Top 3 extensii esentiale!!!
- MethodMike
- Wizard Meeple
- Posts: 273
- Joined: 28 Jan 2020, 16:26
- Location: Giurgiu
Top 3 extensii esentiale!!!
Salutare,
care sunt in opinia voastra cele 3 extensii pe care le considerati esentiale.acele extensii care dau o alta fata jocului de baza,sau fara de care,acesta devine repetitiv!!!
care sunt in opinia voastra cele 3 extensii pe care le considerati esentiale.acele extensii care dau o alta fata jocului de baza,sau fara de care,acesta devine repetitiv!!!
- naivatt
- Chief Meeple
- Posts: 120
- Joined: 11 Feb 2020, 08:59
- Location: Brasov
Re: Top 3 extensii esentiale!!!
O lista de propuneri pentru top ar putea fi :
https://www.dicetower.com/game-video/to ... expansions
https://www.dicetower.com/game-video/to ... expansions
The dice giveth, the dice taketh away!
- MethodMike
- Wizard Meeple
- Posts: 273
- Joined: 28 Jan 2020, 16:26
- Location: Giurgiu
Re: Top 3 extensii esentiale!!!
ma interesa mai mult din ce ati jucat voi...cum ati simtiti voi schimbarea jocului odata cu extensia
- cristianf
- King Meeple
- Posts: 2980
- Joined: 18 Jul 2010, 09:55
- Location: Sanpetru, Brasov
Re: Top 3 extensii esentiale!!!
Din ce am sau ce am avut prin colectie:
Abyss Leviathan - corecteaza un punct slab al jocului de baza - lupta cu monstri;
Isle of Skye Druids - ma deranja in jocul de baza ca daca ti se cumparau ambele tileuri tura de tura erai practic scos din joc. Nu mai e cazul;
Roll Player Monsters & Minions - nu e nici o carte interesanta in piata? Ai ce face acum. Nu stii ce faci cu personajul creat la sfarsit? Fight a boss!
Terraforming Mars Prelude - pt ca scurteaza jocul putin si iti da o directie;
Viticulture Tuscany Essential Edition - nu are rost sa joci jocul fara Tuscany;
Keyflower The Merchants - da adancime jocului;
Kingsburg to Forge a Realm - corecteaza niste minusuri;
Shakespeare Backstage - e extensia perfecta dpmdv. Cu o mana de carti si 1-2 reguli in plus transforma un joc bunicel intr-unul bun;
Top 3? Pfftt.. nu stiu.. Monster & Minions, Tuscany si Shakespeare.
Abyss Leviathan - corecteaza un punct slab al jocului de baza - lupta cu monstri;
Isle of Skye Druids - ma deranja in jocul de baza ca daca ti se cumparau ambele tileuri tura de tura erai practic scos din joc. Nu mai e cazul;
Roll Player Monsters & Minions - nu e nici o carte interesanta in piata? Ai ce face acum. Nu stii ce faci cu personajul creat la sfarsit? Fight a boss!
Terraforming Mars Prelude - pt ca scurteaza jocul putin si iti da o directie;
Viticulture Tuscany Essential Edition - nu are rost sa joci jocul fara Tuscany;
Keyflower The Merchants - da adancime jocului;
Kingsburg to Forge a Realm - corecteaza niste minusuri;
Shakespeare Backstage - e extensia perfecta dpmdv. Cu o mana de carti si 1-2 reguli in plus transforma un joc bunicel intr-unul bun;
Top 3? Pfftt.. nu stiu.. Monster & Minions, Tuscany si Shakespeare.
- adelindumitru
- Super Moderator
- Posts: 2062
- Joined: 11 Sep 2016, 01:25
Re: Top 3 extensii esentiale!!!
Legendary: Dark City sau World War Hulk.
Eldritch Horror: Forsaken Lore
Great Western Trail: Rails to the North
Și, deja obsolete ca apare ediția noua, dar ta Seti pentru kemet.
Eldritch Horror: Forsaken Lore
Great Western Trail: Rails to the North
Și, deja obsolete ca apare ediția noua, dar ta Seti pentru kemet.
