TOP 10 - jocuri incercate prima data in 2019
- emisanSB
- King Meeple
- Posts: 976
- Joined: 02 Apr 2016, 15:40
- Custom Rank: Executioner
- Location: Sibiu
TOP 10 - jocuri incercate prima data in 2019
Dupa cum spune si titlul topicului, as fi curios de un top al fiecaruia care sa contina cele mai bune jocuri testate pentru prima data in 2019.
Mie 2019 mi-a adus in colectie multe jocuri foarte bune si am reusit sa fac un top 10 de care sunt foarte multumit (multi de 9, putini de 8 si chiar un 10 )
1. Orleans (+ Intrigue si fan kit-ul)
2. Anachrony
3. Maracaibo
4. Yokohama
5 .Crown of Emara
6. Blackout Hong Kong
7. Coimbra
8. Key Market
9. Lorenzo Il Magnifico
10. Rococo
Mie 2019 mi-a adus in colectie multe jocuri foarte bune si am reusit sa fac un top 10 de care sunt foarte multumit (multi de 9, putini de 8 si chiar un 10 )
1. Orleans (+ Intrigue si fan kit-ul)
2. Anachrony
3. Maracaibo
4. Yokohama
5 .Crown of Emara
6. Blackout Hong Kong
7. Coimbra
8. Key Market
9. Lorenzo Il Magnifico
10. Rococo
- danielM
- King Meeple
- Posts: 1667
- Joined: 13 Jun 2012, 15:23
- Custom Rank: general de sufragerie
Re: TOP 10 - jocuri incercate prima data in 2019
1. Aeons End
2. Labyrinth: the war on terror
3. Murano
4. Endeavor: Age of sail
5 .Black Angel
6. Blackout Hong Kong
7. Dune
8. Escape Plan
9. Legendary encounters: ALIEN
10. Marco Polo II
2. Labyrinth: the war on terror
3. Murano
4. Endeavor: Age of sail
5 .Black Angel
6. Blackout Hong Kong
7. Dune
8. Escape Plan
9. Legendary encounters: ALIEN
10. Marco Polo II
- VZQ
- King Meeple
- Posts: 467
- Joined: 07 Oct 2017, 22:20
Re: TOP 10 - jocuri incercate prima data in 2019
1. 51st State
2. Wingspan
3. Five Tribes
4. Viceroy
5. Rise of Augustus
6. Doctor Who: Time of the Daleks
7. Run, Fight, or Die!
8. Cacao
9. Abyss
10. Qwixx
2. Wingspan
3. Five Tribes
4. Viceroy
5. Rise of Augustus
6. Doctor Who: Time of the Daleks
7. Run, Fight, or Die!
8. Cacao
9. Abyss
10. Qwixx
- Haddeo
- King Meeple
- Posts: 2343
- Joined: 28 Dec 2015, 18:59
- Location: Bucuresti
Re: TOP 10 - jocuri incercate prima data in 2019
1.1867: The Railways of Canada
2.1824: Austrian-Hungarian Railway
3.1889: History of Shikoku Railways
4.18Scan
5.Age Of Steam
6.Marvel Champions
7.th Continent
8.Irish Gauge
Si altele pe care nu le-as pune in top sau de care nu mai stiu daca le-am jucat anul asta sau anul trecut pentru prima oara .
2.1824: Austrian-Hungarian Railway
3.1889: History of Shikoku Railways
4.18Scan
5.Age Of Steam
6.Marvel Champions
7.th Continent
8.Irish Gauge
Si altele pe care nu le-as pune in top sau de care nu mai stiu daca le-am jucat anul asta sau anul trecut pentru prima oara .
But what if they are creating the disaster within themselves?
Things are OK now but I never know when it's going to change.
Things are OK now but I never know when it's going to change.
