Trismegistus

Forum rules
Va rugam sa postati in aceasta sectiune doar topic-uri legate de reguli sau regulamente ale jocurilor precum si diverse variante oficiale sau neoficiale (care pot fi apoi bineinteles discutate in cadrul threadurilor respective).

Pentru discutiile generale necentrate pe reguli si variante va invitam in forumul Discutii generale.
Post Reply
Adrian
Chief Meeple
Chief Meeple
Posts: 89
Joined: 21 May 2019, 19:28

Trismegistus

Post: # 128783Post Adrian
07 Mar 2022, 12:07

Am ajuns in urmatoarea situatie:
Am achizitionat artifactul A308 care ofera 3 transmutari de-a lungul liniilor rosii si l-am amplasat pe locul dintre argint si aur, iar cu bonusul oferit de el (la achizitionare) am transmutat 3 argint in 3 aur.
Acum intrebarea este daca transmutarea argintului in aur face ca artifactul sa se mai activeze inca o data, oferindu-mi alte 3 transmutari pe liniile rosii?

phasola
Wizard Meeple
Wizard Meeple
Posts: 227
Joined: 06 Oct 2018, 13:59

Re: Trismegistus

Post: # 128784Post phasola
07 Mar 2022, 12:25

Da.
Nu uita ca trebuie sa platesti o esenta pentru fiecare transmutare (daca faci 6 transmutari -> 6 esente).

Adrian
Chief Meeple
Chief Meeple
Posts: 89
Joined: 21 May 2019, 19:28

Re: Trismegistus

Post: # 128786Post Adrian
07 Mar 2022, 13:03

phasola wrote:
07 Mar 2022, 12:25
Da.
Nu uita ca trebuie sa platesti o esenta pentru fiecare transmutare (daca faci 6 transmutari -> 6 esente).
Asa tindeam si eu sa cred, multumesc de confirmare!

Post Reply

Return to “Discutii reguli si variante”