- emisanSB
- King Meeple
- Posts: 976
- Joined: 02 Apr 2016, 15:40
- Custom Rank: Executioner
- Location: Sibiu
Re: Top 3 extensii esentiale!!!
Nu as mai juca jocurile de baza fara:
GWT: Rails to the North
Marco Polo: The Agents of Venice
Orleans: Trade & Intrigue
GWT: Rails to the North
Marco Polo: The Agents of Venice
Orleans: Trade & Intrigue
Last edited by emisanSB on 09 May 2020, 00:16, edited 1 time in total.
- MethodMike
- Wizard Meeple
- Posts: 273
- Joined: 28 Jan 2020, 16:26
- Location: Giurgiu
Re: Top 3 extensii esentiale!!!
am auzit pareri impartite despre Agents of Venice,fiindca ma tenta sa cumpar extensia
- fl0po
- King Meeple
- Posts: 1649
- Joined: 09 Jun 2012, 09:56
- Custom Rank: iOS Netrunner
- Location: Bucuresti
Re: Top 3 extensii esentiale!!!
Nu as juca nu iunie joc fara extensia universala/basic: sleevuri
HACK OR GET WHACKED!
- danielM
- King Meeple
- Posts: 1667
- Joined: 13 Jun 2012, 15:23
- Custom Rank: general de sufragerie
Re: Top 3 extensii esentiale!!!
As juca Agricola si fara, insa cu extensia Farmers of the Moor e si mai bun.
+1 pentru extensia de la Orleans - Trade & Intrigue
+1 pentru extensia de la Orleans - Trade & Intrigue
- VZQ
- King Meeple
- Posts: 467
- Joined: 07 Oct 2017, 22:20
Re: Top 3 extensii esentiale!!!
DREAM HOME - "156 Sunny Street" (prietenii si planurile de constructie confera obiective de punctat atat in timpul jocului, cat si la final; te ajuta sa te concentrezi de la inceput pe o anumita configuratie a casei, de a selecta doar anumite carti si de a le combina intr-o anumita secventa; confera jocului putina "greutate", atat de necesara cand vine vorba de un joc atat de light cum este DH original).
SHAKESPEARE - "Backstage" ("lupta" din culise schimba mult, intr-un mod interesant, dinamica jocului cu un trade-off la fiecare decizie, iar tentatia de a "sacrifica" actiuni este mare; senzatia ca jocul se termina prea repede se acutizeaza, turele par ca trec si mai repede!).
51st STATE - "Allies" (factiunile si modul lor de a se combina schimba mult dinamica si strategia jocului, cu boost mare pe constructie si miscari tactice interesante; ajuta si la o interactiune mai civilizata intre jucatori, pentru ca este mai avantajos sa te concentrezi mai mult pe cresterea propriului stat si pe exploatarea resurselor celorlalti, decat sa dai raid dupa raid prin curtea vecinilor).
THE QUACKS OF QUEDLINGBURG - "The Herb Witches" (vrajitoarele ajuta mult sa contracarezi ghinionul care scoate capul din punguta mai des decat ti-ai dori; jocul devine mai fluid si-ti da senzatia ca ai mai multe optiuni).
ARCTIC SCAVENGERS - "HQ" (introducerea de leaderi si constructia de cladiri adauga substanta jocului, schimba startul pentru fiecare jucator si face din AS mai mult decat un simplu deck-builder; diferenta dintre jocul de baza si jocul de baza + HQ se simte).
EMINENT DOMAIN - "Escalation" (fara a intra in amanunte, fac transforma ED in versiunea 1.5).
TOKAIDO - "Crossroads" (intotdeauna este important sa ai mai multe optiuni, iar extensia rezolva fix problema asta).
De cand le-am luat, nu mai joc jocurile de baza fara ele
PS: "Command Deck"-urile pentru STAR REALMS
SHAKESPEARE - "Backstage" ("lupta" din culise schimba mult, intr-un mod interesant, dinamica jocului cu un trade-off la fiecare decizie, iar tentatia de a "sacrifica" actiuni este mare; senzatia ca jocul se termina prea repede se acutizeaza, turele par ca trec si mai repede!).
