Domnitele din Troyes

Forum rules
Va rugam sa postati in aceasta sectiune doar topic-uri legate de reguli sau regulamente ale jocurilor precum si diverse variante oficiale sau neoficiale (care pot fi apoi bineinteles discutate in cadrul threadurilor respective).

Pentru discutiile generale necentrate pe reguli si variante va invitam in forumul Discutii generale.
Post Reply
User avatar
VickdaReaper
Super Moderator
Super Moderator
Posts: 3294
Joined: 16 Feb 2010, 18:00
Location: Bucuresti
Contact:

Domnitele din Troyes

Post: # 44159Post VickdaReaper
28 Sep 2013, 18:15

Se pare ca in editiile engleza si germana ale extensiei a aparut o greseala, asa cum este ea semnalata pe site-ul producatorului Pearl Games:
We are really sorry but an error has remained in the English (Zman) and German (Heidelberger) rules.

The sentence at the top of page 3 should read:

"A player may add only one cube per outdoor activity by selecting Action 7 – Use your guards on the ramparts."

It is very important for outdoor activities not to become too strong.

We are very sorry for the inconvenience.
Pentru board games sunt fidel cum era Castro pentru Cuba...

Colectie

Rafy
Wizard Meeple
Wizard Meeple
Posts: 296
Joined: 28 Nov 2012, 08:58
Location: Bucuresti

Re: Domnitele din Troyes

Post: # 45784Post Rafy
30 Oct 2013, 17:21

Intrebare pentru Troyes experts

Referitor la
"j. If a player can’t counter a black die he must lose -2 VP to discard the black die (but don’t lose any of their own dice) "
Daca nu am nici un VP pot alege sa fentez lupta cu black dices fara sa pierd absolut nimic ??

si o a doua mica intrebare ..imi pot face reroll sau schimba 3 zaruri platind influenta in orice moment al turului meu ? Inclusiv inainte de a infrunta the black dices ??
Last edited by Rafy on 30 Oct 2013, 23:46, edited 1 time in total.

User avatar
VickdaReaper
Super Moderator
Super Moderator
Posts: 3294
Joined: 16 Feb 2010, 18:00
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Domnitele din Troyes

Post: # 45785Post VickdaReaper
30 Oct 2013, 17:31

Intrebarea 1: Nu poti sa alegi sa pierzi puncte. Daca ai zaruri cu care poti sa combati cel mai mai valoros zar negru, atunci trebuie sa-l combati. Doar daca zarurile tale nu iti permit sa combati zarul negru, abia atunci se decarteaza zarul negru, iar tu pierzi 2 puncte.

Intrebare 2: Da, se pot folosi puncte de influenta chiar si inaintea combaterii zarurilor negre.
Pentru board games sunt fidel cum era Castro pentru Cuba...

Colectie

m4r1us

Re: Domnitele din Troyes

Post: # 45787Post m4r1us
30 Oct 2013, 17:35

1. Nu. Dacă ai zaruri cu care să combaţi cel mai mare zar negru trebuie să o faci, chiar dacă nu-ţi convine. Combaterea lor e obligatorie. Pierzi VP doar în situaţia ie care zarurile tale nu sunt suficiente.

2. Da. Poţi folosi influenţa oricând, chiar şi înainte de Black dice. Dar nu eşti obligat să o foloseşti dacă zarurile tale nu sunt suficiente pt situaţia de mai sus.

m4r1us

Re: Domnitele din Troyes

Post: # 45788Post m4r1us
30 Oct 2013, 17:38

Rapid Vick ;) se vede că sunt ceva mai departe :lol: ajung mesajele mai greu.

Rafy
Wizard Meeple
Wizard Meeple
Posts: 296
Joined: 28 Nov 2012, 08:58
Location: Bucuresti

Re: Domnitele din Troyes

Post: # 45796Post Rafy
30 Oct 2013, 17:55

Am inteles . Mersi...a fost a bitch sa-l invat singur recunosc dar chiar a inceput sa ma unga de la primul joc.. :P
Si as fi jurat ca urasc Euro-urile..

Post Reply

Return to “Discutii reguli si variante”