de zaruri, s-ar putea sa nu va placa jocul. In plus, spre sfarsitul jocului, cantitatea de informatii de procesat creste suficient cat sa creeze unele probleme daca aveti la masa probleme de Analysis Paralisys.

9. Alte observatii si consideratii

Jocurile pe care sa le am puse undeva, intr-un loc special al colectiei, sunt rare, dar AF este unul din ele. Am simtit ca este asa pe cand era doar un proiect, am avut prima confirmare cand am vazut primele review-uri si discutii si totul a fost confirmat definitiv zilele acestea cand, desi avand zeci de jocuri noi-noute de la Essen, grupul nu a rezistat si am jucat impreuna mai multe partide excelente de Alien Frontiers. Daca elementele ce-l compun (mecanici, gameplay, tematica, etc) va fac cu ochiul, ganditi-va ca probabil AF este cea mai buna combinatie a lor de pe piata la ora actuala. Deja ati pierdut prea mult timp citind acest review in loc sa-l incercati asa ca la joaca! Merita!

adixor
Special Meeple
Special Meeple
Posts: 340
Joined: 09 Nov 2011, 00:59

Re: Alien Frontiers - distractie fara frontiere - rezumat re

Post: # 20530Post adixor
09 Nov 2011, 10:44

am pus si poze :)

User avatar
DanielIndru
King Meeple
King Meeple
Posts: 7065
Joined: 20 Dec 2010, 09:32
Custom Rank: Going Cardboard
Location: Timisoara
Contact:

Re: Alien Frontiers - distractie fara frontiere - rezumat re

Post: # 20531Post DanielIndru
09 Nov 2011, 10:48

Un rezumat la rezumat nu faci? :)

adixor
Special Meeple
Special Meeple
Posts: 340
Joined: 09 Nov 2011, 00:59

Re: Alien Frontiers - distractie fara frontiere - rezumat re

Post: # 20532Post adixor
09 Nov 2011, 11:24

Versiunea mai scurta, fara poze :D

=-=-=-=-

Putine jocuri reusesc sa starneasca un “hype” atat de puternic precum a reusit sa o faca Alien Frontiers .

Jocul Alien Frontiers ne pune in pielea unor colonizatori spatiali si a eforturilor lor de a coloniza si controla o planeta. 2-4 persoane, area control, dice rolling, worker placement, max 1.5 ore

Componentele sunt de calitate deosebita si grafica creeaza foarte bine atmosfera de retro-future-sci-fi

Jocul are la baza un mecanism tip Kingsburg de plasare a zarurilor, condimentat de o parte de area control (colonizarea planetei) ce reuseste sa aduca o parte sanatoasa de conflict, mai mult decat in majoritatea jocurilor euro. Situatiile de pe harta se schimba des, cartile de tehnologie jucate pot afecta destul de tare adversarul, nu stii niciodata la ce sa te astepti de la partenerii de joc.

Pe masura ce jocul avanseaza, apar din ce in ce mai multe optiuni, care nu sunt in mod normal o problema, dar pot deveni pentru jucatorii cu probleme de analysis paralysis. Dificultatea este medie.

Jocul este scalabil in 2-4 jucatori, fiecare varianta avand plusuri si minusuri, dar toate fiind de recomandat.

Este un joc la care tin foarte mult si care m-a impresionat prin calitate, fun factor, atmosfera, tema, mecanici. toate acestea sunt imbinate intr-un mix de zile mari.

adixor
Special Meeple
Special Meeple
Posts: 340
Joined: 09 Nov 2011, 00:59

Re: Alien Frontiers - distractie fara frontiere - rezumat re

Post: # 20533Post adixor
09 Nov 2011, 11:28

Versiunea ultrascurta, daca chiar va grabiti:

