Regulament Renii FBG

Locked
User avatar
tasurinchi
King Meeple
King Meeple
Posts: 863
Joined: 13 Jan 2010, 20:06
Location: Brașov

Regulament Renii FBG

Post: # 11045Post tasurinchi
01 Feb 2011, 15:24

Mai jos este detaliat Regulamentul proiectului Renii forumboardgames.ro . Va rugam sa va faceti putin timp si sa il cititi pe cat posibil cu atentie inainte de a hotari sa va inscrieti. In acelasi timp speram ca la sfarsitul acestei editii sa fim nevoiti sa scoatem punctul 8 al regulamentului din motive de inutilitate :)

Pentru anuntul oficial si pentru nelamuriri, sugestii si alte informatii clic aici

Pentru inscrieri clic aici

Regulament "Renii ForumBoardGames.ro"

Sumar

• Perioada desfasurarii proiectului: 1 februarie 2011 – 1 aprilie 2012
• Orarul proiectului:
- 1 februarie – 1 martie: inscrierea participantilor
- 2 – 5 martie – prelucrarea datelor primite
- 5 martie – afisarea listei cu persoanele inscrise, programarea aniversarilor si rata de plata /persoana.
- 1 aprilie 2011 – 31 martie 2012 – desfasurarea activitatii Renilor FBG
• Numarul de participanti minim pt desfasurarea optima: 20 persoane
• Suma aproximativa alocata pentru 1 cadou: 200-250 lei - se va stabili ulterior suma exacta in functie de numarul de participanti

Reguli

1. Acceptarea termenilor
a. Prin inscrierea la acest proiect, participantii se declara de acord cu regulile descrise mai jos si se angajeaza sa le respecte pe durata intregului proiect.
b. Exceptiile de la aceste reguli vor fi dezbatute de organizatori si ei vor hotari de comun acord daca sunt acceptate.
c. Organizatorii isi rezerva dreptul de a aduce modificari ulterioare la regulile de baza, in cazul in care acestea se dovedesc imposibil de aplicat sau in defavoarea uneia sau mai multor persoane.
d. Persoanele care se inscriu au obligatia morala de a participa la actiunile intreprinse pe parcursul desfasurarii intregului proiect (1 an de zile), adica sa nu se retraga pe parcurs.
e. Organizatorii au dreptul de a refuza inscrierea oricarei persoane si de a elimina din proiect orice persoana care nu respecta regulile impuse (detaliat la sfarsit).
f. Nimeni de pe forum, nici forumboardgames.ro, nici boardgames.ro nu isi asuma nici o raspundere legata de acest proiect, dar comitetul de organizare va face tot posibilul pentru buna functionare a proiectului. Cu toate acestea, participarea la acest proiect se face pe propria raspundere

2. Inscrierea
a. Perioada in care se desfasoara inscrierea este: 1 februarie – 1 martie 2011. Dupa data de 1 martie nu se mai accepta inscrieri.
b. Inscrierea se face prin trimiterea datelor necesare prin e-mail la adresa reniifbg@gmail.com si prin postarea unui comentariu pe forum in topicul acesta prin care sa se anunte ca datele au fost trimise. Nu se considera inscrise persoanele care nu au trimis aceste date prin e-mail pana la data de 1 martie (chiar daca acestea au postat pe forum intentia de a se inscrie).
c. Persoanele inscrise trebuie sa aiba obligatoriu un cont activ pe forumboardgames.ro.
d. Datele furnizate nu vor fi publice; ele vor fi folosite pentru crearea bazei de date necesare si vor fi accesate doar de organizatori.

