Multumesc baietilor de Regatul Jocurilor pentru promptitudine si ca au avut rabdare dupa un drum de 2000 de km sa scotoceasca prin cutii dupa captura mea Hai si cu siteul sa vad ce am ratat !
Essen loot
Forum rules
Ai pus mana pe un joc nou si asteptat? Imparte si cu noi fericirea ta, spune-ne despre el cateva cuvinte!
Ai pus mana pe un joc nou si asteptat? Imparte si cu noi fericirea ta, spune-ne despre el cateva cuvinte!
- cristianf
- King Meeple
- Posts: 2980
- Joined: 18 Jul 2010, 09:55
- Location: Sanpetru, Brasov
Essen loot
In seara asta captura, in zilele ce urmeaza poate si niste unboxinguri.
Multumesc baietilor de Regatul Jocurilor pentru promptitudine si ca au avut rabdare dupa un drum de 2000 de km sa scotoceasca prin cutii dupa captura mea Hai si cu siteul sa vad ce am ratat !
Multumesc baietilor de Regatul Jocurilor pentru promptitudine si ca au avut rabdare dupa un drum de 2000 de km sa scotoceasca prin cutii dupa captura mea Hai si cu siteul sa vad ce am ratat !
- AngelEye
- King Meeple
- Posts: 2064
- Joined: 15 Jan 2012, 12:02
Re: Essen loot
Ce fac unii oameni la 2 noaptea dupa ce termina joaca.
Hai cu lista si dupa cu siteul
Hai cu lista si dupa cu siteul
-
- Administrator
- Posts: 1551
- Joined: 13 May 2014, 23:05
- Location: Bucuresti
- cristianf
- King Meeple
- Posts: 2980
- Joined: 18 Jul 2010, 09:55
- Location: Sanpetru, Brasov
Re: Essen loot
Trebuie sa recunosc ca in cele 10 jocuri de pana acum, nu am reusit sa-l joc decat in 3,4,5 sau 6 oameni si nu mi s-a parut ca ii lipseste ceva. Cred ca merge binisor si in 2. E genul de joc care devine putin mai strategic in momentul in care ai un singur adversar.
- cristianf
- King Meeple
- Posts: 2980
- Joined: 18 Jul 2010, 09:55
- Location: Sanpetru, Brasov
Re: Essen loot
Aseara am reusit sa pun pe masa doar Deus si Imperial Settlers, dar mai e timp si pentru restul
Deus:
Light civ(?!) Poate.. de ce nu ? In rest avem o tabla modulara, 5+1 tipuri de cladiri diferite, 4 tipuri de resurse destul de generice, aur si multe carti.. cam 100. Treaba merge simplu si rapid, pe tura ta poti sa construiesti o carte, cu conditia sa ai tipul respectiv de cladire in personal supply, platesti resursele necesare, te asezi pe harta intr-o regiune de-a ta sau o regiune goala adiacenta tie, dupa care activezi toate cartile de acelasi fel (de ex. navale, sau militare, sau de productie) cu cartea construita, ea activandu-se ultima.
Daca nu vrei sa construiesti sau nu poti, a doua optiune este sa te rogi la zei. Faci discard la un numar de carti, ultima aruncata decide zeul invocat, iar numarul de carti decide puterea bonusului pe care il primesti. Si cum zeii sunt buni cu tine, poti sa faci si refill la cartile din mana pana la 5. Templele (cartile mov) dau numai puncte de victorie, toate au acelasi cost (o resursa din fiecare fel), dar sunt mai greu de construit. Nu poti sa construiesti al doilea templu pana cand nu ai o carte din fiecare tip (navale, de productie, economice, stiintifice si militare); pentru al treilea templu ai nevoie de 2 carti din fiecare tip, etc. Jocul se termina cand se epuizeaza rezerva de temple sau cand toate satele de barbari de pe harta au fost incercuite si pradate.
Trebuie sa recunosc ca este fix ce ma asteptam, si este fix pe stilul meu Partea de conflict este minima, in sensul in care unele carti iti permit sa furi puncte de victorie sau bani de la vecini, dar nu poti sa te duci sa-i dai afara dintr-o regiune. Sweet !! Interesant este ca jocul te indeamna sa te extinzi repede pentru a ocupa regiunile cheie, dar, exista foarte multe carti in joc ce dau bonusuri consistente pentru cei care construiesc mai adunat. Am mentionat grafica superba ?
