Coltul meu
Forum rules
Ai pus mana pe un joc nou si asteptat? Imparte si cu noi fericirea ta, spune-ne despre el cateva cuvinte!
Ai pus mana pe un joc nou si asteptat? Imparte si cu noi fericirea ta, spune-ne despre el cateva cuvinte!
- cristianf
- King Meeple
- Posts: 2980
- Joined: 18 Jul 2010, 09:55
- Location: Sanpetru, Brasov
Re: Coltul meu
Un joc foarte bun ! Daca erau cartile alea mai mari astfel incat sa vada toti deodata ce contin si sa se gandeasca in acelasi timp la alegerea pe care o au de facut nu l-as fi dat niciodata din colectie. Asa.. are un pic de downtime.
- VickdaReaper
- Super Moderator
- Posts: 3320
- Joined: 16 Feb 2010, 18:00
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Coltul meu
Mie nu mi se par cartile prea mici. E drept, pana acum l-am testat de unul singur si cartile erau intotdeauna indreptate spre mine, dar nu mi se pare ca fiind o problema dimensiunea cartilor. Ce-i drept, daca erau mai mari si harta trebuia sa fie mai mare, cartile ar fi ocupat si ele mai mult spatiu. Deci, na!, avantaje si dezavantaje.
@Darksion: Mon ami, putem sa incercam sa stabilim o sesiune de Macao daca esti asa doritor de incercari.
@Darksion: Mon ami, putem sa incercam sa stabilim o sesiune de Macao daca esti asa doritor de incercari.
- VickdaReaper
- Super Moderator
- Posts: 3320
- Joined: 16 Feb 2010, 18:00
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Coltul meu
*** Episodul 23: O gura de... dioxid de carbon. De munte. ***
Pare-mi-se ca rubrica mea de *virgula* "dezveliri" a ajuns pe a doua pagina a rubricii de cuceriri. De aceea, am considerat ca are nevoie de o gura de oxigen, ca sa iasa la suprafata. Dar pentru ca oxigenul nu e intotdeauna indeajuns, m-am gandit sa-i dau si niste carbon, ca sa creasca mare si puternica. Si nu in ultimul rand, ca sa faca fotosinteza. Pentru ca aveam nevoie de un suflu proaspat in colectie.
Unul dintre jocurile apreciate de anul trecut, creat de Vital Lacerda, care m-a impresionat si cu jocul sau lansat anterior, Vinhos.
Pare-mi-se ca rubrica mea de *virgula* "dezveliri" a ajuns pe a doua pagina a rubricii de cuceriri. De aceea, am considerat ca are nevoie de o gura de oxigen, ca sa iasa la suprafata. Dar pentru ca oxigenul nu e intotdeauna indeajuns, m-am gandit sa-i dau si niste carbon, ca sa creasca mare si puternica. Si nu in ultimul rand, ca sa faca fotosinteza. Pentru ca aveam nevoie de un suflu proaspat in colectie.
Unul dintre jocurile apreciate de anul trecut, creat de Vital Lacerda, care m-a impresionat si cu jocul sau lansat anterior, Vinhos.
Coperta jocului.
Spatele cutiei.
Regulamentul cel poliglot al jocului.
Tabla de joc.
Tractorase, motora... Asta! Centrale mai mult sau mai putin poluante, proiecte, summit-uri, agende regionale, etc.
Banii si jetonul de prim jucator.
Componentele lemnifere, destinate jucatorilor.
Cartile de joc.
Iar in loc de final, o promisiune: Fotografiez cat pot de repede si extensia cea friguros de arctica a jocului si o introduc aici'sa cat mai curand.- VickdaReaper
- Super Moderator
- Posts: 3320
- Joined: 16 Feb 2010, 18:00
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Coltul meu
*** Episodul 24: Dominatie si inghet ***
Ca sa fiu sincer, acesta trebuia sa fie episodul 23, iar dezvelirea lui CO2 trebuia sa aibe loc abia in cadrul episodului 24. Dar din cauza unei mici scapari (o stergere neatenta de fisier), m-am vazut nevoit sa fac aceasta modificare.