3. Alegerea jocurilor
a. Pentru alegerea jocurilor se va forma un grup (in fiecare luna) de minimum 3 persoane; orice persoana inscrisa poate participa la alegerea jocurilor, cu conditia ca din grup sa faca parte si un organizator sau un administrator al forumului.
b. Cadoul poate fi format din 1 sau mai multe jocuri care se incadreaza in bugetul alocat.
c. Pentru alegerea jocurilor se vor cerceta si dezbate wishlist-urile aniversatilor. In acest sens se recomanda utilizarea site-ului http://www.boardgamegeek.com (BGG). Persoanele care nu au un wishlist pe http://www.boardgamegeek.com au obligatia sa trimita un wishlist actualizat cu minimum o luna inainte de ziua lor prin intermediul email-ului.
*Pentru asistenta privind wishlist-ul vezi punctul 7d
d. Toate wishlist-urile (pe BGG sau de alt fel) trebuie sa contina un numar de minimum 15 jocuri. Jocurile care sunt “out of print” si cele peste 250 lei nu vor fi luate in considerare.
e. Persoanele care fac parte din comitetul de alegere pot sa propuna orice joc din wishlist, cu conditia sa furnizeze in momentul propunerii informatii despre disponibiliate in magazine, preturi si motivele alegerii.
f. Pe data de 1 a fiecarei luni, toti participantii* vor primi prin e-mail situatia lunii respective (cati aniversati sunt in luna urmatoare, care este suma de plata pentru luna respectiva) impreuna cu informatiile necesare pentru efectuarea platii (contul bancar si datele de contact ale persoanei care va strange banii de la cei care nu doresc sau nu au posibilitatea sa transfere prin banca).
* persoanele care urmeaza sa primeasca jocul in luna respectiva nu vor avea in e-mail informatii despre cadoul lor, dar vor primi informatii despre cadourile celorlalti din aceeasi luna cu ele.

4. Alegerea magazinelor
a. Pentru cumpararea jocurilor vor avea prioritate magazinele autohtone fata de cele din strainatate.
b. Criteriile dupa care vor fi alese magazinele vor fi in ordinea aceasta:
i. Disponibilitatea in stoc + posibilitatea de a aduce la comanda in timp util (pana la maxim 7 zile dupa ziua persoanei respective)
ii. Pretul jocurilor + ofertele speciale pentru jocuri individuale sau mai multe jocuri luate de la acelasi magazin (reduceri de pret sau accesorii pentru jocuri, oferite cadou – ex.: sleeves)
c. Pentru alegerea magazinelor de unde vor fi cumparate jocurile se vor lua in considerare TOATE MAGAZINELE de jocuri din tara, precum si magazine din afara daca jocurile alese nu exista sau nu se pot aduce pe piata romaneasca.
d. Dupa alegerea jocurilor pentru fiecare luna, toate magazinele care au reprezentanti pe forumboardgames.ro vor primi un e-mail in care vor fi informate de alegerile facute. Pe baza acestor date, toate magazinele contactate ne vor putea trimite oferte pentru aceste jocuri (reduceri pt un joc, reduceri pt pachete de jocuri, accesorii cadou), daca doresc. Nici un magazin nu este obligat sa ne faca astfel de oferte, dar daca doresc acest lucru vor avea aceasta posibilitate.
e. Toate ofertele primite de la magazine vor fi confidentiale (nu vor fi facute publice altor magazine si vor fi folosite strict pentru acest proiect, nu in scopuri personale).
f. Toate ofertele primite vor fi luate in considerare si se va alege cea mai buna combinatie de “pret_produs(e)+cost_transport+disponibilitate_in_timp_util”.