51st STATE - "Allies" (factiunile si modul lor de a se combina schimba mult dinamica si strategia jocului, cu boost mare pe constructie si miscari tactice interesante; ajuta si la o interactiune mai civilizata intre jucatori, pentru ca este mai avantajos sa te concentrezi mai mult pe cresterea propriului stat si pe exploatarea resurselor celorlalti, decat sa dai raid dupa raid prin curtea vecinilor).
THE QUACKS OF QUEDLINGBURG - "The Herb Witches" (vrajitoarele ajuta mult sa contracarezi ghinionul care scoate capul din punguta mai des decat ti-ai dori; jocul devine mai fluid si-ti da senzatia ca ai mai multe optiuni).
ARCTIC SCAVENGERS - "HQ" (introducerea de leaderi si constructia de cladiri adauga substanta jocului, schimba startul pentru fiecare jucator si face din AS mai mult decat un simplu deck-builder; diferenta dintre jocul de baza si jocul de baza + HQ se simte).
EMINENT DOMAIN - "Escalation" (fara a intra in amanunte, fac transforma ED in versiunea 1.5).
TOKAIDO - "Crossroads" (intotdeauna este important sa ai mai multe optiuni, iar extensia rezolva fix problema asta).
De cand le-am luat, nu mai joc jocurile de baza fara ele
PS: "Command Deck"-urile pentru STAR REALMS
- Corwin
- King Meeple
- Posts: 2115
- Joined: 23 Nov 2012, 15:04
- Custom Rank: Terraformer
- Location: Cluj-Napoca
Re: Top 3 extensii esentiale!!!
Eu am extensia si partea de Venice mi se pare slaba (deschide prea mult jocul). Partea cu agentii poate o mai incerc, dar sincer nu m-a dat peste cap.MethodMike wrote: ↑08 May 2020, 21:30am auzit pareri impartite despre Agents of Venice,fiindca ma tenta sa cumpar extensia
- Corwin
- King Meeple
- Posts: 2115
- Joined: 23 Nov 2012, 15:04
- Custom Rank: Terraformer
- Location: Cluj-Napoca
Re: Top 3 extensii esentiale!!!
Cat despre top, mi-e greu sa pun doar 3...
Top 5, nu stiu exact ordinea:
Top 5, nu stiu exact ordinea:
- Orleans: Trade & Intrigue - Boardul de Trade introduce o modalitate mult mai interesanta si competitiva de a scapa de muncitorii de care nu mai ai nevoie. Event deck-ul variabil ajuta si el, dar partea must-have e Trade.
- Nations: Dynasties - E fain ca in jocul de baza ai 5 natiuni diferite, pe langa boardul de baza (à la Castles of Burgundy), dar extensia aduce 12 in plus! Si poti schimba de pana la 2 ori puterea speciala a fiecarei natiuni. Cum sa nu vrei asa ceva? (Numai putin sa pornesc o partida de Nations online si continui cu topul...)
- Battlestar Galactica – Pegasus Expansion - O nava in plus, poti executa "tradatorii", nu doar sa-i pui in inchisoare, poti sa-ti sacrifici tura ca sa fii sigur ca avanseaza flota, plus personaje noi. N-am jucat niciodata fara, si nici nu as face-o vreodata. Exodus aduce un mod de joc foarte fain pentru Cylons si imbunatateste pilotii, dar tot nu se ridica la statutul de must have al lui Pegasus.
- A Feast for Odin: The Norwegians - schimba multe actiuni prea "banale" din jocul de baza (pui workeri si iei numar fix de resurse fara vreo alta conditie - nu-i cel mai interesant mecanism), introduce mai multa varietate la animale, board modular care permite mai multa interactiune in functie de numarul de jucatori, si, poate cel mai fain, inca o coloana in care poti pune 1 sau 2 workeri pentru actiuni foarte faine dar... doar daca e ultima ta actiune din runda! Mai aduce si alte chestii, dar daca ce-am scris nu te-a convins...