Astfel o sa va prezint cateva pozici cu (pen)ultima mea cucerite, una a carei poveste avea loc pe vremea cand oamenii nu erau sefii in materie de dominatie de teritorii, ci animalele se luptau pentru controlul diferitelor habitate. Dar de ce faceau asta? Simplu: pentru ca natura le-a inzestrat cu acest instinct, dar si din cauza iminentei ere glaciare, care abia astepta sa navaleasca peste diversele teritorii ale planetei.
Dar ce fac eu aici!? Va plictisesc cu povesti in loc sa va arat pozele pentru care, poate, vizitati aceasta rubrica...
P.S. O sa fie lesne de inteles ca discutam despre cea de-a treia editie a jocului de fata. Adica Dominant Species.
Ca sa fiu sincer, acesta trebuia sa fie episodul 23, iar dezvelirea lui CO2 trebuia sa aibe loc abia in cadrul episodului 24. Dar din cauza unei mici scapari (o stergere neatenta de fisier), m-am vazut nevoit sa fac aceasta modificare.
Astfel o sa va prezint cateva pozici cu (pen)ultima mea cucerite, una a carei poveste avea loc pe vremea cand oamenii nu erau sefii in materie de dominatie de teritorii, ci animalele se luptau pentru controlul diferitelor habitate. Dar de ce faceau asta? Simplu: pentru ca natura le-a inzestrat cu acest instinct, dar si din cauza iminentei ere glaciare, care abia astepta sa navaleasca peste diversele teritorii ale planetei.
Dar ce fac eu aici!? Va plictisesc cu povesti in loc sa va arat pozele pentru care, poate, vizitati aceasta rubrica...
P.S. O sa fie lesne de inteles ca discutam despre cea de-a treia editie a jocului de fata. Adica Dominant Species.
Coperta jocului.
Spatele cutiei.
"Tablele" personale ale jucatorilor.
Regulamentul jocului.
Jetoane de "mancarica".
Un sfert din jetoanele de teren.
Harta jocului.
Jumatate dintre cartile de joc.
Lemnarie.
- VickdaReaper
- Super Moderator
- Posts: 3320
- Joined: 16 Feb 2010, 18:00
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Coltul meu
*** Episodul 25: La un pahar de... ***
Dupa ce m-am indragostit iremediabil de Andean Abyss, cu toata greutatea sa si toate piedicile pe care le-a pus el in calea relatiei noastre, am zis ca nu pot sa refuz un alt joc din seria de jocuri despre insurgenta si contrainsurgenta creata de Volko Ruhnke. Mai ales ca acesta se prezinta ca fiind un Andean Abyss mai scurt. Iar premizele indica chiar acest fapt (26 de carti mai putin, o harta mult mai mica). Totusi, ca sa nu fiu acuzat ca am dat in family game-uri, mentionez ca jocul, doar din citirea regulilor, se anunta indeajuns de delicios si de antrenant. Sa lasam, deci, vorbele si sa trecem la poze. Hasta siempre, comandante!
Dupa ce m-am indragostit iremediabil de Andean Abyss, cu toata greutatea sa si toate piedicile pe care le-a pus el in calea relatiei noastre, am zis ca nu pot sa refuz un alt joc din seria de jocuri despre insurgenta si contrainsurgenta creata de Volko Ruhnke. Mai ales ca acesta se prezinta ca fiind un Andean Abyss mai scurt. Iar premizele indica chiar acest fapt (26 de carti mai putin, o harta mult mai mica). Totusi, ca sa nu fiu acuzat ca am dat in family game-uri, mentionez ca jocul, doar din citirea regulilor, se anunta indeajuns de delicios si de antrenant. Sa lasam, deci, vorbele si sa trecem la poze. Hasta siempre, comandante!
