D&D: Jarul Zorilor
- MandrulDuce
- King Meeple
- Posts: 1138
- Joined: 26 May 2010, 23:01
- Custom Rank: Dungeon Master
Re: D&D: Jarul Zorilor
Inca ametit de efortul depus pentru a desface sforile si de lovitura incasata inainte, Durion loveste cu forta, insa nu reuseste sa directioneze corect lovitura si rateaza.
Este randul lui Furbal din nou.
Este randul lui Furbal din nou.
Never play cat and mouse games if you're a mouse.
Life, like all games, becomes fun when one realizes it's just a game!
- imba
- King Meeple
- Posts: 836
- Joined: 18 Jul 2010, 04:15
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: D&D: Jarul Zorilor
[Furbal]
Dupa ce l-am desfacut pe paladin, ma indrept inapoi spre capitanul 1 cu care mai am ceva de impartit.
Sly Flourish Attack
Attack: 1d20 (18) + 8 = 26 vs AC
Damage: 1d4 (3) + 7 = 10
Il bat pe umar si el se intoarce curios uitand ca am cutitul la gatul lui...
Dupa ce l-am desfacut pe paladin, ma indrept inapoi spre capitanul 1 cu care mai am ceva de impartit.
Sly Flourish Attack
Attack: 1d20 (18) + 8 = 26 vs AC
Damage: 1d4 (3) + 7 = 10
Il bat pe umar si el se intoarce curios uitand ca am cutitul la gatul lui...
- MandrulDuce
- King Meeple
- Posts: 1138
- Joined: 26 May 2010, 23:01
- Custom Rank: Dungeon Master
Re: D&D: Jarul Zorilor
Furbal reuseste din nou sa il raneasca pe Capitan1.
Randul Capitanilor
Suparat si abia mergand din cauza ranilor, Capitan1 bate in retragere. Se da in spate cat poate, si aruna un cutit inspre cel care i-a facut atatea probleme, Furbal. Fericit de reusita ultimului atac si vazand faptul ca adversarul sau bate in retragere, Furbal nu mai este suficient de atent la Capitan1, iar cutitul zburator il ia prin surprindere si i se infige in mana stanga. Pierzi 7 Puncte de viata.
Capitan2 se apropie de Capitan1 pentru a vedea in ce stare sunt ranile acestuia. Vazandu-si camaradul intr-o stare mai proasta decat se astepta, se hotaraste sa il ajute pe acesta in a-l inlatura pe Furbal de pe fata pamantului. Incearca aceeasi lovitura, aruncand un cutit spre thieflieng. Furbal este hotarat sa nu repete greseala, este atent si reuseste eschiveze usor. In timp ce Furbal isi etaleaza calitatile de acrobat, Capitan2 este orbit de o lumina ce apare de nicaieri. E o lumina calda si puternica, aproape incandescenta, care il face sa duca mana la ochi si sa strige de durere. Totul a durat o fractiune de secunda. Cum a aparut din neant, asa a si disparut lumina aceea. Capitan2 pierde 6 HP
Randul marinarilor
Vazand cum capitanii bat in retragere, ultimul marinar ramas se hotaraste sa le acopere retragerea. Se aseaza intre jucatori si Capitani, mai exact in fata lui Furbal pe care barbatii sunt hotarati sa il elimine. Cu un zambet malitios acesta ataca. Lovitura insa nu este nici suficient de rapida, nici suficient de precisa pentru a-i face probleme micutului si acrobaticului halfling.
Este randul lui Leroy
Randul Capitanilor
Suparat si abia mergand din cauza ranilor, Capitan1 bate in retragere. Se da in spate cat poate, si aruna un cutit inspre cel care i-a facut atatea probleme, Furbal. Fericit de reusita ultimului atac si vazand faptul ca adversarul sau bate in retragere, Furbal nu mai este suficient de atent la Capitan1, iar cutitul zburator il ia prin surprindere si i se infige in mana stanga. Pierzi 7 Puncte de viata.
Capitan2 se apropie de Capitan1 pentru a vedea in ce stare sunt ranile acestuia. Vazandu-si camaradul intr-o stare mai proasta decat se astepta, se hotaraste sa il ajute pe acesta in a-l inlatura pe Furbal de pe fata pamantului. Incearca aceeasi lovitura, aruncand un cutit spre thieflieng. Furbal este hotarat sa nu repete greseala, este atent si reuseste eschiveze usor. In timp ce Furbal isi etaleaza calitatile de acrobat, Capitan2 este orbit de o lumina ce apare de nicaieri. E o lumina calda si puternica, aproape incandescenta, care il face sa duca mana la ochi si sa strige de durere. Totul a durat o fractiune de secunda. Cum a aparut din neant, asa a si disparut lumina aceea. Capitan2 pierde 6 HP
Randul marinarilor
Vazand cum capitanii bat in retragere, ultimul marinar ramas se hotaraste sa le acopere retragerea. Se aseaza intre jucatori si Capitani, mai exact in fata lui Furbal pe care barbatii sunt hotarati sa il elimine. Cu un zambet malitios acesta ataca. Lovitura insa nu este nici suficient de rapida, nici suficient de precisa pentru a-i face probleme micutului si acrobaticului halfling.