- Terraforming Mars: Prelude - Scapi de cateva generatii plictisitoare in care abia de poti juca o carte-doua, iti da o directie mai buna de joc impreuna cu corporatia, si per total scurteaza jocul. Nici extensia Hellas & Elysium nu e de lepadat...
- Concordia: Salsa - wild resource, plus puteri speciale care pot fi uneori dezechilibrate, dar tot mai achizitionezi altele pe parcursul jocului. Face jocul mult mai variat, si aduce si doua harti noi. Cred ca e cea mai buna extensie de Concordia, desi vreau sa incerc si Venus pentru jocul pe echipe.
- Great Western Trail: Rails to the North - iti da mai mult de gandit pentru prima livrare (in loc sa faca cvasi-obligatorie livrarea de $6/-6VP), te face sa gandesti mai mult pe partea de livrari in general, dar te cam forteaza sa pui casute pe boardul nou. As accepta sa joc fara daca persoana respectiva nu are extensia, dar probabil i-as face-o cadou dupa...
- Russian Railroads: German Railroads - jocul de baza e fain, dar putin cam repetitiv. German Railroads aduce player boards noi care evolueaza pe parcursul jocului, si niste ingineri in plus. Foarte buna pentru variatie. Si carbunele e interesant, dar nu e un modul obligatoriu.
- 26octombrie
- King Meeple
- Posts: 4163
- Joined: 30 Aug 2012, 15:24
- Custom Rank: Awesome Silly Bard
Re: Top 3 extensii esentiale!!!
Castles of Burgundy: toate hartile noi - aduc o varietate absolut necesara, precum si extensia aceea mica - un animal wild si o cladire wild - schimba mult dinamica si fac diferenta.
Near and Far - Amber Mines! Rezolva toata partea (destul de boring) de plimbat prin oras, transformand-o intr-o etapa dinamica, introduce minele, balanseaza extrem de bine jocul ce altfel era cumva "una calda, explore, una rece, te duci in oras". Nu l-am mai juca fara, clar!
Harry Potter Hogwarts Battle - The Monster Box of Monsters - a fost o mare bucurie cand a aparut, a transformat un joc neasteptat de bun (credeam ca va fi o tampenie branduita, un soi de board game merch si s-a dovedit cel mai jucat joc al anului la noi in casa, in ciuda faptului ca dureaza ceva si setupul si playtime), intr-un joc exceptional, de la un gateway deck builder la un gamer's game. Nu e perfect, poate fi usor debalansat, insa cu minimum de house rules (pentru a rula marketul mai lesne), e tematic, flavoured si addictive. Extensia il face mult mai greu.
The Quest for Eldorado - Heroes&Hexes - E un goodie bag, aduce o gramada de adaosuri mici si n-as concepe sa-l mai joc fara. Pentru o prima experienta e ok si simplu, apoi vine varietatea din extensie, ce nu lungeste si nu incarca jocul.
Kingsburg - To Forge a Realm - esential, jocul de baza e extrem de monoton si cu o rejucabilitate foarte mica fara extensie.
Small World - aici nici nu nominalizez, extensiile sunt esentiale pentru rejucabilitate si pentru ca - sa recunoastem, sunt delicioase. Daca ar trebui sa spun care e cea mai must-have, clar cea cu deckul de carti, Tales&Legends parca se cheama; in fiecare runda intorci o carte ce va schimba semnificativ runda respectiva.