Coperta.
Spatele cutiei.
Regulamentul jocului.
Playbook.
"Ajutoarele" pentru operatiuni si activitati speciale.
Scheme pentru non-jucatori.
Diversele jetoane.
Harta jocului.
1804001
Componentele de lemn.
Pachetul de carti.
Si acum sa iau la intrebari paharul despre care vorbeam la inceput. Pana nu-mi pleaca avionul spre Orient...- VickdaReaper
- Super Moderator
- Posts: 3320
- Joined: 16 Feb 2010, 18:00
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Coltul meu
*** Episodul 26: In vacanta cu coalitia ***
Iata ca nu am pierdut avionul... militar si am ajuns si in Orientul Mijlociu. Ma aflu in baza fortelor de coalitie si ma pregatesc sa plec la vanatoare de talibani. Andreea, ai legatura...
Lasand gluma la o parte, sa discutam despre A Distant Plain, cel de-al treilea joc din seria COIN. Asta iunie am avut o dilema. Atat jocul de fata, cat si Cuba Libre au fost anuntate ca urmand sa fie livrate la 2 saptamani diferenta unul de celalalt. Problema mea a fost: "imi iau un joc acum, pe celalalt il iau in toamna la Fall Sale. Dar pe care sa-l comand acum?" Problema era ca oricum luai, tot acelasi pret scoteai. Deci urma sa conteze ce ma atrage mai mult. Initial, m-am gandit "Represent! Represent! Cuba...", mai ales ca Afganistanul nu mi-e chiar atat de drag, ba unde pui, ca Cuba Libre se anunta ceva mai scurt, exact detaliul care ma tine departe de Andean Abyss: durata de joc (fara greseli mari din partea participantilor, inseamna minim 4 ore). Dar apoi am citit cate ceva despre A Distant Plain: cum ca Coalitia are un mod de joc diferit de oricare alta fatiune de pana acum, ca Talibanii rup stilul in regiunile Pashtun (i.e. regiunile cele mai interesante de pe harta), Coalitia si Guvernul nu doar ca trebuie sa lucreze impreuna, dar traiesc in simbioza, avand teluri aproximativ comune. Ce sa mai, decizia de a alege era iarasi grea. Asa ca am facut lucrul cel mai la indemana de facut cand nu poti sa alegi intre doua variante. Nu, nu am dat cu banul. Le-am ales pe amandoua. De aceea, in cele, ce urmeaza o sa vedeti poze cu A Distant Plain...
Iata ca nu am pierdut avionul... militar si am ajuns si in Orientul Mijlociu. Ma aflu in baza fortelor de coalitie si ma pregatesc sa plec la vanatoare de talibani. Andreea, ai legatura...
Lasand gluma la o parte, sa discutam despre A Distant Plain, cel de-al treilea joc din seria COIN. Asta iunie am avut o dilema. Atat jocul de fata, cat si Cuba Libre au fost anuntate ca urmand sa fie livrate la 2 saptamani diferenta unul de celalalt. Problema mea a fost: "imi iau un joc acum, pe celalalt il iau in toamna la Fall Sale. Dar pe care sa-l comand acum?" Problema era ca oricum luai, tot acelasi pret scoteai. Deci urma sa conteze ce ma atrage mai mult. Initial, m-am gandit "Represent! Represent! Cuba...", mai ales ca Afganistanul nu mi-e chiar atat de drag, ba unde pui, ca Cuba Libre se anunta ceva mai scurt, exact detaliul care ma tine departe de Andean Abyss: durata de joc (fara greseli mari din partea participantilor, inseamna minim 4 ore). Dar apoi am citit cate ceva despre A Distant Plain: cum ca Coalitia are un mod de joc diferit de oricare alta fatiune de pana acum, ca Talibanii rup stilul in regiunile Pashtun (i.e. regiunile cele mai interesante de pe harta), Coalitia si Guvernul nu doar ca trebuie sa lucreze impreuna, dar traiesc in simbioza, avand teluri aproximativ comune. Ce sa mai, decizia de a alege era iarasi grea. Asa ca am facut lucrul cel mai la indemana de facut cand nu poti sa alegi intre doua variante. Nu, nu am dat cu banul. Le-am ales pe amandoua. De aceea, in cele, ce urmeaza o sa vedeti poze cu A Distant Plain...