Este randul lui Leroy
Last edited by MandrulDuce on 03 Mar 2011, 06:36, edited 1 time in total.
Never play cat and mouse games if you're a mouse.
Life, like all games, becomes fun when one realizes it's just a game!
Re: D&D: Jarul Zorilor
[Leroy]
Il vad slabit pe Furbal asa ca incerc sa ma interpun
Il provoc pe capitanul1 ranit cu un combat challenge
Apoi ma napustesc asupra lui cu un Cleave, sperand ca astfel sa-l scot din joc si pe marinarul ramas
Roll(1d20)+6:
20,+6
Total:26
Critical Hit: 2d6+3 = 15
Simt ca lovitura a fost suficient de precisa cat sa-l doboare pe marinar dar ma uit la capitan cum se clatina si nu-mi dau seama daca mai are putere de a lupta sau nu
Il vad slabit pe Furbal asa ca incerc sa ma interpun
Il provoc pe capitanul1 ranit cu un combat challenge
Apoi ma napustesc asupra lui cu un Cleave, sperand ca astfel sa-l scot din joc si pe marinarul ramas
Roll(1d20)+6:
20,+6
Total:26
Critical Hit: 2d6+3 = 15
Simt ca lovitura a fost suficient de precisa cat sa-l doboare pe marinar dar ma uit la capitan cum se clatina si nu-mi dau seama daca mai are putere de a lupta sau nu
- MandrulDuce
- King Meeple
- Posts: 1138
- Joined: 26 May 2010, 23:01
- Custom Rank: Dungeon Master
Re: D&D: Jarul Zorilor
Scapat de sub asediul total, Leroy reuseste sa isi traga putin sufletul si apoi se arunca asupra inamicilor. Doi pasi si o ghioaca mai incolo, Capitan1 este pus la pamant iar ultimul marinar, infricosat evident de forta atacului isi arunca bata din mana si o ia la sanatoasa.
Este randul Vraciului
Este randul Vraciului
Never play cat and mouse games if you're a mouse.
Life, like all games, becomes fun when one realizes it's just a game!
Re: D&D: Jarul Zorilor
[Vraciul]
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang, Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaang .. intreaga atentie se indreapta catre sunetul venit din portul din apropiere.
Cred ca e sunetul de plecare al corabiei din port. S-ar putea sa fie sansa noastra sa mergem mai repede la han. Le aplic eu ultima lovitura
Attack: Dice roll [7] + 3 vs. Reflex (Capitanul bloodied)
hit: Dice roll [8] + 3 radiant damage, and one ally you can see gains
a +2 power bonus to his or her next attack roll against the
target (Furbal).
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang, Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaang .. intreaga atentie se indreapta catre sunetul venit din portul din apropiere.
Cred ca e sunetul de plecare al corabiei din port. S-ar putea sa fie sansa noastra sa mergem mai repede la han. Le aplic eu ultima lovitura
Attack: Dice roll [7] + 3 vs. Reflex (Capitanul bloodied)
hit: Dice roll [8] + 3 radiant damage, and one ally you can see gains
a +2 power bonus to his or her next attack roll against the
target (Furbal).
- MandrulDuce
- King Meeple
- Posts: 1138
- Joined: 26 May 2010, 23:01
- Custom Rank: Dungeon Master
Re: D&D: Jarul Zorilor
Capitan1 (cel boolded) nu mai e . A ramas numa Capitan 2 si atat
Clericul incepe o incantatie complicata intr-o limba veche. Dupa cateva secunde, o lumina calda apare deasupra capitanului ramas. Lumina este ca un soare, iar din interiorul ei se aud voci intonand o melodie care imbie la somn. Abosrbit de spectacolul din fata lui, Furbal se impiedica si cade peste cleric. Lumina dispare, iar capitanul, care pana acum statuse cu ochii impaienjeniti uitandu-se fix in globul luminos, isi revine.
Este randul lui Durion.