=-=-=-

In Alien Frontiers dati cu zarul in fiecare tur si in functie de valorile primite, puteti folosi diverse abilitati de pe tabla. Puteti cumpara resurse, puteti obtine noi zaruri, puteti fura resurse de la alti jucatori, puteti coloniza planeta centrala (obiectivul principal aducator de puncte), etc. Nu este totul complet aleator, pentru ca zarurile pot fi folosite intr-o varietate de moduri, si in plus avem si carti de tehnologie care pot modifica regulile jocului. Conflict, tema, distractie, fara batai mari de cap si creiere incinse. Highly recommended!

adixor
Special Meeple
Special Meeple
Posts: 340
Joined: 09 Nov 2011, 00:59

Re: Alien Frontiers - distractie fara frontiere - rezumat re

Post: # 20534Post adixor
09 Nov 2011, 11:29

Vers. sc. rau:
=-
E tare. Bagati mare!

acidutzu

Re: Alien Frontiers - distractie fara frontiere - rezumat re

Post: # 20535Post acidutzu
09 Nov 2011, 11:55

adixor wrote:Vers. sc. rau:
=-
E tare. Bagati mare!
Totusi o gasesc destul de lunga si obositoare.
Prefer varianta SUPER!
Iar pentru cei grabiti, dar preocupati de starea componentelor/mecanica/impresii am 3 variante - :tu: sau :sy: sau :drool:

User avatar
Mono
King Meeple
King Meeple
Posts: 770
Joined: 04 Dec 2011, 08:26
Custom Rank: Cylon Leader
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Alien Frontiers - distractie fara frontiere - rezumat re

Post: # 23277Post Mono
01 Mar 2012, 17:03

Hello,

Am inteles ce fac fiecare dintre cele 3 campuri de forta, dar cum ajung sa le pun pe planetutza?

MS

User avatar
Shaikan
King Meeple
King Meeple
Posts: 1968
Joined: 06 Mar 2011, 03:13
Custom Rank: Dark Lord @ Natiunea Jucatoare
Location: Bucuresti

Re: Alien Frontiers - distractie fara frontiere - rezumat re

Post: # 23279Post Shaikan
01 Mar 2012, 17:10

Prin Terraforming Station(dar pierzi o nava si dai si 2 resurse) in schimb iti pui colonistul instant....sau prin Colonist Hub...avansezi mai greu dar nu pierzi nava si nici resursele, avansand doar pe baza zarurilor consumate in acest scop :)

adixor
Special Meeple
Special Meeple
Posts: 340
Joined: 09 Nov 2011, 00:59

Re: Alien Frontiers - distractie fara frontiere - rezumat re

Post: # 23280Post adixor
01 Mar 2012, 17:15

@Darkison: ori nu am inteles intrebarea ori raspunsul tau :) Campurile de forta se pun/scot/muta doar prin anumite carti Alien Tech care te lasa sa faci asta. Terraforming station te lasa sa pui o colonie pe planeta, nu iti permite sa umbli la Force fields.

User avatar
Shaikan
King Meeple
King Meeple
Posts: 1968
Joined: 06 Mar 2011, 03:13
Custom Rank: Dark Lord @ Natiunea Jucatoare
Location: Bucuresti

Re: Alien Frontiers - distractie fara frontiere - rezumat re

Post: # 23283Post Shaikan
01 Mar 2012, 17:28

@Adixor

Te rog sa ma scuzi....nu am prea dormit zilele astea si creierul meu e in repaos :))).....am avut impresia ca intreba cum sa puna colonisti....feel free to delete mai previous post.

Inca o data scuze de misunderstanding :)

adixor
Special Meeple
Special Meeple
Posts: 340
Joined: 09 Nov 2011, 00:59

Re: Alien Frontiers - distractie fara frontiere - rezumat re

Post: # 23287Post adixor
01 Mar 2012, 19:14

oh c'mon, nu se sterg posturi doar pentru atata lucru :) da sa stii ca m-am gandit o gramada daca o fi vreun sens pe care nu-l nimeresc eu in intrebare :))

cosmin.alex

Re: Alien Frontiers - distractie fara frontiere - rezumat re

Post: # 23291Post cosmin.alex
01 Mar 2012, 22:09

Ne-am lamurit si cu cele 3 campuri de forta. Nu le-am folosit pentru ca nu am prea jucat cartile Alien Tech. Ciudat au fost cele 4 rachetute ( de culori diferite) cu care nu am stiut ce sa facem. Pana l-a urma le-am folosit pe post de jetoane pt puncte (in loc de un M&M colorat :D). In rest cred ca Mono vrea niste indicatii pt a castiga... sapt asta nu prea a fost in forma :D :lol: :lol:

