Impresii

Forum rules
Va rugam sa postati in aceasta sectiune doar articole tip review sau articole cu impresiile voastre despre un anumit joc (articole ce pot fi apoi bineinteles discutate in cadrul topicurilor respective).

Pentru discutiile generale necentrate pe ideea de "review" va invitam in forumul Discutii generale.
fixpix

Impresii

Post: # 5103Post fixpix
25 Jun 2010, 03:01

Ne-am intilnit aseara cu citiva jucatori din Vancouver si a fost nostim. Nu ne-am intins foarte tare, de la 18:00 la 23:00, minus o ora pauza de pizza dar am reusit sa joc trei jocuri noi. Si anume:

Powerboats: Un joc de curse cu barci motorizate. Este extrem de simplu si extrem de versatil. Harta e alcatuita din 8 bucati, fata-spate, si pe ea se pun 3 balize, in alte pozitii tot timpul, fiecare orientata catre stinga sau catre dreapta. Rezulta combinatii de plus infinit la capitolul harti, suficient sa faca orice joc diferit. In rest, fiecare jucator are o barcuta propulsata cu zaruri ceva mai speciale, care arata doar 3 rezultate, 1, 2 sau 3. In runda ta poti sa adaugi, sa scazi sau sa pastrezi numarul de zaruri pe care le ai si sa mai arunci o data zarurile care arata rezultate care nu-ti plac. Ce iti place poti sa pastrezi, asa ca e un joc de noroc, dar pe de alta parte e si de strategie, trebuie sa-ti calculezi un pic sansele inainte de a te hotari sa scazi, sa adaugi, ce tii, ce arunci, etc. Dupa ce ai zarurile finale, ai obtinut viteza, poti schimba orientarea barcii cu un pas ( o latura de hexagon), dupa care se deplaseaza in fata numarul respectiv de spatii. Ideea e sa ocolesti cele 3 balize intr-un anumit sens, in functie de orientarea lor, si sa ajungi cit mai rapid inapoi la linia de start. Binenteles ca nu e atit de simplu, harta e plina de insulite de care te poti lovi si la 4 lovituri incasate iesi afara din joc.

E un joc foarte simplu, foarte dinamic, rundele dureaza extrem de putin si deciziile sint simple dar importante. Mie nu mi-a placut faptul ca cineva care risca si rateaza, desi nu iese din joc, a pierdut competitia. E foarte greu sa revii, mai ales daca ai inconjurat o baliza gresit. Pina reusesti sa-ti intorci barca sa executi manevra corect, ceilalti isi fumeaza linistit tigarile dupa linia de finish. Dar cu toate astea e un joc distractiv si cu un grup mai relaxat si mai putin competitiv poate fi un succes.
from http://www.boardgamegeek.com/image/374546


Wanted: Un joc extrem de amuzant, in sensul pur al amuzamentului. Adica ha-ha-ha, gesturi aiurea, degete lovite, tot tacimul. Exista un pachet de carti comun care se imparte intre jucatori. In runda lui un jucator va lua prima carte din pachetu sau, fara sa se uite la ea, si o va intoarce in mijlocul mesei. Dupa asta, fiecare jucator reactioneaza in functie de cartea aratata. Daca cineva reactioneaza gresit, a pierdut si trebuie sa ia toate cartile de pe masa si sa le puna la fundul pachetului propriu. Daca toata lumea are reactie corecta, se trece la urmatorul jucator si tot asa, pina cind cineva greseste si ia toate cartile scoase. Scopul jocului e sa ramii fara carti, cu alte cuvinte sa ai cit mai putine reactii gresite. Cartile sint in felul urmator:
- Un bancher care inmineaza un teanc de bani. Reactia corecta e sa pui imediat mina pe carte. Cine pune ultimul mina a pierdut.
- Un judecator cu ciocan in mina. Reactia corecta e sa dai cu pumnul in masa si sa strigi: Vinovat! Cine face asta ultimul a pierdut.
- Un hot calare pe geam cu un sac de bijuterii in spate. Reactia corecta e sa-ti ridici miinie sus, ca si cum te-ai preda.
- Un politist care arata o insigna. In joc mai exista carti cu insigne, cu fata in sus, pe masa. Cind se arata cartea cu politistul, fiecare trebuie sa puna mina pe o carte cu insigna. Poanta e ca numarul de insigne e mai mic cu 1 fata de numarul de jucatori, asa ca cineva ramine intotdeauna pe dinafara.