- Ailur
- Wizard Meeple
- Posts: 283
- Joined: 05 Oct 2018, 23:09
Re: TOP 10 - jocuri incercate prima data in 2019
1. Carpe Diem
2. Otys
3. Quacks of Quedlinburg
4. Roll Player
5. Wingspan
6 .Coimbra
7. Lord of the Rings - Journeys in Middle-Earth
8. Raiders of the North Sea
9. Akrotiri
10. Rajas of the Ganges
2. Otys
3. Quacks of Quedlinburg
4. Roll Player
5. Wingspan
6 .Coimbra
7. Lord of the Rings - Journeys in Middle-Earth
8. Raiders of the North Sea
9. Akrotiri
10. Rajas of the Ganges
- Miţã
- King Meeple
- Posts: 2055
- Joined: 05 Jan 2013, 10:56
- Custom Rank: Zombie Killer
- Location: Dr.Tr.Severin
Re: TOP 10 - jocuri incercate prima data in 2019
In ordinea preferintelor:
1. Wingspan
2. Awkward Guests
3. Lords of Hellas
4. Newton
5. Anciend World 2
6. Folklore the afliction
7. Endeavor
8. Carpe Diem
1. Wingspan
2. Awkward Guests
3. Lords of Hellas
4. Newton
5. Anciend World 2
6. Folklore the afliction
7. Endeavor
8. Carpe Diem
-
- Wizard Meeple
- Posts: 287
- Joined: 06 Oct 2018, 13:59
Re: TOP 10 - jocuri incercate prima data in 2019
1. Brass Birmingham/Great Western Trail
2. Grand Austria Hotel
3. Taj Mahal
4. Navegador
5. Ra
6. Gugong
7. Rokoko
8. Teotihuacan
9. Battle for Rokugan
10. Anachrony
2. Grand Austria Hotel
3. Taj Mahal
4. Navegador
5. Ra
6. Gugong
7. Rokoko
8. Teotihuacan
9. Battle for Rokugan
10. Anachrony
- ProfessorChaos
- King Meeple
- Posts: 1341
- Joined: 23 Jul 2011, 23:30
- Custom Rank: Miniature Painter
- Location: Bucuresti
Re: TOP 10 - jocuri incercate prima data in 2019
1. Architects of the West Kingdom
2. Crystal Clans
3. Wingspan
4. Claustrophobia 1643
5. Batman: Gotham City Chronicles
6. Whistle Stop
7. Cthulhu: Death May Die
8. Sentient
9. Space Explorers
10. Haven
Later edit: Mi-am dat seama ca Nemesis l-am jucat prima oara in 2018, deci l-am scos din lista si intra de pe numarul 11 pe 10 Haven.
2. Crystal Clans
3. Wingspan
4. Claustrophobia 1643
5. Batman: Gotham City Chronicles
6. Whistle Stop
7. Cthulhu: Death May Die
8. Sentient
9. Space Explorers
10. Haven
Later edit: Mi-am dat seama ca Nemesis l-am jucat prima oara in 2018, deci l-am scos din lista si intra de pe numarul 11 pe 10 Haven.
Last edited by ProfessorChaos on 04 Jan 2020, 19:59, edited 1 time in total.
- iuli212
- King Meeple
- Posts: 566
- Joined: 13 Oct 2013, 20:43
- Custom Rank: Dr. Meeple
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: TOP 10 - jocuri incercate prima data in 2019
1. Root
2. Fields of Arle
3. Tiny Towns
4-5. Tapestry
Wingspan
6. Era: Medieval Age
7. Railroad Ink Blue/Red
8. Welcome to...
9. Between two Castles of Mad King Ludwig
10. Coloma/Teotihuacan
2. Fields of Arle
3. Tiny Towns
4-5. Tapestry
Wingspan
6. Era: Medieval Age
7. Railroad Ink Blue/Red
8. Welcome to...
9. Between two Castles of Mad King Ludwig
10. Coloma/Teotihuacan
- sergiunastrut
- King Meeple
- Posts: 484
- Joined: 13 Nov 2018, 21:03
- Custom Rank: Și...unde-i povestea?
- Location: Iași
Re: TOP 10 - jocuri incercate prima data in 2019
1. Cerebria: The Inside World
2. Brass: Birmingham
3. Wingspan
4. Grand Austria Hotel
5. Coimbra
6. The Godfather: Corleone's Empire
7. Tapestry
8. Everdell
9. The King's Guild
10. Paladins of the West Kingdom
2. Brass: Birmingham
3. Wingspan
4. Grand Austria Hotel
5. Coimbra
6. The Godfather: Corleone's Empire
7. Tapestry
8. Everdell
9. The King's Guild
10. Paladins of the West Kingdom
Kallax Display: Colțul meu de artă
Am încercat recent: Cotate subiectiv
Am încercat recent: Cotate subiectiv
Experiențele de joc le sumarizez aici: PLAY|STORY|SHORT
- Teddy
- King Meeple
- Posts: 1383
- Joined: 09 Dec 2010, 02:30
- Location: Bucuresti
Re: TOP 10 - jocuri incercate prima data in 2019
1. Between two castles of mad king ludwig
2. Wingspan
3. Teotihuacan
4. Tapestry
5. The manificent
6. Pret-a-porter
7. Transatlantic
8. Yukon airways
9. Era: medieval age
10. Coloma/ Menara
2. Wingspan
3. Teotihuacan
4. Tapestry
5. The manificent
6. Pret-a-porter
7. Transatlantic
8. Yukon airways
9. Era: medieval age
10. Coloma/ Menara
- Ailur
- Wizard Meeple
- Posts: 283
- Joined: 05 Oct 2018, 23:09
- emisanSB
- King Meeple
- Posts: 976
- Joined: 02 Apr 2016, 15:40
- Custom Rank: Executioner
- Location: Sibiu
- DanielIndru
- King Meeple
- Posts: 7070
- Joined: 20 Dec 2010, 09:32
- Custom Rank: Going Cardboard
- Location: Timisoara
- Contact:
Re: TOP 10 - jocuri incercate prima data in 2019
Cele mai bune 13 jocuri jucate in 2019, ordonate alfabetic ca e prea devreme sa le ordonez ierarhic...