Clericul incepe o incantatie complicata intr-o limba veche. Dupa cateva secunde, o lumina calda apare deasupra capitanului ramas. Lumina este ca un soare, iar din interiorul ei se aud voci intonand o melodie care imbie la somn. Abosrbit de spectacolul din fata lui, Furbal se impiedica si cade peste cleric. Lumina dispare, iar capitanul, care pana acum statuse cu ochii impaienjeniti uitandu-se fix in globul luminos, isi revine.
Este randul lui Durion.
Never play cat and mouse games if you're a mouse.
Life, like all games, becomes fun when one realizes it's just a game!
Re: D&D: Jarul Zorilor
[Durion]
Lumina aparuta il orbeste si vocile ii distrag atentia
Ce naiba?
Holy Strike
attack - (1d20+7)[8]
automatic miss dar pentru ca l-am atacat e marcat in continuare( -2 attack +6 damage daca se lupta cu altcineva)
Lumina aparuta il orbeste si vocile ii distrag atentia
Ce naiba?
Holy Strike
attack - (1d20+7)[8]
automatic miss dar pentru ca l-am atacat e marcat in continuare( -2 attack +6 damage daca se lupta cu altcineva)
- MandrulDuce
- King Meeple
- Posts: 1138
- Joined: 26 May 2010, 23:01
- Custom Rank: Dungeon Master
Re: D&D: Jarul Zorilor
Furbal , este randul tau
Never play cat and mouse games if you're a mouse.
Life, like all games, becomes fun when one realizes it's just a game!
- imba
- King Meeple
- Posts: 836
- Joined: 18 Jul 2010, 04:15
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: D&D: Jarul Zorilor
[Furbal]
Nu inteleg prea bine ce e cu atatea luminite, dar stiu ca trebuie sa il lovesc nitel pe capitanul 2 inainte de a incerca sa il capturam.
Deft Strike
Attack 1d20 (10) + 8 = 18 vs Ac
Damage 1d4 (2) +4 = 6
Nu inteleg prea bine ce e cu atatea luminite, dar stiu ca trebuie sa il lovesc nitel pe capitanul 2 inainte de a incerca sa il capturam.
Deft Strike
Attack 1d20 (10) + 8 = 18 vs Ac
Damage 1d4 (2) +4 = 6
- MandrulDuce
- King Meeple
- Posts: 1138
- Joined: 26 May 2010, 23:01
- Custom Rank: Dungeon Master
Re: D&D: Jarul Zorilor
Lovitura lui Furbal il raneste pe Capitan2. Ramas singur, acesta se intoarce si fuge, nu inainte de a arunca o serie de blesteme si apelative la adresa aventurierilor. Ceva legat de niste persoane trecute in nefiinta, si niste zeitati.
In acest moment, encounterul se termina. Fiecare dintre aventurieri primeste 100 de puncte de experienta. Nici unul dintre marinari sau capitani nu avea asupra lui nimic de valoare si nici bani.
In acest moment, encounterul se termina. Fiecare dintre aventurieri primeste 100 de puncte de experienta. Nici unul dintre marinari sau capitani nu avea asupra lui nimic de valoare si nici bani.
Never play cat and mouse games if you're a mouse.
Life, like all games, becomes fun when one realizes it's just a game!
Re: D&D: Jarul Zorilor
[Durion]
Cautam un han pentru o cana de vin si o tocanita (Short Rest) sau ramanem peste noapte pentru un somn bun si ascutirea armelor(Extended Rest)?
Cautam un han pentru o cana de vin si o tocanita (Short Rest) sau ramanem peste noapte pentru un somn bun si ascutirea armelor(Extended Rest)?
Re: D&D: Jarul Zorilor
[Leroy]
Mmmm tare mi-e pofta de-o tocanita...
Aventura noastra abia a inceput, daca mergem acum la culcare nu o sa mai avem somn mai tarziu si tare mi-e teama ca multe alte primejdii ne asteapta in fata
Eventual cei care se simt mai slabiti pot manca dublu, sa-si recapete puterile
Mmmm tare mi-e pofta de-o tocanita...
Aventura noastra abia a inceput, daca mergem acum la culcare nu o sa mai avem somn mai tarziu si tare mi-e teama ca multe alte primejdii ne asteapta in fata
Eventual cei care se simt mai slabiti pot manca dublu, sa-si recapete puterile
- MandrulDuce
- King Meeple
- Posts: 1138
- Joined: 26 May 2010, 23:01
- Custom Rank: Dungeon Master
Re: D&D: Jarul Zorilor
In timp ce va planificati urmatoarele miscari, Furbal continua sa scotoceasca in buzunarele victimelor si sa blesteme de mama focului saracia evidenta a marinarilor. In acest moment din timp, auziti o voce stinsa care striga disperat: "Hei! Hei voi cei de colo, ajutati-ne sa iesim de aici". Va ciuliti cu totii urechile nedumeriti de unde vine sunetul. Din fericire, vocea se aude din nou, si, atenti fiind, va dati seama ca vocea se aude din capatul aleii. Priviti in directia aceea si vedeti in capatul aleii o caruta complet imbracat in metal, asemanatoare cu o cusca, oprita pe marginea drumului si avand inhamati doi cai slabanogi si obositi. Dintr-o mica deschizatura de lemn dintr-o parte, o mana flutura disperat. Vocea se aude din nou: "Suntem 6 inchisi aici. Suntem blocati si nu putem iesiti. Va rugam ajutati-ne!"