Astea sint cartile de baza, si daca jocul ar fi numai atit ar fi ok, dar nu cine stie ce. Tot amuzamentul consta in faptul ca 90% din carti nu sint asa. De exemplu poate fi un politist care inmineaza saci cu bani, sau un hot care arata o insigna, sau un bancher calare pe geam cu bijuterii in spate, toate combinatiile posibile. In acest caz reactia corecta e sa nu faci nimic, iar cel care reactioneaza ca si cum ar fi una din cele 4 carti speciale, pierde.

E un pic mai dificil de explicat in cuvinte, dar credeti-ma pe cuvint, e un joc cu garantie de succes 100%, mai ales pentru inceput/sfirsit sesiuni de jocuri. Aveti grija sa va numarati falangele la plecare, e un joc care se lasa cu articulatii in locuri in care nu banuiati ca e posibil sa se indoaie un deget.

from http://www.boardgamegeek.com/image/390333


Notre Dame: Ideea la jocul asta nu stiu sincer care e. E cu Notre Dame, fiecare jucator interactioneaza cu un cartier din jurul catedralei, nu prea stiu de ce, sint cuburi, puncte de victorie, bani si sobolani. Nu e foarte clar ce e mai important intre cuburi, bani si sobolani dar e evident ca cine primeste cele mai multe puncte de victorie cistiga. Ai nevoie de cuburi (muncitori) ca sa activezi diferite cladiri predefinite, si cu cit ai mai multi in cladire, cu atit mai mare beneficiul, ai nevoie de bani ca sa cumperi tot felul de efecte speciale, un fel de meseriasi care stau pe tusa si asteapta sa-i angajezi, si nu ai nevoie de sobolani, ca-ti scad scorul si-ti omoara muncitorii. Cam asta e, foarte putina spre zero interactiune, mult prea subtila pentru gustul meu si un rezultat mult prea sec. Grafica decenta, un joc curatel si destul de simplu de explicat, cu diverse consideratii strategice de considerat si implicatii tactice de implicat.

Nu prea stiu ce sa scriu despre el, sa fiu sincer incep sa ma plictisesc de jocurile cu plasare de muncitori. A fost nostim cind a aparut Stone Age, Pillars of the Earth, au avut un apogeu cu Agricola si de atunci mi se pare ca mai toate sapa, sapa, sapa/la fintina seaca. Cel putin asta a fost impresia mea dupa ce am terminat Notre Dame. E un joc bun, corect, lucrat, arata bine dar parca e facut in ideea de "hai sa reinventam gaura la gogoasa". Facem un joc cu muncitori si ii mai adaugam un mic schepsis sa nu zica lumea ca da bani degeaba pe el. Nu e de evitat, e un joc bun, dar eu m-am cam saturat de ele.

from http://www.boardgamegeek.com/image/175562

adixor

Re: Impresii

Post: # 5104Post adixor
25 Jun 2010, 06:21

yummy

din toate jocurile am avut si placut Notre Dame. Intr-adevar e un worker placement dar cu niste chestii simpatice adaugate. By the way, subiectul e ca esti capul unei familii mari si trebuie sa-ti cresti prestigiul (ca orice familie mare). Astfel, iti pui oameni in diverse locuri din cartier jucand niste carti si astia iti aduc influenta (cuburile) in anumite domenii. Sobolanii mi se pare ca reprezinta ciuma, si daca nu tii sub control boala (avand influenta buna in spital de exemplu, adica ai pile la doctori si asistente much like in romania) .. nu mai stiu ce se intampla dar nu e bine, cred ca pierzi puncte. Mi-a placut ideea ca in fiecare tura pot fi "cumparate" anumite personaje care ofera tot felul de avantaje. Un worker placement with a twist, cum zici tu, simpatic.