Barrage
Black Angel
Edge of Darkness
Endeavor: Age of Sail
Escape Plan
Everdell
Maracaibo
New Frontiers
Newton
Res Arcana
Snowdonia: Deluxe Master Set
Teotihuacan: City of Gods
Underwater Cities
Barrage
Black Angel
Edge of Darkness
Endeavor: Age of Sail
Escape Plan
Everdell
Maracaibo
New Frontiers
Newton
Res Arcana
Snowdonia: Deluxe Master Set
Teotihuacan: City of Gods
Underwater Cities
-
- Administrator
- Posts: 1551
- Joined: 13 May 2014, 23:05
- Location: Bucuresti
Re: TOP 10 - jocuri incercate prima data in 2019
1. Mage Knight cu expansiunea Lost Legion - un joc vechi, cu o extensie care definitiveaza experienta de aventura heavyweight.
2. Cry Havoc: Aftermath - Un joc superb de area control si batalii
3. Aeon's End: War Eternal - Deck builder cu reguli light, insa gameplay tensionat (in cazul celor mai dificili Nemesis).
4. The 7th Continent - Sunt abia la al doilea blestem, insa jocul e push your luck si explorare pompat cu steroizi
5. Tiny Epic Galaxies - Joc micut si dragut, e simplu, insa fun.
6. Gaia Project - Terra Mystica, insa de data asta si interesant de jucat.
7. Great Western Trail - l-am jucat doar solo, nu e foarte engaging asa. L-as incerca in 2-3, sa vad daca ar urca in top.
8. Gloomhaven - Cand am Mage Knight, de ce as juca Gloomhaven? Sold.
9. Fields of Arle - Sold.
10. Fury of Dracula 4th Edition - kind of fun, but not that much.
Dupa cum vedeti, am jucat relativ putine jocuri noi in acest an, vreo 15-17 in total, dintre care doar putine am reusit sa le joc de suficiente ori incat sa lase o impresie adanca asupra mea. Unele dintre cele mai bune experiente de joc de anul asta au fost titluri relativ vechi, cum ar fi War of the Ring 2nd Edition, Mage Knight, Clash of Cultures + Civilizations, Robinson Crusoe.
Per total am avut un an bun de gaming, ramane sa-mi joc titlurile de pe polita care inca ma asteapta: Tainted Grail, sa termin campaniile The 7th Continent, Lord of the Rings:Journey in Middle-Earth, Falling Sky, etc.
2. Cry Havoc: Aftermath - Un joc superb de area control si batalii
3. Aeon's End: War Eternal - Deck builder cu reguli light, insa gameplay tensionat (in cazul celor mai dificili Nemesis).
4. The 7th Continent - Sunt abia la al doilea blestem, insa jocul e push your luck si explorare pompat cu steroizi
5. Tiny Epic Galaxies - Joc micut si dragut, e simplu, insa fun.
6. Gaia Project - Terra Mystica, insa de data asta si interesant de jucat.
7. Great Western Trail - l-am jucat doar solo, nu e foarte engaging asa. L-as incerca in 2-3, sa vad daca ar urca in top.
8. Gloomhaven - Cand am Mage Knight, de ce as juca Gloomhaven? Sold.
9. Fields of Arle - Sold.
10. Fury of Dracula 4th Edition - kind of fun, but not that much.
Dupa cum vedeti, am jucat relativ putine jocuri noi in acest an, vreo 15-17 in total, dintre care doar putine am reusit sa le joc de suficiente ori incat sa lase o impresie adanca asupra mea. Unele dintre cele mai bune experiente de joc de anul asta au fost titluri relativ vechi, cum ar fi War of the Ring 2nd Edition, Mage Knight, Clash of Cultures + Civilizations, Robinson Crusoe.
