Reguli alternative RISK?

Forum rules
Va rugam sa postati in aceasta sectiune doar topic-uri legate de reguli sau regulamente ale jocurilor precum si diverse variante oficiale sau neoficiale (care pot fi apoi bineinteles discutate in cadrul threadurilor respective).

Pentru discutiile generale necentrate pe reguli si variante va invitam in forumul Discutii generale.
Post Reply
Zeus_XP

Reguli alternative RISK?

Post: # 44162Post Zeus_XP
28 Sep 2013, 23:43

Salut,

Stie cineva daca exista niste reguli alternative la RISK, astfel incat un jucator care este eliminat din joc, sa aibe ocazia sa ramana cumva totusi pana la final? Am cautat pe net, dar nu am gasit nimic clar.

Personal ma gandeam la o situatie in care un jucator poate sa se "predea" atacatorului, si sa ramana pe post de "vasal". Practic, cedeaza atacatorului cartile cu stele (conform regulilor clasice), insa nu mai are voie sa il atace pe cel caruia i s-a predat, si nici nu mai are cum castiga jocul. Eventual sa piarda si recompensele pe care le castigase pana atunci.

Dar as prefera mai degraba sa folosesc niste reguli acceptate general decat sa reinventez roata :)

Ideea e ca in practica este destul de neplacut sa joci varianta lunga (pana la ultimul soldat), sa incepi jocul in 5 persoane, si, dupa 2-3 ore de joc, sa mai ramana doar doi jucatori - iar ceilalti sa stea pe margine. Nu caut niste reguli pentru competitii sau ceva de genul - doar pentru casual gaming :)

PS Bine v-am gasit!

User avatar
mvl4d
Wizard Meeple
Wizard Meeple
Posts: 305
Joined: 30 Mar 2013, 15:46
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Reguli alternative RISK?

Post: # 44163Post mvl4d
29 Sep 2013, 00:11

¨Ideea e ca in practica este destul de neplacut sa joci varianta lunga (pana la ultimul soldat), sa incepi jocul in 5 persoane, si, dupa 2-3 ore de joc, sa mai ramana doar doi jucator¨

Cum ai spus si tu.. daca joci pana la ultimul soldat.. inseamna ca s-a terminat jocul pentru cel care l-a pierdut(pe ultimul sau soldat). Insa, jocul se poate juca pe obiective, castigi jocul cand iti atingi scopul.. si practic asta ar insemna ca atunci cand un jucator ajunge acolo, jocul se termina.Recomand implementarea unor puncte de comanda: In Mongolia, Peru,Vancouver,Europa Centrala , Africa de Est si Indonezia. acestea sa adauge bonus teritoriilor adiacente plus1 la fiecare 2 zaruri aruncate(pentru a avea obiective vizibile pe langa cele ascunse) Eu asa l-am jucat acum multa vreme fiindca jocul dura prea mult si intr-un final in prea putini. Primul jucator care controleaza 4 din cele 6 puncte de comanda castiga jocul. Sper sa-ti fie de ajutor.

Bine ai venit :)

Zeus_XP

Re: Reguli alternative RISK?

Post: # 44236Post Zeus_XP
30 Sep 2013, 10:16

Inteleg - dar nu e tocmai ce vroiam - "pana la ultimul soldat" inseamna de fapt, pana la ultimul soldat inamic :)

Repet ideea - ma gandeam la un sistem in care jucatorii A si B se predau jucatorului C, care castiga jocul atunci cand si D si E se predau lui. A si B nu mai pot castiga jocul, insa raman in joc ca si "vasali". Anyway daca nu exista nimic, o sa incropesc eu niste reguli care sa-si atinga scopul :)

Post Reply

Return to “Discutii reguli si variante”