interactivitatea nu e exagerata, dar acele carti cu care iti cresti influenta sunt primite de la ceilalti (pe sistemul ai 3 carti, 2 le dai mai departe la jucatorul din stanga, primesti 2 de la cel din dreapta din care una dai mai departe si mai primesti una) si poti sa nu dai carti care sa le dea altora sansa sa faca ce vrei tu sa faci..asta e o parte de interactivitate. Ar mai fi sectiunea comuna "notre dame" in care depinzi de influenta pe care fiecare si-a cladit-o ca sa castigi puncte si ai mereu decizii de genul "sa pun pe cineva si la notre dame? ceilalti ce o sa faca?". dar intr-adevar, interactivitatea se pastreaza la nivel de Agricola si putin peste.

Wanted mi-a amintit de Jungle Speed care merge pe aceeasi idee (vezi cartea, ia decizia) si inteleg cum e cu articulatiile ... si oamenii se iau de jocurile violente de pe PC, macar acolo impusc niste pixeli :)

fixpix

Re: Impresii

Post: # 5362Post fixpix
04 Jul 2010, 06:41

O sa continui aici ca sa nu mai deschid discutie noua pe aceeasi tema.

Intilnirea numarul 2: Din nou am jucat mai multe jocuri necunoscute, destul de interesante.

Am inceput cu Uptown, un fel de combinatie intre Samurai, Scrabble si Sudoku, ma si mira ca nu l-a facut K. Fiecare jucator primeste un set de piese cu numere (1-9), litere (A-I) si simboluri (studiati harta). Jocul se desfasoara pe o grila de 9x9 patrate (Sudoku), iar fiecare jucator la rindul lui joaca o piesa, dupa care ia o piesa (Samurai). Piesele pot fi puse pe harta doar intr-o pozitie care sa corespunda cu tipul lor. De exemplu piesa B poate fi pusa doar in rindul B, piesa cu saxofon poate fi pusa doar in patratelele cu saxofon, etc. Ideea e sa-ti asezi piesele in asa fel incit sa se conecteze pe laturi, formind grupuri. La sfirsitul jocului cistiga cel care are cele mai putine grupuri de piese (piese neconectate cu altele sau conectate pe diagonala).

E un joc extrem de abstract dar interesant si bun pentru pornit motorasul fara sa aiba complexitatea exagerata. Componentele sint un pic cam fade dar la urma urmei este un joc ce foloseste mai mult litere si cifre. Eu nu sint foarte mare fan de jocuri abstracte dar la o adica nici nu m-as feri sa-l joc data viitoare. Nu stiu cum se e in mai putini jucatori, noi l-am jucat in 4 si a fost perfect, tabla s-a umplut treptat si chiar a trebuit sa-mi storc creierii sa gasesc solutii creative pentru unificat grupuri.