"Frontispiciul" cutiei.
Spatele cutiei.
Regulamentul de joc.
Playbook-ul.
Rezumatul operatiunilor si activitatilor speciale.
Schemele pentru non-jucatori.
Jetoane diverse.
Harta jocului.
Componente de lemn si zaruri.
Pachetul de carti.
Cam atat pentru astazi. Nu stiu sa va spun cand voi prezenta urmatorul episod al seriei de "dezbracari ludice", dar pot sa va promit ca seria ce contine jocuri COIN va avea si episodul 4, o data ce voi calatorii in Cochinchina, mai exact in 'Nam, prin Fire in the Lake (sunt cel de-al 608-lea "backer" al jocului). Si poate va avea si episodul 5, cand va fi gata jocul din Angola. Stay tuned!- Plu
- King Meeple
- Posts: 691
- Joined: 17 Feb 2012, 17:20
- Custom Rank: Mind Reader
Re: Coltul meu
Felicitari Vick, excelente achizitii! Cand se pune de o partida trece-ma si pe mine pe lista!
- VickdaReaper
- Super Moderator
- Posts: 3320
- Joined: 16 Feb 2010, 18:00
- Location: Bucuresti
- Contact:
- VickdaReaper
- Super Moderator
- Posts: 3320
- Joined: 16 Feb 2010, 18:00
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Coltul meu
*** Episodul 27: Stropy de Steampunk ***
Ultima achizitie propune o aventura intr-un univers alternativ, de factura steampunk. De data asta calatorim in varianta "aburita" a perioadei victoriene din Marea Britanie, din dorinta de a excava si utiliza nou descoperitul Spyrium. Dar lasand la o parte povestea jocului si binenteles, parerile altora la adresa acestui joc, am fost tare curios sa vad cu ce vine William Attia la atatia ani de la succesul rasunator avut cu Caylus. Sa trecem la poze!
Ultima achizitie propune o aventura intr-un univers alternativ, de factura steampunk. De data asta calatorim in varianta "aburita" a perioadei victoriene din Marea Britanie, din dorinta de a excava si utiliza nou descoperitul Spyrium. Dar lasand la o parte povestea jocului si binenteles, parerile altora la adresa acestui joc, am fost tare curios sa vad cu ce vine William Attia la atatia ani de la succesul rasunator avut cu Caylus. Sa trecem la poze!
Coperta jocului.
Spatele cutiei.
Regulamentul.
Jetoane si iar jetoane.
Tabla principala.
Componentele de lemn.
Cartile de joc.
"Smaraldele" de spyrium.
- VickdaReaper
- Super Moderator
- Posts: 3320
- Joined: 16 Feb 2010, 18:00
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Coltul meu
*** Episodul 28: Calea spre o noua zi a recunostintei ***
Nu chiar ultima mea achizitie, dar una dintre cele mai recente. De fapt, de ce sa mint!?, cand jocul nici nu este o achizitie, ci un cadou. Si pentru ca e la moda pe forum sa se foloseasca o anume sintagma atunci cand se vorbeste despre jumatatile fiecaruia, am sa spun si eu asa: nu e orice cadou, nu este nici macar cadoul de ziua mea, ci e cadoul de ziua mea de la EA. Si trebuie sa recunosc ca surpriza mi-a fost mare cand am vazut ce e impachetat frumos sub hartia colorata, mai ales pentru ca EA nu cunostea lista mea cu dorinte si nici nu este indeajuns de... jucatoare ca sa stie cam ce imi place si ce nu. Dar si pentru faptul ca vanam jocul de ceva vreme. Ce sa mai!? O surpriza veritabila. Una pe care o s-o vedeti in pozele ce urmeaza...