Per total am avut un an bun de gaming, ramane sa-mi joc titlurile de pe polita care inca ma asteapta: Tainted Grail, sa termin campaniile The 7th Continent, Lord of the Rings:Journey in Middle-Earth, Falling Sky, etc.
- Corwin
- King Meeple
- Posts: 2115
- Joined: 23 Nov 2012, 15:04
- Custom Rank: Terraformer
- Location: Cluj-Napoca
Re: TOP 10 - jocuri incercate prima data in 2019
Am jucat peste 30 jocuri noi anul asta (live sau online), si cele mai bune au fost:
- Barrage
- Cooper Island (1 play)
- Escape Plan (1 play)
- Imperial Settlers
- Automobiles
- Maracaibo (1 play)
- Deus
- New Frontiers (1 play)
- Underwater Cities
- Chocolate Factory (1 play)
-
- King Meeple
- Posts: 491
- Joined: 05 Feb 2013, 11:10
Re: TOP 10 - jocuri incercate prima data in 2019
1. Maracaibo
2. Cooper Island
3. Barrage
4. Teotihuacan
5. Paladins of the West Kingdom
6. Architects of the West Kingdom
7. Wingspan
8. New Frontiers
9. Res Arcana
10. Crystal Palace
Am apucat sa joc Underwater Cities in 2018, altfel el prindea locul 1.
2. Cooper Island
3. Barrage
4. Teotihuacan
5. Paladins of the West Kingdom
6. Architects of the West Kingdom
7. Wingspan
8. New Frontiers
9. Res Arcana
10. Crystal Palace
Am apucat sa joc Underwater Cities in 2018, altfel el prindea locul 1.
- Corwin
- King Meeple
- Posts: 2115
- Joined: 23 Nov 2012, 15:04
- Custom Rank: Terraformer
- Location: Cluj-Napoca
Re: TOP 10 - jocuri incercate prima data in 2019
La mine Teotihuacan, Wingspan, si Crystal Palace sunt putin mai jos, dar la cate jocuri bune am jucat anul trecut nu ma mira. Si astea trei imi plac mult.
- MandrulDuce
- King Meeple
- Posts: 1138
- Joined: 26 May 2010, 23:01
- Custom Rank: Dungeon Master
Re: TOP 10 - jocuri incercate prima data in 2019
Imi e greu sa le ordonez inca intr-un top (too early, not enough plays, etc), dar le voi ordona in niste "grupe":
Grupa 1 (fruntasele): Barrage, Underwater Cities
Grupa 2: Teotihuacan, Tyrants of the Underdark, Istanbul
Grupa 3: Endeavor: Age of Sail, The Quacks of Quedlinburg, New Frontiers, Orleans
Mentiune Speciala: Twilight Imperium 4th edition. Sunt fan 3rd edition (era singurul joc de 10 pe BGG) si imi place ce au facut cu 4th ed. Dar nu cred ca se poate considera "first played in 2019". Altfel ar fi in grupa 1.
Am trecut doar 9 jocuri. Am si destule jocuri noi peste cele 9 testate in 2019. Insa am trecut aici jocuri care mi-au captat atentia si m-au surprins cu ceva. Restul jocurilor au fost mediocre sau slabe si nu consider ca au ce cauta intr-un top cu cele listate.
Grupa 1 (fruntasele): Barrage, Underwater Cities
Grupa 2: Teotihuacan, Tyrants of the Underdark, Istanbul
Grupa 3: Endeavor: Age of Sail, The Quacks of Quedlinburg, New Frontiers, Orleans
Mentiune Speciala: Twilight Imperium 4th edition. Sunt fan 3rd edition (era singurul joc de 10 pe BGG) si imi place ce au facut cu 4th ed. Dar nu cred ca se poate considera "first played in 2019". Altfel ar fi in grupa 1.
Am trecut doar 9 jocuri. Am si destule jocuri noi peste cele 9 testate in 2019. Insa am trecut aici jocuri care mi-au captat atentia si m-au surprins cu ceva. Restul jocurilor au fost mediocre sau slabe si nu consider ca au ce cauta intr-un top cu cele listate.
Never play cat and mouse games if you're a mouse.
Life, like all games, becomes fun when one realizes it's just a game!
- emisanSB
- King Meeple
- Posts: 976
- Joined: 02 Apr 2016, 15:40
- Custom Rank: Executioner
- Location: Sibiu