from http://www.boardgamegeek.com/image/552788


Am continuat cu Alea Iacta Est, un joc despre viata in Republica Romana (hmmm...oare unde am mai auzit eu asta...) E un joc cu plasare de muncitori, doar ca acestia nu sint pioni cu brate si picioare de lemn, ci zaruri. Fiecare jucator arunca la rindul lui o mina de 8 zaruri si in functie de rezultat alege citeva pe care sa le puna intr-una din locatiile care ii permit sa participe la evenimente din Republica. Tot asa pina cind unul dintre jucatori ramine fara zaruri, moment in care runda se incheie si se fac actiunile in cladiri:
- Templu: e cel mai simplu, de aici se scot puncte direct.
- Senat: se primesc carti speciale, cu efecte diferite, in mare parte legate de conjunctura.
- Castru: se cuceresc provincii care valoreaza puncte.
- Forum: se primesc patricieni, care pot fi trimisi in provincii pentru a le mari punctajul.
- Latrina: aici ajung zarurile care nu au putut fi folosite in timpul rundei, din diverse motive. De aici se distribuie jetoane care permit jucatorului ca in runda lui sa mai arunce inca o data cu zarurile care nu-i convin, deci nu e neaparat rau sa mai calci si in c...t din cind in cind.

E un joc foarte simplu, cu decizii multe si interesante. Componente bune, interactiune limitata dar prezenta, foarte putin timp mort. Per ansamblu mi-a lasat o impresie foarte buna, imi place mai mult decit jocuri similare, gen Roma sau Kingsburg.

Un singur lucru nu mi-a placut, faptul ca simbolurile de pe cartile de Senat sint incredibil de criptice. Cel putin jumatate din timpul de joc a fost pierdut incercind sa descifram ce anume inseamna, dar asta numai pentru ca modul de distribuire al lor este secret, astfel incit fiecare jucator a citit aceeasi informatie separat, in loc s-o impartasim intre noi. Nu e o problema majora, dupa ce-l joci o data le tii minte si nu mai trebuie sa faci referire la manual.

from http://www.boardgamegeek.com/image/688522


Dupa o lunga pauza am pus mina in sfirsit pe Dominion, de data aceasta cu extensia Alchemy. Unul dintre jucatori este destul de pasionat de joc, a adunat, dupa spusele lui, aproape 300 de jocuri la activ. Optiuni noi si interesante in Alchemy, dar eu personal nu m-am omorit foarte tare niciodata dupa Dominion asa ca o sa trec direct la suturi in fund: ce e cu nebunia aia de culoare din manual? Trebuia sa-i spuna expansiunea Barbie: Experiment in Mov. Si nu numai culoarea, e si textura stil mizgaleala, sa fie sigur ca n-o s-o poti citi. Eu am incercat dar dupa 5 minute nu mai vedeam de lacrimi asa ca a trebuit sa ma opresc. Pe linga asta, se pare ca unele au venit fara semne de punctuatie, ceea ce tripleaza placerea de a citi manualul (1x - limba straina, 1x - fundal mov-strident-mizgalit, 1x - singurele semne de puctuatie sint ":", si alea sporadice. Total, egal 3x)

In rest nu mi-a placut ceea ce de cind am jucat Dominion nu mi-a placut, si anume faptul ca cea mai buna strategie e sa nu ai nici o strategie. Am ignorat cartile de actiune si am cumparat doar bani si puncte. Din cind in cind am luat un Moat sa ma protejez de atacuri, in rest nimic. Am terminat pe locul 2, la 1 punct distanta de cistigator, care nici el nu s-a omorit foarte tare cu cartile speciale. Inca nu inteleg care e sensul sa iei 3 expansiuni la un joc daca nu folosesti nici macar optiunile de baza. Poate daca ar avea in spate ceva poveste cit de cit, dar asa, e dezamagitor.

from http://www.boardgamegeek.com/image/755185


Am incheiat seara cu Metropolys, un joc de licitatie cu tematica imobiliara. Ideea e destul de simpla: Harta reprezinta un oras impartit in cartiere, respectiv in parcele si fiecare jucator primeste 13 cladiri, numerotate de la 1 la 13 (duh). Pe rind jucatorii liciteaza pentru parcele, dupa doua reguli extrem de simple: trebuie sa licitezi mai mult decit jucatorul anterior si trebuie sa licitezi intr-o parcela adiacenta celei in care a licitat el. De exemplu, un jucator liciteaza cladirea 5 in parcela A, urmatorul liciteaza 7 in parcela B, adiacenta parcelei A, urmatorul cladirea 10 in parcela C, adiacenta parcelei B, si tot asa pina cind toata lumea zice pass. Cistigatorul isi lasa cladirea in ultima parcela, restul isi iau cladirile inapoi si se reia procedura de la capat, pina cind un jucator nu mai are piese. Evident din cladiri ies puncte in mod direct (jetoane puse aleatoriu pe harta) si indirect (misiuni impartite la inceputul jocului).

