Cate poze cu locatia unde vom tine evenimentul:1. Forumul are rezervate 25 locuri disponibile pe principiul "primul venit, primul servit". Restul de 10-15 locuri vor fi ocupate de clientii Cafe Ragaz - cei care vor dori sa vada cu ce se mananca lumea jocurilor de societate isi vor anunta prezenta pe FB/prin telefon si noi vom fi cei care vom avea grija de ei. Ca ii luam cu noi la un joc de Amerigo, le aratam un Ticket to Ride sau ii introducem direct in lumea Twilight Imperium, asta este mai putin important. Jocuri si voie buna, asta conteaza.
2. Vom incerca sa depasim 100 jocuri jucate pe parcursul celor 3 zile. Stiu ca e un tel usor de atins, daca se va juca Pickomino, BattleLine sau Armadora. Insa noi speram ca vor fi doritori si de Vinhos, Brass, BattleStar Galactica sau Twilight Imperium.
3. La fiecare masa vor fi listate foi pe care se va trece numele jocului jucat, ora la care a inceput, numele jucatorilor, scorurile finale (daca se joaca pe puncte) respectiv castigatorul/castigatorii. Fetele de la Cafe Ragaz vor incerca sa faca poze cu absolut fiecare joc care se va juca, la fiecare masa.
4. Regula de baza! - fiecare jucator are dreptul de a se califica spre numaratoarea finala cu un joc, o singura data. Cu alte cuvinte, daca vreti sa ajutati evenimentul sa isi atinga telul, trebuie sa jucati cat mai multe jocuri diferite. Ca exemplu, daca la o masa se joaca Hansa Teutonica in 4, jucatorii fiind: A, B, C si D iar mai tarziu in zi se mai joaca o Hansa in 5 cu jucatorii: A, E, F, G si H, doar una din acele partide se contorizeaza. Jucatorul A a participat la ambeleInsa daca la a doua partida ar fi participat jucatorii: E, F, G, H si I, atunci jocul as fi fost contorizat.
5. Pentru jucatorii care vor juca cel putin 2 jocuri diferite pe parcursul unei zile, se vor oferi prin tragere la sorti diferite premii in cadrul cafenelei. Probabil o sticla de vin, cocktails, etc - inca nu stiu exact, vedem la ce se gandesc fetele pana la eveniment. Pana pe sfarsitul saptamanii mi s-a promis un afis cu evenimentul, am sa il postez si aici.
6. La final, voi face o lista pe BoardGameGeek in care voi lista absolut toate jocurile jucate, in ordinea cronologica. Tragem linie si vedem daca am reusit sa ne indeplinim telul.
7. In local nu se fumeaza, putem aduce linistiti jocurile de acasa - acolo exista cateva jocuri, insa vom aduce noi ceea ce dorim sa jucam. Facem lista, sa nu cumva sa ratam ceva ce vrem sa incercam
8. Vineri incepem la ora 18:00, terminam dupa mijlocul noptii. Sambata si duminica incepem pe la 10:00 si jucam cat ne tin plamanii! Sau pana ne dau afara fetele din local. Nu au stiut ele la ce se inhama cand ne-au propus acest evenimentSe va putea comanda mancare din exterior, este voie, chiar daca in cadrul cafenelei exista si sandwichuri.
9. Asteptam si gamerii din alte orase! Targu Mures, Oradea, Sibiu, Baia Mare .... haideti sa ne distram. Avem fiecare dintre noi cateva locuri pe acasa unde putem gazdui gamerii, daca sunteti interesati sa veniti, lasati un mesaj aici si vedem pe unde va putem tine. Sau daca doriti sa aveti intimitate, va putem ajuta sa gasiti cazare ieftina si buna pana la eveniment.
9. Va rog sa va inscrieti daca puteti veni pe parcursul weekendului. Vor fi multe jocuri de jucat si daca puteti doar vineri seara, puteti lua locul cuiva care doreste sa vina si in zilele din weekend




1. Chuckila + Lavinia (+Evelin, insa ea nu conteaza la numaratoarea de 25)