Da, cine l-a luat, sa se bucure de el. A prins un super joc la super pret. Ma mira totusi ca l-au bagat la flash sale, pentru ca doar recent le reintrase in stoc.
Promoțiii magazine (clienți vechi vs. clienți noi)
-
- Chief Meeple
- Posts: 121
- Joined: 25 Oct 2019, 11:24
Re: Oferte, promotii si chilipiruri
-
- Chief Meeple
- Posts: 119
- Joined: 14 Aug 2019, 22:57
- Location: Santandrei (BH)
- Contact:
Re: Oferte, promotii si chilipiruri
Părerea mea (de frustrat ce sunt că nu am prins eu acest promo ) este că de astfel de reduceri ar fi frumos să beneficieze în primul rând cei care au un volum mare de achiziții pe site-ul X și Y (cel care face reducerea) în detrimentul celui mai rapid cumpărător, care poate cumpără o dată sau de două ori pe an. În aceste condiții, din fidelizarea clientului cu siguranță și magazinul are de câștigat mai mult decât să vândă jocul random la "cine e pe faza". Noroc!
- adelindumitru
- Super Moderator
- Posts: 2065
- Joined: 11 Sep 2016, 01:25
Re: Oferte, promotii si chilipiruri
La Lex shop există program de fidelizări în funcție de achizițiile din trecut (Ce-i drept nivelul maxim e de 20% reducere dacă ai achiziționat de peste 6000 de lei).ciprianborbei wrote: ↑07 Jun 2021, 16:28Părerea mea (de frustrat ce sunt că nu am prins eu acest promo ) este că de astfel de reduceri ar fi frumos să beneficieze în primul rând cei care au un volum mare de achiziții pe site-ul X și Y (cel care face reducerea) în detrimentul celui mai rapid cumpărător, care poate cumpără o dată sau de două ori pe an. În aceste condiții, din fidelizarea clientului cu siguranță și magazinul are de câștigat mai mult decât să vândă jocul random la "cine e pe faza". Noroc!
-
- Chief Meeple
- Posts: 119
- Joined: 14 Aug 2019, 22:57
- Location: Santandrei (BH)
- Contact:
Re: Oferte, promotii si chilipiruri
Da, știu asta Adelin. Mersi. Eu ziceam doar că magazinele ar putea fi "mai inteligente" oferind beneficii celor care merită în detrimentul celor care speculează. E părerea mea că asta ar fi o strategie mai bună.
- adelindumitru
- Super Moderator
- Posts: 2065
- Joined: 11 Sep 2016, 01:25
Re: Oferte, promotii si chilipiruri
Voiam doar să subliniez faptul că majoritatea magazinelor de la noi oferă deja avantaje clienților fideli.ciprianborbei wrote: ↑07 Jun 2021, 16:35Da, știu asta Adelin. Mersi. Eu ziceam doar că magazinele ar putea fi "mai inteligente" oferind beneficii celor care merită în detrimentul celor care speculează. E părerea mea că asta ar fi o strategie mai bună.
Reducerile de genul celei pentru Troyes pe care le oferă Lex nu sunt oferite pentru persoanele care speculează, ci au menirea să vândă anumite produse care ori nu s-au vândut bine în ultimul timp ori ocupă prea mult loc sau mai știu eu ce alte motive.
Nu se exclud una pe alta- poți avea un plan de fidelizare a clienților care să meargă împreună cu astfel de flash sales care sunt pe o perioadă limitată de timp și în stoc limitat probabil.
Nu știu sigur ce să zic de merit - până la urmă, din perspectiva unui magazin, ”merită” cel care dă banul - dacă astfel de reduceri ar fi disponibile doar pentru anumiți clienți, nu ai nici o garanție ca vânzător că o să se și găsească cumpărător. Așa ai o plajă mult mai largă de potențiali cumpărători.
- Gi0ny
- King Meeple
- Posts: 763
- Joined: 04 Jun 2020, 10:00
- Custom Rank: Captain Meeple
- Location: Bucuresti
Re: Oferte, promotii si chilipiruri
Plus ca, nu toți își cumpără jocuri de peste 6000 RON, ca să beneficieze de reduceri.