E un joc interesant si unul din putinele cu mecanism de licitatie pe care l-am gasit placut. Are insa citeva mici probleme: in primul rind harta e la limita dintre acceptabil si dezastru din punct de vedere al vizibilitatii si functionalitatii. Ceea ce conduce la problema numarul 2, daca un jucator nu e atent unde si cum liciteaza, poate sa dea cadou altui jucator o gramada de puncte, uneori chiar si jocul, cum a fost cazul nostru, in care eu am cistigat din cauza neatentiei jucatorului din fata mea 25% din totalul de puncte in ultima runda, ajungind de pe utimul loc pe primul.

Cu toate astea mi-a placut, e un sistem de licitatie bine gindit si mi s-a parut ca tematica se potriveste foarte bine cu el, sugerind lantul imobiliar care duce la cresteri de valori spectaculoase si nejustificate ale terenurilor, batalia pentru locatii cheie, etc.

from http://www.boardgamegeek.com/image/318433

adixor

Re: Impresii

Post: # 5367Post adixor
04 Jul 2010, 11:05

mda. vorbesti de Big Money de la Dominion.. daca joci asa o sa castigi.. dar eu am reusit sa trec peste si sa imi iau carti de actiune, sa vad ce poate fiecare etc. E important ca jucatorii sa stie sa NU joace Big Money altfel nu e nici un fun.

Alea iacta est mai pare interesant de aici plus ca zici ca e mai bun ca Roma ceea ce e chiar intriguing pentru mine cel putin care idolatrizez roma.

User avatar
VickdaReaper
Super Moderator
Super Moderator
Posts: 2944
Joined: 16 Feb 2010, 19:00
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Impresii

Post: # 5380Post VickdaReaper
04 Jul 2010, 20:31

fixpix wrote:In rest nu mi-a placut ceea ce de cind am jucat Dominion nu mi-a placut, si anume faptul ca cea mai buna strategie e sa nu ai nici o strategie. Am ignorat cartile de actiune si am cumparat doar bani si puncte.
Mie personal nu-mi place sa joc la a lua doar bani si puncte. Poate ca doar este firea mea mai sadica, dar imi place tare mult sa joc 3+ actiuni pe tura (si aici nu ma refer la cele care se autoplatesc, gen Great Hall sau Wishing Well), sa rulez in unele ture de la 10 carti in sus sau sa dau cu cate 2 Torturer pe tura, dupa ce a mai dat cineva deja...
In plus, imi place ca ati trecut direct la varianta japoneza, adica nu v-ati incurcat... :lol:

Altfel, si mie imi surade ideea din Alea iacta est, mai ales ca e vorba de mers la, Latrina... :twisted:
Pentru board games sunt fidel cum era Castro pentru Cuba...

Colectie

fixpix

Re: Impresii

Post: # 5640Post fixpix
11 Jul 2010, 07:16

Intilnirea numarul 3:

De data asta am schimbat locatia si am mers la un alt magazin de jocuri. Un patron foarte prietenos, cu o selectie de jocuri destul de mare si cu o gramada de jocuri deschise, pentru oricine vrea sa stea sa le joace. Locul meu preferat!