Smash Up - multe, multe, multe. In continuare mi se pare ca jocul de baza (adica primele 8 factiuni) e aproape perfect, Robots, Zombies, Aliens nu lipsesc absolut niciodata de pe masa cand il scoatem, dar ceea ce m-a vrajit la Smash Up este faptul ca fiecare factiune are flavour si mecanici extrem de tematice! De la Zombies, care vin si tot vin, si-i omori si invie din discard, la Robots, care-s minusculi si nenumarati, la Killer Plants care trebuie sadite si cresc in putere de la o tura la alta, la Ghosts, care iti aduc puncte daca reusesti sa scapi de carti din mana si sa ramai cu cat mai putine, la toate factiunile Chtulhu related, scary but full of madness, la Pirates care vireaza de la o baza la alta si Ninja care apar de nicaieri de cate ori se sparge o baza.... I can go on and on... Jos palaria pentru designeri, se simte ca au pus pasiune in fiecare carte! The best of the best sunt Geeks, indubitabil, cu Whil Wheaton printre ei, candid si diabolic. Mi s-a facut pofta sa mai iau din extensiile care ne lipsesc ))
Splendor - dupa sute de partide cu jocul de baza, pentru mine a fost cadoul anului extensia (de fapt sunt patru). Nu-l mai joc cu nobili, doar cu Cities.
Un joc care a redefinit notiunea de extensie este si Dixit, you have to have them all! Tot la Shaorma cu de toate as mentiona si Carcassonne si Gloom.
Near and Far - Amber Mines! Rezolva toata partea (destul de boring) de plimbat prin oras, transformand-o intr-o etapa dinamica, introduce minele, balanseaza extrem de bine jocul ce altfel era cumva "una calda, explore, una rece, te duci in oras". Nu l-am mai juca fara, clar!
Harry Potter Hogwarts Battle - The Monster Box of Monsters - a fost o mare bucurie cand a aparut, a transformat un joc neasteptat de bun (credeam ca va fi o tampenie branduita, un soi de board game merch si s-a dovedit cel mai jucat joc al anului la noi in casa, in ciuda faptului ca dureaza ceva si setupul si playtime), intr-un joc exceptional, de la un gateway deck builder la un gamer's game. Nu e perfect, poate fi usor debalansat, insa cu minimum de house rules (pentru a rula marketul mai lesne), e tematic, flavoured si addictive. Extensia il face mult mai greu.
The Quest for Eldorado - Heroes&Hexes - E un goodie bag, aduce o gramada de adaosuri mici si n-as concepe sa-l mai joc fara. Pentru o prima experienta e ok si simplu, apoi vine varietatea din extensie, ce nu lungeste si nu incarca jocul.
Kingsburg - To Forge a Realm - esential, jocul de baza e extrem de monoton si cu o rejucabilitate foarte mica fara extensie.
Small World - aici nici nu nominalizez, extensiile sunt esentiale pentru rejucabilitate si pentru ca - sa recunoastem, sunt delicioase. Daca ar trebui sa spun care e cea mai must-have, clar cea cu deckul de carti, Tales&Legends parca se cheama; in fiecare runda intorci o carte ce va schimba semnificativ runda respectiva.
Smash Up - multe, multe, multe. In continuare mi se pare ca jocul de baza (adica primele 8 factiuni) e aproape perfect, Robots, Zombies, Aliens nu lipsesc absolut niciodata de pe masa cand il scoatem, dar ceea ce m-a vrajit la Smash Up este faptul ca fiecare factiune are flavour si mecanici extrem de tematice! De la Zombies, care vin si tot vin, si-i omori si invie din discard, la Robots, care-s minusculi si nenumarati, la Killer Plants care trebuie sadite si cresc in putere de la o tura la alta, la Ghosts, care iti aduc puncte daca reusesti sa scapi de carti din mana si sa ramai cu cat mai putine, la toate factiunile Chtulhu related, scary but full of madness, la Pirates care vireaza de la o baza la alta si Ninja care apar de nicaieri de cate ori se sparge o baza.... I can go on and on... Jos palaria pentru designeri, se simte ca au pus pasiune in fiecare carte! The best of the best sunt Geeks, indubitabil, cu Whil Wheaton printre ei, candid si diabolic. Mi s-a facut pofta sa mai iau din extensiile care ne lipsesc ))
Splendor - dupa sute de partide cu jocul de baza, pentru mine a fost cadoul anului extensia (de fapt sunt patru). Nu-l mai joc cu nobili, doar cu Cities.
Un joc care a redefinit notiunea de extensie este si Dixit, you have to have them all! Tot la Shaorma cu de toate as mentiona si Carcassonne si Gloom.