Deci și cei care își cumpără din când în când merita sa prindă jocuri la oferta. Fie prin campanii de reduceri de 1 zi sau prin aceste flash sales.
Este de aplaudat totuși faptul ca exista astfel de campanii de reduceri. Indiferent de forma lor.
Cât despre speculanți/bisnitari, mai degrabă sunt cei care cumpără masiv sa vândă deci deci cei care deja au depășit acele praguri de 5000 7000 RON și au deja reduceri de 15-20%.
Astfel ca pentru cei care cumpără mai rar sau nu mult odată este o ocazie sa prindă preturi bune.
Deci și cei care își cumpără din când în când merita sa prindă jocuri la oferta. Fie prin campanii de reduceri de 1 zi sau prin aceste flash sales.
Este de aplaudat totuși faptul ca exista astfel de campanii de reduceri. Indiferent de forma lor.
Cât despre speculanți/bisnitari, mai degrabă sunt cei care cumpără masiv sa vândă deci deci cei care deja au depășit acele praguri de 5000 7000 RON și au deja reduceri de 15-20%.
Astfel ca pentru cei care cumpără mai rar sau nu mult odată este o ocazie sa prindă preturi bune.
Social media & other links: https://linktr.ee/board_games_reactions
Personal blog: https://www.boardgamesreactions.com
Partner: https://www.regatuljocurilor.ro
Personal blog: https://www.boardgamesreactions.com
Partner: https://www.regatuljocurilor.ro
-
- Chief Meeple
- Posts: 121
- Joined: 25 Oct 2019, 11:24
Re: Oferte, promotii si chilipiruri
In cazul de fata, Lex au cel mai bun program de fidelizare, dupa mine. Deja dupa prima comanda ai 8% reducere si dupa prima mie de lei cheltuita, au 12%, un procent cel putin decent.
In plus, exista si optiunea de a adauga alerta de stoc sau de reducere per produs, ceea ce ti-ar fi marit considerabil sansele de a prinde oferta asta.
In plus, exista si optiunea de a adauga alerta de stoc sau de reducere per produs, ceea ce ti-ar fi marit considerabil sansele de a prinde oferta asta.
-
- Chief Meeple
- Posts: 119
- Joined: 14 Aug 2019, 22:57
- Location: Santandrei (BH)
- Contact:
Re: Oferte, promotii si chilipiruri
Eu ca vânzător nu aș da niciodată unui necunoscut o reducere de 30% în condițiile în care clienții din ziua de azi sunt foarte educați și greu de prins. Un client NOU trebuie să dovedească în primul rând că e bun platnic și face cumpărături regulat de la mine pentru că altfel nu fac bani cu unul care cumpără un pachet de folii și un joc pe an. Cei cu care fac bani merită toată atenția mea și "periați" ori de câte ori am ocazia. Totul se rezumă la bani până la urmă și o reducere de 30% oferită unui necunoscut mi se pare că sunt bani aruncați pe fereastră fără niciun scop. Subliniez faptul că DA, sunt de acord să existe astfel de reduceri pentru toată lumea (pentru a acapara și clienți noi) însă în primul rând, de aceasta reducere trebuie să beneficieze clientul cu care ți-ai crescut firma. Nu am nimic cu LEX. Sunt printre preferații mei. Este o regulă generală care se aplică în orice domeniu. Cei care lucrează în vânzări cu siguranță sunt în asentimentul meu.