Nu chiar ultima mea achizitie, dar una dintre cele mai recente. De fapt, de ce sa mint!?, cand jocul nici nu este o achizitie, ci un cadou. Si pentru ca e la moda pe forum sa se foloseasca o anume sintagma atunci cand se vorbeste despre jumatatile fiecaruia, am sa spun si eu asa: nu e orice cadou, nu este nici macar cadoul de ziua mea, ci e cadoul de ziua mea de la EA. Si trebuie sa recunosc ca surpriza mi-a fost mare cand am vazut ce e impachetat frumos sub hartia colorata, mai ales pentru ca EA nu cunostea lista mea cu dorinte si nici nu este indeajuns de... jucatoare ca sa stie cam ce imi place si ce nu. Dar si pentru faptul ca vanam jocul de ceva vreme. Ce sa mai!? O surpriza veritabila. Una pe care o s-o vedeti in pozele ce urmeaza...
Fatada jocului.
Spatele cutiei.
Punga cu lemne: muncitori si resurse.
Cele 6 "ecrane" ale jucatorilor.
Regulamentul jocului.
Hexagoanele de start.
Restul de hexagoane sezonale si jetoanele de meserii.
- VickdaReaper
- Super Moderator
- Posts: 3320
- Joined: 16 Feb 2010, 18:00
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Coltul meu
*** Episodul 29: Secret Santa 2013 ***
La un an de la primul meu Mos Craciun secret, distinsul domn cu barba alba s-a gandit sa-mi mai faca o surpriza si sa ma cadoriseasca din nou. Ii multumesc pe aceasta cale dragului Mos si ii promit ca o sa fiu si in noul an la fel de cuminte, ca sa ma viziteze iarasi.
Cat despre jocul primit, nu pot decat sa ma bucur ca m-am ales cu unul dintre jocurile pe care chiar mi le doream. Iar acum el este la mine in colectie si gata sa fie jucat. Doar doritorii sa apara...
La un an de la primul meu Mos Craciun secret, distinsul domn cu barba alba s-a gandit sa-mi mai faca o surpriza si sa ma cadoriseasca din nou. Ii multumesc pe aceasta cale dragului Mos si ii promit ca o sa fiu si in noul an la fel de cuminte, ca sa ma viziteze iarasi.
Cat despre jocul primit, nu pot decat sa ma bucur ca m-am ales cu unul dintre jocurile pe care chiar mi le doream. Iar acum el este la mine in colectie si gata sa fie jucat. Doar doritorii sa apara...
Fata cutiei.
Spatele cutiei.
Punguta cu... mai mult de 2 bani.
Pungutele cu fier, carbune si... jetoane ale jucatorilor.
Pachetul de carti de joc.
Jetoanele industriale ale jucatorilor.
Pietele straine
Harta jocului.
- 26octombrie
- King Meeple
- Posts: 4163
- Joined: 30 Aug 2012, 15:24
- Custom Rank: Awesome Silly Bard
Re: Coltul meu
Cred ca am avut mosi comuni
In 2012, si eu am primit acelasi joc, aceeasi editie
Spor la joaca si poate ne intalnim candva si dam o partida.
In 2012, si eu am primit acelasi joc, aceeasi editie
Spor la joaca si poate ne intalnim candva si dam o partida.
- VickdaReaper
- Super Moderator
- Posts: 3320
- Joined: 16 Feb 2010, 18:00
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Coltul meu
*** Episodul 30: Teatrul (de razboi) de revista ***
Acest al treizecilea episod este unul ceva mai special. Nu pentru ca prezinta un numar foarte mare de achiztii sau vre-un "grail game", ori vre-un joc care se gasete foarte greu, ci pentru simplul fapt ca el prezinta doua reviste. E drept, sunt doua reviste din sfera jocurilor pe tabla, dar totusi reviste. Sa vedem despre ce e vorba, totusi...
