Am avut o aventura interesanta cu cei de la Osprey Games, si vreau sa va povestesc despre ea.
Saptamana trecuta mi-am cumparat The Lost Expedition (de la regat).
Fiind un mare fan al jocurilor solo (don't laugh!) si The Lost Expedition fiind unul dintre cele mai vestite jocuri pentru modul solo, muream de nerabdare sa-l deschid.
Superba cutia, o deschid, superbe componentele din interior, grafica de pe carti absolut minunata, totul era curcubee si sclipici in jurul meu
Deschid si pachetul cu caracterele si... ups, 3 carti de caractere erau lipite intre ele... Fuuuu... cum sa fac? Mi-era clar ca daca le fortez sunt mari sanse sa se strice ceva. Si asta s-a si intamplat, cele trei carti s-au stricat cand le-am separat (fiecare capatand cate o cicatrice subtirica de jumatate de centimetru).
Pfff... mi s-au spart curcubeele in cap si sclipiciul s-a transformat in stele verzi.
Bafta mea e ca aveam febra (pe bune) si in starea aia aveam tupeu sa fac multe lucruri pentru jocurile mele
Asa ca am facut ceva ce nu am mai facut pana acum: am luat legatura direct cu producatorul. Am facut 3 poze cartilor, am facut o poza chitantei (cea de la curier) si am trimis un mail celor de la Osprey Games rugandu-i sa ma ajute cu problema.
In cateva minute mi-au raspuns spunandu-mi ca-mi vor trimite replacement cards pentru cele stricate, doar sa le dau adresa.
Ookeeei, inca nu credeam ca e asa de simplu, imi imaginam ca nu si-au dat seama ca sunt din Romania, sau ma vor pune sa platesc ceva taxe... Nope; a doua zi mi-au trimis colet si in 5 zile acesta a ajuns din UK la mine.
Nu mica mi-a fost supriza sa gasesc replacement cards pentru toate cartile din joc (practic tot jocul, fara cutie, manual si tokene) si in plus si un promo expansion (The Cursed Idol).
Bineinteles ca le-am multumit, le-am lasat si un comment pozitiv pe BGG... Iar concluziile sunt mai multe, ba ca baietii astia au un customer support foarte misto, ba ca febra produce cantitati decente de curaj...
Customer Suport de la Osprey Games
- Broodstar
- Wizard Meeple
- Posts: 270
- Joined: 24 Jan 2018, 01:40
- Location: Bucuresti
- Haddeo
- King Meeple
- Posts: 2343
- Joined: 28 Dec 2015, 18:59
- Location: Bucuresti
Re: Customer Suport de la Osprey Games
In zilele de azi e din ce in ce mai rar scenariu celalalt, altfel , cam toti au un customer support similar. Cea mai recenta interactiune am avut-o cu cei de la Iello games, care mi-au trimis replacement cards (desi raspund mai greu la emails, 6-7 zile ).
But what if they are creating the disaster within themselves?
Things are OK now but I never know when it's going to change.
Things are OK now but I never know when it's going to change.
- Broodstar
- Wizard Meeple
- Posts: 270
- Joined: 24 Jan 2018, 01:40
- Location: Bucuresti
Re: Customer Suport de la Osprey Games
Pai asta e minunat. Eu unul ma bucur sa aud astfel de lucruri.Haddeo wrote:In zilele de azi e din ce in ce mai rar scenariu celalalt, altfel , cam toti au un customer support similar. Cea mai recenta interactiune am avut-o cu cei de la Iello games, care mi-au trimis replacement cards (desi raspund mai greu la emails, 6-7 zile ).