Am inceput cu ceva scurt, sa ne cunoastem si sa destindem atmosfera: Felix: The Cat in the Sack. Nu prea am ce sa comentez de el, asa ca n-o s-o fac. E ok pentru ceea ce este, eu personal o sa-l evit pentru ca sint alte metode mai bune de a petrece 30 de minute.

from http://www.boardgamegeek.com/image/298121


Al doilea pe ordinea de zi, Kingsburg cu expansiunea, To Forge a Realm. Mi-au placut optiunile noi, desi nu le-am incercat pe toate. In expansiune plansele jucatorior sint mai mari, au inca doua rinduri adaugate. Pe linga asta fiecare jucator mai primeste 2 rinduri cu care poate sa-ti coafeze strategia asa cum ii place lui. Eu de exemplu mi-am ales una axata pe agresiune militara care mi-a mers de minune. O alta regula care nu mi-a placut la jocul original, zarul cu soldatii regelui, a fost scoasa si inlocuita cu jetoane. Fiecare jucator primeste un set numerotat de la 0 la 4 si in iarna, cind ataca hoardele, este obligat sa foloseasca unul. Sint 6 in total, asa ca ultimul, care ramine nefolosit, valoreaza puncte la sfirstitul jocului. Eu nu sint mare fan Kingsburg dar e un joc nostim si optiunile din Forge a Realm il fac mai bun.

from http://www.boardgamegeek.com/image/575894


Al treilea si ultimul joc incercat: Macao. E destul de greu de explicat exact despre ce e vorba in Macao. Sau ma rog, nu mi-ar fi greu dar este genul de joc pe care este imposibil sa-l intelegi inainte sa-l joci. E un euro tipic, se intimpla mult prea multe lucruri ca sa poti sa le faci pe toate, ai un numar limitat de actiuni care se schimba independent de vointa ta, si care lasa totusi suficient loc incit sa intrevezi posibilitatile tactice cele mai bune. E un joc care foloseste zaruri, dar ele influenteaza pe toata lumea in mod egal, asa ca mai departe sansele de reusita depind exclusiv de abilitatile jucatorilor. Tematica e destul de vaga, ceva cu bunuri, nave, cladiri, personaje, o gramada de informatii care sincer m-au cam dat peste cap primele runde, dar mai incolo piesele se aseaza si de fapt e un joc foarte bun. Are un sistem de alegere a actiunilor realmente unic, nu l-am intilnit in nici un alt joc.

Ca orice euro care se respecta sufera groaznic la capitolul interactiune. E un multiplayer solitaire si singurul mod in care poti sa influentezi deciziile altui jucator este sa iei o actiune/posibilitate de care avea nevoie el. Ceea ce ar fi ok daca 1) ar conta, si 2) ai avea capacitatea de procesare necesara. Ma gindesc ca la un nivel avansat un jucator ar putea sa fie atent la tot ce se intimpla in jurul lui si sa se foloseasca de aceasta informatie pentru a-si planifica mult mai eficient ruta prin joc. Eu marturisesc ca nu am avut chef si nici nu vad cum as fi putut face asta, abia am reusit sa-mi tin in friu propriile actiuni. Din ce am observat eu, in final oricum nu conteaza, exista mai multe cai de a ajunge la acelasi rezultat. Per ansamblu nu e un joc greu dar mutitudinea de posibilitati il face dificil de inghitit la prima vedere. Sugestia mea: incercati inainte sa cumparati. E un joc frumos, dar nu pentru toate caciulile.

from http://www.boardgamegeek.com/image/752289

Ioana

Re: Impresii

Post: # 5820Post Ioana
14 Jul 2010, 23:19

Felix e al lui Friedemann Friese. Chiar e un joc asa slab?
fixpix wrote:Al treilea si ultimul joc incercat: Macao.
E un euro tipic, se intimpla mult prea multe lucruri ca sa poti sa le faci pe toate, ai un numar limitat de actiuni care se schimba independent de vointa ta[...]
Imi aminteste de World Without End in care ai nenumarate variante dar nu poti alege decat vreo 4-5. Gasesc acest aspect destul de neplacut...

fixpix

Re: Impresii

Post: # 5822Post fixpix
14 Jul 2010, 23:38

E ok, nu as zice ca e slab...dar nici ceva ce as juca des. Mai degraba nu mi se potriveste mie ca stil. Plus ca e joc de licitatie, fata de care am in general retineri.

