Dungeon Petz

Forum rules
Va rugam sa postati in aceasta sectiune doar topic-uri legate de reguli sau regulamente ale jocurilor precum si diverse variante oficiale sau neoficiale (care pot fi apoi bineinteles discutate in cadrul threadurilor respective).

Pentru discutiile generale necentrate pe reguli si variante va invitam in forumul Discutii generale.
Post Reply
nqq
King Meeple
King Meeple
Posts: 762
Joined: 25 Aug 2013, 17:05
Location: Bucuresti

Dungeon Petz

Post: # 64990Post nqq
19 Oct 2015, 11:00

Inttrebare: Cum se foloseste mai exact cartea de potiune? daca poate cineva sa-mi dea o explicatie mai pe romaneste. ms

User avatar
Daemian1981
Wizard Meeple
Wizard Meeple
Posts: 289
Joined: 30 Aug 2012, 20:25
Location: Bucuresti

Re: Dungeon Petz

Post: # 64996Post Daemian1981
19 Oct 2015, 11:54

Potiunea e un fel de joker. Atunci cand tre sa asignezi need cards pet-ului tau, poti asigna o potiune in locul unei carti. Poti folosi la o tura oricate potiuni ai in mana.
Sa zicem, de exemplu, ca pet-ul tau are ca nevoi, 2 carti verzi si 3 rosii. Toate cartile tale rosii provoaca furie (au dinti pe ele), insa cusca in care e pet-ul are durabilitate 2. Daca ai juca toate cele 3 carti rosii, pet-ul scapa (sau esti nevoit sa folosesti un imp daca mai ai si o sa ajunga la spital - nu-l mai poti folosi runda urmatoare). In schimb, daca asignezi 2 carti verzi, 2 rosii si o potiune, toata lumea-i fericita :D

IMPORTANT: dupa ce asignezi o potiune, tre sa decartezi o carte de culoarea pe care ai inlocuit-o (cum e cazul de mai sus, tre sa decartezi o carte rosie- care vrei tu)

nqq
King Meeple
King Meeple
Posts: 762
Joined: 25 Aug 2013, 17:05
Location: Bucuresti

Re: Dungeon Petz

Post: # 65000Post nqq
19 Oct 2015, 12:34

super. ms de explicatie. cam asa ma gandeam si eu ca se foloseste. dar.. dupa ce folosesc potiunea cartea ce fac cu ea ? o pastrez in continuare sau se duce la discard pile?

User avatar
Daemian1981
Wizard Meeple
Wizard Meeple
Posts: 289
Joined: 30 Aug 2012, 20:25
Location: Bucuresti

Re: Dungeon Petz

Post: # 65005Post Daemian1981
19 Oct 2015, 13:30

Nu, n-o pastrezi. Cand o folosesti, se comporta ca orice alta carte de needs: dupa asignare, se decarteaza.

Post Reply

Return to “Discutii reguli si variante”