- MethodMike
- Wizard Meeple
- Posts: 276
- Joined: 28 Jan 2020, 16:26
- Location: Giurgiu
Re: Oferte, promotii si chilipiruri
sa inteleg ca daca ai cumparat de la lex,acum oamenii trebuie sa te anunte pe tine inainte de promotiile lor,si abia la urma sa le urce si pe site pentru cei "necunoscuti"?nu stiu cu ce esti mai presus decat cineva care acum descopera acest hobby sau acest site,si da prima comanda?cum e cu egalitatea de sansa?si de unde stii ca aceste copii ale jocului Troyes au ajuns la necunoscuti?poate sunt persoane care au cheltuit mai multi bani la lex decat tine..de ce trebuie sa jignesti niste oameni,sau sa impui tu niste reguli in ograda altora?ciprianborbei wrote: ↑07 Jun 2021, 20:00Eu ca vânzător nu aș da niciodată unui necunoscut o reducere de 30% în condițiile în care clienții din ziua de azi sunt foarte educați și greu de prins. Un client NOU trebuie să dovedească în primul rând că e bun platnic și face cumpărături regulat de la mine pentru că altfel nu fac bani cu unul care cumpără un pachet de folii și un joc pe an. Cei cu care fac bani merită toată atenția mea și "periați" ori de câte ori am ocazia. Totul se rezumă la bani până la urmă și o reducere de 30% oferită unui necunoscut mi se pare că sunt bani aruncați pe fereastră fără niciun scop. Subliniez faptul că DA, sunt de acord să existe astfel de reduceri pentru toată lumea (pentru a acapara și clienți noi) însă în primul rând, de aceasta reducere trebuie să beneficieze clientul cu care ți-ai crescut firma. Nu am nimic cu LEX. Sunt printre preferații mei. Este o regulă generală care se aplică în orice domeniu. Cei care lucrează în vânzări cu siguranță sunt în asentimentul meu.
cred ca e normala regula primul venit,primul servit asa cum se practica si aici la sectiunea vanzari.cred ca aceste discriminari intre veterani si nou veniti mi se pare absurda intr-o societate care se vrea democratica.
in speranta ca nu intelegi gresit ce am scris,ar trebui sa lasi si pe altii sa cumpere,asa cum poate si tu ai cumparat ultima copie a unui joc pe care si altii o doreau!!
seara buna!
-
- Chief Meeple
- Posts: 119
- Joined: 14 Aug 2019, 22:57
- Location: Santandrei (BH)
- Contact:
Re: Oferte, promotii si chilipiruri
Presupui greșit. Nu știu unde au ajuns copiile Troyes și nici nu e relevant. Încercam să spun prin ceea ce am scris că strategia magazinului LEX în acest caz mi se pare că nu le aduce niciun beneficiu nici lor nici clienților lor. Dacă s-a înțeles altceva...I am sorry.
- adelindumitru
- Super Moderator
- Posts: 2065
- Joined: 11 Sep 2016, 01:25
Re: Oferte, promotii si chilipiruri
Pai magazinul și a vândut banii iar cumpărătorii au luat un joc la preț bun. Singurii perdanți de aici sunt cei care ar fi vrut jocul la reducere dar nu l au prins.
- sergiunastrut
- King Meeple
- Posts: 488
- Joined: 13 Nov 2018, 21:03
- Custom Rank: Și...unde-i povestea?
- Location: Iași
Re: Oferte, promotii si chilipiruri
Nu înțeleg înverșunarea asta în a face apologia clienților vechi versus clienți noi la un produs al zilei de pe Lex anunțat aici de Daniel, la fel cum tu anunți zeci de produse de pe Ozone. Ce, de acolo e echitabil să cumpere toată lumea, pur și simplu? Nu ar trebui să contacteze Ozone doar clienții vechi? Treci peste, l-ai pierdut. Urmărește produsele zilei de la Lex, vorbește cu Alex despre asta, cere-i să te notifice în prealabil, din postura de client vechi și vezi ce are el de spus și cam atât.ciprianborbei wrote: ↑07 Jun 2021, 20:45Presupui greșit. Nu știu unde au ajuns copiile Troyes și nici nu e relevant. Încercam să spun prin ceea ce am scris că strategia magazinului LEX în acest caz mi se pare că nu le aduce niciun beneficiu nici lor nici clienților lor. Dacă s-a înțeles altceva...I am sorry.
Kallax Display: Colțul meu de artă
Am încercat recent: Cotate subiectiv
Am încercat recent: Cotate subiectiv
Experiențele de joc le sumarizez aici: PLAY|STORY|SHORT
-
- Chief Meeple
- Posts: 119
- Joined: 14 Aug 2019, 22:57
- Location: Santandrei (BH)
- Contact:
Re: Oferte, promotii si chilipiruri
Pe acest forum nu sunt acceptate idei diferite față de ale majorității? Am dat în cap cuiva? E un punct de vedere. Al meu. Nu trebuie să fie la fel cu al altcuiva. Nu este ok să înțeleg?