User avatar
cristianf
King Meeple
King Meeple
Posts: 2980
Joined: 18 Jul 2010, 09:55
Location: Sanpetru, Brasov

Re: Alien Frontiers - distractie fara frontiere - rezumat re

Post: # 23293Post cristianf
01 Mar 2012, 22:53

Cele 4 rachetute chiar pentru asta sunt. Regulamentul a ramas neschimbat dupa ce au inclus cele 4 rachete in pachet. Asta inseamna ca ati ramas cu cate un M&M de fiecare culoare de rezerva.

User avatar
Mono
King Meeple
King Meeple
Posts: 770
Joined: 04 Dec 2011, 08:26
Custom Rank: Cylon Leader
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Alien Frontiers - distractie fara frontiere - rezumat re

Post: # 23294Post Mono
01 Mar 2012, 23:05

Multumesc pentru raspunsuri. Am descoperit asta citind cartile Alien tech. Intr-adevat rachetutele nu sunt pentru nimic... asa ca m-am gandit ca avem 1 M&M in plus. Ceea ce m-a bucurat maxim. Dar la naiba cu Alien Tech, aveam 3 - bunicele zic eu, si n-apucam sa le folosesc - m-a batut Cosmin cu Cristina rau spre foarte tare. 9-7-3. 3????? DAAAAA.

pfinix

Re: Alien Frontiers - distractie fara frontiere - rezumat re

Post: # 23300Post pfinix
02 Mar 2012, 10:02

Nu sunt fan al temelor space-alien etc. dar am jucat o data jocul (motto-ul meu in materie de board games pare sa fie "toate jocurile merita macar 1 sansa" sau "incearca jocul inainte sa te hotarasti daca iti place sau nu" sau mai scurt "nu stii de unde sare iepurele :)") si trebuie sa recunosc ca mi-a placut foarte mult. Sunt in schimb un maaare fan al zarurilor si al pieselor frumoase si colorate :D, poate de-asta mi-a placut asa mult, sau poate pentru ca intr-un joc SF despre nave spatiale si colonii pe alte planete cele 2 fete care jucau pt prima data se aflau mult inaintea baietilor pe tabla de scor :p.

Multumim pentru review. Imi place foarte mult sa gasesc review-uri la jocuri pe care le stiu sau le recunosc, mereu mai invat cate ceva nou din ele si le inteleg mai bine.
:tu:

adixor
Special Meeple
Special Meeple
Posts: 340
Joined: 09 Nov 2011, 00:59

Re: Alien Frontiers - distractie fara frontiere - rezumat re

Post: # 23306Post adixor
02 Mar 2012, 11:14

pfinix wrote:Multumim pentru review. Imi place foarte mult sa gasesc review-uri la jocuri pe care le stiu sau le recunosc, mereu mai invat cate ceva nou din ele si le inteleg mai bine.
:tu:
Cu placere. Am "citat" fragmentul asta pentru ca e foarte interesant ce zici si cred ca sunt putini care citesc review-uri la jocuri pe care le stiu deja, doar pentru a afla ceva nou sau pentru a le intelege mai bine. Eu sunt unul din acestia.

criss

Re: Alien Frontiers - distractie fara frontiere - rezumat re

Post: # 35724Post criss
22 Feb 2013, 19:50

Foarte util si frumos review-ul! :tu:
As fi curios daca nu ti-ai schimbat opinia in timp si ma intereseaza mai mult cu privire la jocul in 2 jucatori.

Post Reply

Return to “Review-uri si impresii”