Never play cat and mouse games if you're a mouse.
Life, like all games, becomes fun when one realizes it's just a game!
Re: D&D: Jarul Zorilor
[Durion]
Furbal fa un test de perceptie ca ai cele mai multe sanse sa nu deschidem cutia pandorei.
Furbal fa un test de perceptie ca ai cele mai multe sanse sa nu deschidem cutia pandorei.
Re: D&D: Jarul Zorilor
[Leroy]
Mie mi-e foame...
Ca dwarf nu pot gandi nimic altceva pe stomacul gol
Mie mi-e foame...
Ca dwarf nu pot gandi nimic altceva pe stomacul gol
- imba
- King Meeple
- Posts: 836
- Joined: 18 Jul 2010, 04:15
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: D&D: Jarul Zorilor
[Furbal]
Fir-ar ei de marinari... Cred ca au baut toti banii la taverna.
Voi astia din cusca: cine sunteti, de ce sunteti in cusca si, daca aveti vreun ban, putem sa discutam despre eliberare.
Fir-ar ei de marinari... Cred ca au baut toti banii la taverna.
Voi astia din cusca: cine sunteti, de ce sunteti in cusca si, daca aveti vreun ban, putem sa discutam despre eliberare.
- MandrulDuce
- King Meeple
- Posts: 1138
- Joined: 26 May 2010, 23:01
- Custom Rank: Dungeon Master
Re: D&D: Jarul Zorilor
Legat de check-ul de perceptie: Pt aceasta situatie, se activeaza perceptia pasiva (e skill chalenge-ul suficient de usor incat sa fie batut de passive perception - no dice rolling needed-
Uitandu-va mai atent, observati ca intr-adevar partea din spate a carutei este dintr-un metal dur si lucios. Spre deosebire de o cusca obisnuita, care are bare, aceasta este integral din metal, iar la colturi are si intarituri. Singurele parti din lemn sunt 3 gaurele pe fiecare parte, aproape de tavan. Mai mult ca sigur acestea servesc pe post de guri de aerisire. Dintre cele sase astfel de guri, doar doua sunt deschise, una pe fiecare parte, iar prin cea de pe partea drumului flutura frenetic o mana. De asemenea, pe saua unuia dintre cai observati o emblema mica, reprezentand o sabie si o ancora infasurata intr-o funie groasa. La intrebarea lui Furbal, vocea se aude din nou, de aceasta acompaniata de niste tipete deznadazduite: "Va rugam frumos ajutati-ne. Am fost rapiti din casele noastre acum mai multe zile. Nu stim unde suntem si daca ne mai aflam macar in orasul nostru. Nu avem decat hainele de pe noi. Nu am mancat nimic si ni s-a dat doar apa o data pe zi. Va rugam, nu ne puteti lasa asa"
Uitandu-va mai atent, observati ca intr-adevar partea din spate a carutei este dintr-un metal dur si lucios. Spre deosebire de o cusca obisnuita, care are bare, aceasta este integral din metal, iar la colturi are si intarituri. Singurele parti din lemn sunt 3 gaurele pe fiecare parte, aproape de tavan. Mai mult ca sigur acestea servesc pe post de guri de aerisire. Dintre cele sase astfel de guri, doar doua sunt deschise, una pe fiecare parte, iar prin cea de pe partea drumului flutura frenetic o mana. De asemenea, pe saua unuia dintre cai observati o emblema mica, reprezentand o sabie si o ancora infasurata intr-o funie groasa. La intrebarea lui Furbal, vocea se aude din nou, de aceasta acompaniata de niste tipete deznadazduite: "Va rugam frumos ajutati-ne. Am fost rapiti din casele noastre acum mai multe zile. Nu stim unde suntem si daca ne mai aflam macar in orasul nostru. Nu avem decat hainele de pe noi. Nu am mancat nimic si ni s-a dat doar apa o data pe zi. Va rugam, nu ne puteti lasa asa"
Never play cat and mouse games if you're a mouse.
Life, like all games, becomes fun when one realizes it's just a game!