Acest al treizecilea episod este unul ceva mai special. Nu pentru ca prezinta un numar foarte mare de achiztii sau vre-un "grail game", ori vre-un joc care se gasete foarte greu, ci pentru simplul fapt ca el prezinta doua reviste. E drept, sunt doua reviste din sfera jocurilor pe tabla, dar totusi reviste. Sa vedem despre ce e vorba, totusi...
Coperta C3i #26
In primul rand este vorba despre C3i, numarul 26. Pentru cei care nu si-au/ nu-si bat(ut) capul cu jocurile de razboi (wargames) sau cu editura GMT, atunci permiteti-mi sa dezvolt putin: C3i este o revista conceputa de cativa dintre editorii de la GMT (Rodger MacGowan in principal), in care se vorbeste despre jocuri de razboi, se prezinta tactici de joc in wargames, diverse editoriale, se aduc reguli noi ori clarificari la jocuri de razboi existente pe piata, s.a.m.d. In principiu, revista se axeaza pe jocurile produse de GMT Games, dar discutiile despre jocuri de la alte companii nu sunt tabu. Si nu in ultimul rand, odata cu revista C3i vin si componente aditionale pentru jocurile GMT (fie din cauza de token-uri tiparite gresit, modificari de reguli, adaugari de variante sau pentru a da jucatorilor mai multe markere pentru jocurile lor), uneori chiar si cate un joc de sine statator, cu reguli si componente.Editorial C3i #26
Articol despre Labyrinth
Din ce am vazut, articolele despre jocuri sunt scrise, cel mai adesea, cu scopul de a prezenta ideile din spatele creatiei, motivatia pentru crearea anumitor carti sau situatii in joc, lipsa unor anumite elemente instorice, etc. Cat despre articolele in care se discuta strategii de joc (dupa cum veti vedea mai jos), acelea contin sfaturi date de jucatori cu experienta despre cum se pot trata anumite situatii in jocuri sau cum se poate deschide un joc, etc.Bunatatile din C3i #26
Dupa cum spuneam anterior, in revistele C3i se ofera diverse... extensii (sa le zicem) la jocuri ale GMT. Acestea variaza de la token-uri noi, seturi noi de reguli, scenarii noi de joc, player aids, elemente de harta, logbooks, s.a.m.d.Regulament si player aid pentru Objective: Kiev
Harta Objective: Kiev
Si pentru ca am tot vorbit despre token-urile care vin intr-o revista C3i, iata si foaia cu token-uri din numarul 26 al revistei:Foaia cu jetoane din C3i #26
Iar daca revista cu numarul 26 n-a fost detul, iata si cateva poze cu revista numarul 27... Coperta C3i #27
Articol despre Fire in the Lake
Lectie pentru Empire of the Sun
Bunatatile din C3i #27
Foaia cu jetoane din C3i #27
Iar pentru cei care intreaba ce-i cu lipsa de jetoane din coltul foii, raspunsul este urmatorul...Regulament Soviet Dawn
Harta Soviet Dawn
Componente Soviet Dawn
Pana la urmatorul episod, va salut militareste!Re: Coltul meu
Ma bucur sa vad ca incepe sa creasca interesul pentru wargames pe forum!
Se pot achizitiona si la noi revistele (si la ce pret)?
Se pot achizitiona si la noi revistele (si la ce pret)?
- VickdaReaper
- Super Moderator
- Posts: 3320
- Joined: 16 Feb 2010, 18:00
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Coltul meu
Nu cred sa se poata achizitiona revistele la noi. Eu le-am luat direct de la GMT, prin programul P500.