- Gi0ny
- King Meeple
- Posts: 763
- Joined: 04 Jun 2020, 10:00
- Custom Rank: Captain Meeple
- Location: Bucuresti
Re: Oferte, promotii si chilipiruri
Fără supărare, fiecare are dreptul la un punct de vedere și o opinie, dar e puțin cam obtuz acest unghi de vedere. Clienții fideli, cumpărătorii sunt deja răsplătiți prin acele fidelizari. De ce sa nu aibe dreptul la câte o oferta sau reducere și cei care cumpără puțin și rar? De ce trebuie excluși?ciprianborbei wrote: ↑07 Jun 2021, 20:00Eu ca vânzător nu aș da niciodată unui necunoscut o reducere de 30% în condițiile în care clienții din ziua de azi sunt foarte educați și greu de prins. Un client NOU trebuie să dovedească în primul rând că e bun platnic și face cumpărături regulat de la mine pentru că altfel nu fac bani cu unul care cumpără un pachet de folii și un joc pe an. Cei cu care fac bani merită toată atenția mea și "periați" ori de câte ori am ocazia. Totul se rezumă la bani până la urmă și o reducere de 30% oferită unui necunoscut mi se pare că sunt bani aruncați pe fereastră fără niciun scop. Subliniez faptul că DA, sunt de acord să existe astfel de reduceri pentru toată lumea (pentru a acapara și clienți noi) însă în primul rând, de aceasta reducere trebuie să beneficieze clientul cu care ți-ai crescut firma. Nu am nimic cu LEX. Sunt printre preferații mei. Este o regulă generală care se aplică în orice domeniu. Cei care lucrează în vânzări cu siguranță sunt în asentimentul meu.
Părerea mea ca orice magazin care ar proceda cum spui tu ar pierde mai mult decât sa câștige.
Clientul cu care ți ai crescut firma, a fost la un moment dat acel client căruia tu nu i-ai da 30% ca arunci banii pe geam.
Toate au un inceput. Acel client care ia azi un joc cu 20% mâine alt joc cu 15%, începe sa ii placa și data viitoare vine și cumpăra de 1000 ron. De unde? De la magazinul ala care a avut o oferta flash și a găsit acel prim joc cu 30% reducere.
Inteleg sa ai punct de vedere diferit, dar aici este deja o vehementa dusa la extrem, parca din dorința de a trage de mânecă magazinele ca își permit sa facă aceste reduceri și ca n-au fost anunțați clienții fideli pe sustache.
Nu e frumos, părerea mea.
Social media & other links: https://linktr.ee/board_games_reactions
Personal blog: https://www.boardgamesreactions.com
Partner: https://www.regatuljocurilor.ro
Personal blog: https://www.boardgamesreactions.com
Partner: https://www.regatuljocurilor.ro
- adrim
- King Meeple
- Posts: 883
- Joined: 04 Jan 2011, 13:33
- Custom Rank: euro-epic
- Location: Bucuresti
Re: Oferte, promotii si chilipiruri
In cap n-ai dat, dar cine seamana vant culege furtuna ... Este o regulă generală care se aplică în orice domeniu. Cei care lucrează în vânzări cu siguranță sunt în asentimentul meu.ciprianborbei wrote: ... la "cine e pe faza"
... celor care speculează
... Un client NOU trebuie să dovedească în primul rând că e bun platnic și face cumpărături regulat de la mine pentru că altfel nu fac bani cu unul care cumpără un pachet de folii și un joc pe an
...Am dat în cap cuiva?
-
- Chief Meeple
- Posts: 119
- Joined: 14 Aug 2019, 22:57
- Location: Santandrei (BH)
- Contact:
- Miţã
- King Meeple
- Posts: 2055
- Joined: 05 Jan 2013, 10:56
- Custom Rank: Zombie Killer
- Location: Dr.Tr.Severin
- VZQ
- King Meeple
- Posts: 467
- Joined: 07 Oct 2017, 22:20
Re: Oferte, promotii si chilipiruri
1. Un numar de clienti fideli nu inseamna automat un grup cu aceleasi preferinte. Mie de ex. nu-mi pasa absolut deloc de "Troyes", putea sa fie si 50 lei, ca tot nu-l luam. Nu inseamna ca daca am 20% reducere la Lex, trebuie neaparat sa cumpar mereu ceva de la ei. In fact, in ultima vreme am cam ocolit site-ul lor, pentru ca insista sa aduca numai mizerii (in sensul rau!)...cum sa aduci de ex. extensii, pentru jocuri pe care nu le-ai avut niciodata in oferta ?!?