Nu am jucat WWE, dar in Macao se intimpla o gramada de lucruri. Si nu e numai asta, mecanica jocului te forteaza sa-ti planifici actiunile in avans, dar in acelasi timp iti si garanteaza ca atunci cind ajungi la runda respectiva, ai uitat ce vroiai sa faci. Din nou: Try before Buy!

haretel

Re: Impresii

Post: # 5824Post haretel
14 Jul 2010, 23:47

Wanted pare super fun; Ioana, il aduceti si voi ? :D

Ioana

Re: Impresii

Post: # 5832Post Ioana
15 Jul 2010, 09:39

fixpix wrote:in acelasi timp iti si garanteaza ca atunci cind ajungi la runda respectiva, ai uitat ce vroiai sa faci.

:lol: asta-i tare (enervant), am patit-o si eu la cateva jocuri.

Haretel, inca nu stiu, sa vorbesc cu Dan. E un joc relativ vechiut.

haretel

Re: Impresii

Post: # 5836Post haretel
15 Jul 2010, 10:20

Andrei (fixpix), ai idee cum gasesc regulile in engleza pt Wanted (am gasit jocul cu Chinese rules .... really) ?
n-am gasit nimic pe net

User avatar
MandrulDuce
King Meeple
King Meeple
Posts: 1009
Joined: 26 May 2010, 23:01
Custom Rank: Dungeon Master

Re: Impresii

Post: # 5837Post MandrulDuce
15 Jul 2010, 10:27

from http://www.boardgamegeek.com/image/746064


Singura chestie pe care am gasit-o *catuat si eu mai demult cand am citit acest topic ca sa vad despre ce e vb si de ce e fun*

Never play cat and mouse games if you're a mouse.
Life, like all games, becomes fun when one realizes it's just a game!

haretel

Re: Impresii

Post: # 5838Post haretel
15 Jul 2010, 10:30

Multumesc mult, MandrulDuce

haretel

Re: Impresii

Post: # 5839Post haretel
15 Jul 2010, 10:48

sincer sa fiu nu prea reusesc sa descifrez scrisul din poza aia ...

User avatar
Chuckila
Super Moderator
Super Moderator
Posts: 4985
Joined: 31 Jan 2010, 03:30
Location: Cluj Napoca

Re: Impresii

Post: # 5840Post Chuckila
15 Jul 2010, 10:54

Hari, esti tare :D. Pai da click acolo pe link sa te duca pe BGG; dupa care alegi versiunea large (sau original daca nu banghesti bine).

haretel

Re: Impresii

Post: # 5841Post haretel
15 Jul 2010, 10:55

:D

adixor

Re: Impresii

Post: # 5842Post adixor
15 Jul 2010, 10:57

hari, hai ca asta a fost tare.. zi ca nu ti-ai baut cafeaua azi sau ceva ... :)

haretel

Re: Impresii

Post: # 5843Post haretel
15 Jul 2010, 11:01

'sau ceva' ca mi-am baut cafeaua mai devreme :geek:

User avatar
Chuckila
Super Moderator
Super Moderator
Posts: 4985
Joined: 31 Jan 2010, 03:30
Location: Cluj Napoca

Re: Impresii

Post: # 5844Post Chuckila
15 Jul 2010, 11:02

Spam incoming: (putin modificat fata de original, sa nu se atace persoanele din acea zona geo-politica)

"De ce nu mananca ardelenii castraveti?"
"Well, uhmmmmmm .... ca nu la intra capul in borcan?"

haretel

Re: Impresii

Post: # 5845Post haretel
15 Jul 2010, 11:03

haha

Post Reply

Return to “Review-uri si impresii”