- VickdaReaper
- Super Moderator
- Posts: 3320
- Joined: 16 Feb 2010, 18:00
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Coltul meu
*** Episodul 31: Ne dati ori nu ne dati... cladiri de daramat ***
Pe scurt, acest episod vorbeste despre achizitionarea jocului King of Tokyo si a extensiei Halloween. Pentru primul, ii multumesc Luanei pentru schimbul realizat. Pentru cel de-al doilea, imi multumesc mie. Sa trecem, insa, la pozele cu extensia Halloween, deoarece baza a venit deja despachetata.
Pe scurt, acest episod vorbeste despre achizitionarea jocului King of Tokyo si a extensiei Halloween. Pentru primul, ii multumesc Luanei pentru schimbul realizat. Pentru cel de-al doilea, imi multumesc mie. Sa trecem, insa, la pozele cu extensia Halloween, deoarece baza a venit deja despachetata.
Capac cutie.
Spate cutie.
Regulament extensie.
Tabla de joc si personaj Boogie Woogie.
Tabla de joc si personaj Pumpkin Jack.
Cartile Costum.
Oare ce indica urmatoarea carte?
Carti de evolutie pentru Pumpkin Jack.
Carti de evolutie pentru Boogie Woogie.
Set de zaruri portocalii.
- VickdaReaper
- Super Moderator
- Posts: 3320
- Joined: 16 Feb 2010, 18:00
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Coltul meu
*** Episodul 32: Daca tot am supravietuit sfarsitului lumii... ***
Eram candva acuzat ca imi cumpar intai (mini)extensii si abia apoi jocul de baza, fara ca persoana respectiva sa stie cum mergeau lucrurile. Pai, eu nu am facut nimic altceva decat sa trimit jocul de baza "la radacini", sa afle cum pot eu sa ma feresc de sfarsitul lumii... mayase, daca ar fi fost el sa vina cu adevarat. Ei, si pentru ca jocului i-a placut atat de mult la rude, l-am mai lasat acolo o vreme, sa-si traiasca din plin tineretiurile, pana cand a trebuit sa-l chem si sa-i dau un loc in campul muncii... ludice. Si daca asta nu era suficient, a trebuit sa-l las nitel si la decontaminare, ca s-a intors saracutul cu niscaiva afectiuni tropicale, pe care nu am dorit sa mi le insusesc si eu. Deci carantina si abia apoi dezbracare pentru poze. Poze pentru ce, va intrebati? Pai, pentru Tzolk'in, binenteles...
Si pentru ca vizita la rude, in tari tropicale, i-a priit dragutului Tzolk'in, iata ca el s-a intors insotit de un puiet. O dragalasenie de extensie, care ma tot bate la cap cu povestile ei despre triburile si profetiile mayase.
Eram candva acuzat ca imi cumpar intai (mini)extensii si abia apoi jocul de baza, fara ca persoana respectiva sa stie cum mergeau lucrurile. Pai, eu nu am facut nimic altceva decat sa trimit jocul de baza "la radacini", sa afle cum pot eu sa ma feresc de sfarsitul lumii... mayase, daca ar fi fost el sa vina cu adevarat. Ei, si pentru ca jocului i-a placut atat de mult la rude, l-am mai lasat acolo o vreme, sa-si traiasca din plin tineretiurile, pana cand a trebuit sa-l chem si sa-i dau un loc in campul muncii... ludice. Si daca asta nu era suficient, a trebuit sa-l las nitel si la decontaminare, ca s-a intors saracutul cu niscaiva afectiuni tropicale, pe care nu am dorit sa mi le insusesc si eu. Deci carantina si abia apoi dezbracare pentru poze. Poze pentru ce, va intrebati? Pai, pentru Tzolk'in, binenteles...
Coperta, fata.
Coperta, spate.
Lemnarie: resurse si muncitori.
Craniile de cristal. Care ne vegheaza...
Rotile neasamblate.
Cladiri si jetoane de incipit.
Resursele cucuruzice si jetoanele de lemn/papusoi.
Tablitele de ajutor pentru jucatori.
Tabla centrala, ante asamblare.
Tabla centrala, post asamblare.
Regulamentul jocului.