5. Plata
a. Rata exacta de plata pentru fiecare persoana va fi stabilita la sfarsitul perioadei de inscrieri, in functie de numarul de persoane inscrise.
b. Rata lunara de plata se va stabili dupa afisarea orarului aniversarilor, iar persoanele inscrise vor primi in fiecare luna informatii despre rata din luna curenta.
c. Persoanele care vor sa plateasca in avans pot face acest lucru si vor fi tinute la curent cu situatia lor financiara in fiecare luna.
d. Plata ratei lunare trebuie facuta in intervalul 1-20 al fiecarei luni.
e. In cazurile exceptionale in care o persoana nu poate plati la timp, aceasta are obligatia de a anunta inainte de data de 20.
f. Neplata ratei lunare poate duce la eliminarea din program (detalii la pct. 8)

6. Finalizarea actiunii
a. Persoanele din Bucuresti vor primi cadoul personal, daca este posibil. Daca nu este posibila inmanarea directa, acesta va fi trimis prin curier (daca livrarea nu este gratuita pentru Bucuresti, taxa de curier va fi inclusa in pretul jocului – adica va fi platita de Renii forumboardgames.ro)
b. Persoanele care locuiesc in afara Bucurestiului vor primi cadoul prin posta sau prin curier, in functie de preferintele mentionate la inscriere si de posibilitatile la momentul respectiv.
c. Pentru persoanele care locuiesc in afara tarii se vor aplica reguli speciale de cumparare si livrare.
d. La primirea cadoului (sau la scurt timp dupa), fiecare persoana este rugata (insistent) sa posteze pe forum fotografii (macar una) cu jocul primit (ambalat sau desfacut) – se va crea un topic special in acest sens
e. Pentru cazurile nefericite in care o persoana primeste un joc pe care il are deja sau l-a primit de curand, se vor discuta cu magazinele posibilitatile inlocuirii jocului cu un altul, respectand conditiile de mai jos:
i. Magazinul trebuie sa fie de acord
ii. Jocul trebuie returnat fara a fi desigilat
iii. Jocul nou ales trebuie sa se incadreze in acelasi pret
iv. Persoana in cauza trebuie sa dovedeasca faptul ca are 2 exemplare din acelasi joc
!Atentie! aceasta actiune este la stadiul de propunere si dezbatere, inca nu s-a realizat nici un fel de intelegere cu nici un magazin in acest sens. Regula 6.e. va fi modificata ulterior conform rezultatului la care se ajunge.

7. Suport tehnic si PR
a. Pentru orice intrebari sau probleme, trimiteti un e-mail la adresa reniifbg@gmail.com. Rezolvarea acestor mesaje are prioritate fata de a celor primite prin intermediul mesajelor private pe forum sau prin alte mijloace (cu exceptia celor prin telefon).
b. Daca doriti sa contactati organizatorii pentru probleme urgente, trimiteti un e-mail cu subiectul “URGENT” si veti fi contactati in cel mai scurt timp posibil.
c. Daca doriti sa aflati datele de contact ale unui organizator pentru a-l putea contacta direct, le veti primi pe e-mail, dupa confirmarea acordului acestuia.
d. Daca aveti nevoie de ajutor la crearea unui cont pe http://www.boardgamegeek.com si actualizarea wishlist-ului (fie ca este pe BGG sau nu) nu ezitati sa ne contactati la adresa de email de la punctual a. Veti primi un raspuns in cel mai scurt timp posibil

8. Eliminarea din program
a. Persoanele care nu platesc rata pe o luna pana la data de 20 a lunii vor primi o atentionare. Daca nu platesc in termen de 5 zile de la primirea acesteia vor fi contactati telefonic pentru a 2-a atentionare. Daca, dupa aceste atentionari, persoanele respective nu platesc rata pana in ultima zi a lunii, vor fi eliminate din program.
b. Exceptia de la regula 8.a. o reprezinta cazul in care o persoana este in imposibilitatea de a plati intr-o luna si anunta din timp unul din organizatori (pana pe data de 20 a lunii). Persoana are obligatia de a achita suma restanta in cel mai scurt timp, iar daca situatia este valabila 2 luni la rand, aceastasa este eliminata din program.
c. In cazul (nefericit) in care una sau mai multe persoane sunt eliminate din proiect, contributia lunara se va modifica in functie de numarul de participanti ramas

Locked

Return to “Renii ForumBoardGames.ro 2011-2012”