2. Daca - din pacate - clientii fideli, cu acces direct la oferta magazinului si cu discount permanent (acolo unde este cazul, desigur), au ocolit un timp indelungat anumite produse oferite de magaziul X, ce variante are acel magazin sa-si recupereze banii blocati in acele produse? Sa insiste in continuare cu pretul intreg, sau sa incerce sa recupereze macar o parte din investitie, cu o vanzare fulger, care va atrage (poate) si clienti noi? Raspunsul cred ca este evident...
3. "Piata" de jocuri de societate este extrem de limitata in Romania, iar oferta la fel - sunt doar cateva magazine in toata tara, iar numarul de copii aduse pentru un joc este (de regula) foarte mic. Pe de alta parte, jucatorii de board games cunosc bine aceste surse, iar browsing-ul zilnic, in cautare de noutati, alertele de stoc, precomenzile, etc, sunt la ordinea zilei. O "raita" de dupa-amiaza, asa, dupa 17:30, pe paginile celor de la Regat sau Lex, este de bun simt Jocozauru' e mai harnic (in ultima vreme): "incarca" toata ziua (si uneori noaptea) noutatile pe site. Pe scurt, e la mintea cocosului ca trebuie sa stai geana pe "marfa"...
4. Atat timp cat esti dispus sa dai banu' pe un joc, iar jocul nu este OOP, un magazin va fi dispus sa-l aduca pentru tine. Oamenii sunt in general flexibili. Daca totusi nu sare iepurele, asteapta o luna, si sigur scoate el capul pe la sectiunea vanzari de pe forum Bafta!
2. Daca - din pacate - clientii fideli, cu acces direct la oferta magazinului si cu discount permanent (acolo unde este cazul, desigur), au ocolit un timp indelungat anumite produse oferite de magaziul X, ce variante are acel magazin sa-si recupereze banii blocati in acele produse? Sa insiste in continuare cu pretul intreg, sau sa incerce sa recupereze macar o parte din investitie, cu o vanzare fulger, care va atrage (poate) si clienti noi? Raspunsul cred ca este evident...
3. "Piata" de jocuri de societate este extrem de limitata in Romania, iar oferta la fel - sunt doar cateva magazine in toata tara, iar numarul de copii aduse pentru un joc este (de regula) foarte mic. Pe de alta parte, jucatorii de board games cunosc bine aceste surse, iar browsing-ul zilnic, in cautare de noutati, alertele de stoc, precomenzile, etc, sunt la ordinea zilei. O "raita" de dupa-amiaza, asa, dupa 17:30, pe paginile celor de la Regat sau Lex, este de bun simt Jocozauru' e mai harnic (in ultima vreme): "incarca" toata ziua (si uneori noaptea) noutatile pe site. Pe scurt, e la mintea cocosului ca trebuie sa stai geana pe "marfa"...
4. Atat timp cat esti dispus sa dai banu' pe un joc, iar jocul nu este OOP, un magazin va fi dispus sa-l aduca pentru tine. Oamenii sunt in general flexibili. Daca totusi nu sare iepurele, asteapta o luna, si sigur scoate el capul pe la sectiunea vanzari de pe forum Bafta!
- emisanSB
- King Meeple
- Posts: 976
- Joined: 02 Apr 2016, 15:40
- Custom Rank: Executioner
- Location: Sibiu
Re: Oferte, promotii si chilipiruri
Pana aici am reușit să citesc.
Apoi mi-am pierdut concentrarea ...
- cristianf
- King Meeple
- Posts: 2980
- Joined: 18 Jul 2010, 09:55
- Location: Sanpetru, Brasov
Re: Oferte, promotii si chilipiruri
Cu o tema misto si o grafica mai mainstream ar fi chiar interesant Troyes