Si pentru ca vizita la rude, in tari tropicale, i-a priit dragutului Tzolk'in, iata ca el s-a intors insotit de un puiet. O dragalasenie de extensie, care ma tot bate la cap cu povestile ei despre triburile si profetiile mayase.
Coperta frontala a extensiei.
Coperta dorsala a extensiei.
Regulamentul extensiei.
Noile piese de lemn.
Tablita de actiuni rapide si actiunile cele rapide.
Profetiile mayase si tabla dedicata lor.
Cele 13 triburi si noile cladiri din extensie.
- VickdaReaper
- Super Moderator
- Posts: 3320
- Joined: 16 Feb 2010, 18:00
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Coltul meu
*** Episodul 33: Ultimele zile de vacanta ***
Desi putin dezolant si aducator de tristete, titlul nu vrea decat sa sublinieze ca sfarsitul calendaristic al verii nu ar trebui sa insemne si momentul de oprire al imaginatiei noastre in ceea ce priveste locuri indepartate, exotice, in care vara (probabil ca) este eterna, la fel si timpul nostru liber. De aceea, de ce sa nu transformam visele in realitate joc si sa nu ne aventuram catre... Bora Bora.
Desi putin dezolant si aducator de tristete, titlul nu vrea decat sa sublinieze ca sfarsitul calendaristic al verii nu ar trebui sa insemne si momentul de oprire al imaginatiei noastre in ceea ce priveste locuri indepartate, exotice, in care vara (probabil ca) este eterna, la fel si timpul nostru liber. De aceea, de ce sa nu transformam visele in realitate joc si sa nu ne aventuram catre... Bora Bora.
Fata cutiei.
Spatele cutiei.
Piesele de joc in cele 4 culori.
Cartile de joc si cele 5 tipuri de zei.
Resurse.
Tabla centrala de joc.
Multele si feluritele tipuri de jetoane.
Tablele individuale de joc.
Regulamentele.
- VickdaReaper
- Super Moderator
- Posts: 3320
- Joined: 16 Feb 2010, 18:00
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Coltul meu
*** Episodul 34: Pentru ca omul nu sta niciodata pe loc... ***
Da, titlul spune purul adevar. Omului ii (mai) place (si) sa nu stea intotdeauna multumit cu ceea ce are. De aceea, uneori (mai des decat lasa cuvantul sa se inteleaga), pune mana si creaza ceva. Sau macar imbunatateste ceva deja existent. De aceea, de-a lungul milenilor am fost capabili, ca specie, sa progresam de la perpetuarea focului la lasere (, frate!). Iar aceasta idee, a progresului, este des implementata in jocurile noastre de societate, mai mult sau mai putin direct. Dara sa lasam filozofatul de-o parte si sa vedem cum se prezinta un joc care are ca scop chiar progresul uman in materie de tehnologii...
Da, titlul spune purul adevar. Omului ii (mai) place (si) sa nu stea intotdeauna multumit cu ceea ce are. De aceea, uneori (mai des decat lasa cuvantul sa se inteleaga), pune mana si creaza ceva. Sau macar imbunatateste ceva deja existent. De aceea, de-a lungul milenilor am fost capabili, ca specie, sa progresam de la perpetuarea focului la lasere (, frate!). Iar aceasta idee, a progresului, este des implementata in jocurile noastre de societate, mai mult sau mai putin direct. Dara sa lasam filozofatul de-o parte si sa vedem cum se prezinta un joc care are ca scop chiar progresul uman in materie de tehnologii...
Coperta fata.
Coperta spate.
Jetoane de puncte de victorie si pentru actiuni suplimentare. Bonus, o ilustratie din joc, la scala mai mare.
Tabla centrala de joc.
Arborii tehnologici, cate unul pentru fiecare jucator.
Jetoane de progres si de cunoastere.
Tablele de joc ale jucatorilor si table de "puteri".
Resurse de lemn si carnetelul pentru calculat scorul final.
Cartile jocului.