Keeper !
Deus:
Light civ(?!) Poate.. de ce nu ? In rest avem o tabla modulara, 5+1 tipuri de cladiri diferite, 4 tipuri de resurse destul de generice, aur si multe carti.. cam 100. Treaba merge simplu si rapid, pe tura ta poti sa construiesti o carte, cu conditia sa ai tipul respectiv de cladire in personal supply, platesti resursele necesare, te asezi pe harta intr-o regiune de-a ta sau o regiune goala adiacenta tie, dupa care activezi toate cartile de acelasi fel (de ex. navale, sau militare, sau de productie) cu cartea construita, ea activandu-se ultima.
Daca nu vrei sa construiesti sau nu poti, a doua optiune este sa te rogi la zei. Faci discard la un numar de carti, ultima aruncata decide zeul invocat, iar numarul de carti decide puterea bonusului pe care il primesti. Si cum zeii sunt buni cu tine, poti sa faci si refill la cartile din mana pana la 5. Templele (cartile mov) dau numai puncte de victorie, toate au acelasi cost (o resursa din fiecare fel), dar sunt mai greu de construit. Nu poti sa construiesti al doilea templu pana cand nu ai o carte din fiecare tip (navale, de productie, economice, stiintifice si militare); pentru al treilea templu ai nevoie de 2 carti din fiecare tip, etc. Jocul se termina cand se epuizeaza rezerva de temple sau cand toate satele de barbari de pe harta au fost incercuite si pradate.
Trebuie sa recunosc ca este fix ce ma asteptam, si este fix pe stilul meu Partea de conflict este minima, in sensul in care unele carti iti permit sa furi puncte de victorie sau bani de la vecini, dar nu poti sa te duci sa-i dai afara dintr-o regiune. Sweet !! Interesant este ca jocul te indeamna sa te extinzi repede pentru a ocupa regiunile cheie, dar, exista foarte multe carti in joc ce dau bonusuri consistente pentru cei care construiesc mai adunat. Am mentionat grafica superba ?
Keeper !
Last edited by cristianf on 21 Oct 2014, 02:47, edited 1 time in total.
- cristianf
- King Meeple
- Posts: 2980
- Joined: 18 Jul 2010, 09:55
- Location: Sanpetru, Brasov
Re: Essen loot
Imperial Settlers
Carti.. multe carti ! Ceva resurse destul de dragute pe langa, si o tabla de scoring odioasa care va scoate peri albi multor jucatori. Ah.. si 2 ninja ascunsi in cutie ce isi rateaza misiunea in momentul in care ii gasesti
Jocul tine 5 ture impartite in 4 faze. Prima este cea de Outlook in care se trag carti. Una din deckul personal si 2 din deckul comun, in care primul jucator are prima optiune, dupa care al doilea, al treilea, etc. Urmatoarea faza este cea de productie, se primesc resurse personalizate pentru fiecare natie, cartile de productie si cartile cu care au fost incheiate acorduri contribuie si ele la bunastarea poporului. A treia faza este cea de actiuni, in care se joaca nici mai mult nici mai putin decat o actiune, pe rand, pana cand toata lumea zice pas. Ultima faza este una de clean up. Mare atentie ca nu se poate trece cu resurse de la o tura la cealalta decat daca aveti capacitate de storage (fiecare factiune are una default).
Dar sa revenim la actiuni. Cand iti vine randul ai de facut o singura actiune din mai multe posibile. Poti sa construiesti o carte. Daca este din common deck, ai de platit niste resurse si o pui in tablou. Daca face parte din deckul personal iti mai trebuie si o fundatie. Poti fie sa arunci o carte comuna deja etalata, fie sa te folosesti de o fundatie existenta (vedem mai incolo cum facem rost de ele). O alta actiune posibila este sa activezi carti. In general nu pot fi activate decat o singura data si lasi resursa platita pe ele ca sa tii evidenta. Mai poti sa trimiti oameni dupa resurse/carti. Cu o singura actiune poti face schimburi multiple 2 oameni -> resursa/carte. A 4-a actiune posibila este sa inchei acorduri. Acordurile pot fi incheiate numai cu carti din deckul propriu si trebuie sa platesti o mancare pentru fiecare acord.
Si am ajuns la a 5 actiune disponibila.. raze-ul. Te costa o sabiuta sa "razuiesti" cladiri neconstruite din mana ta pentru un bonus scris pe ele. Si te costa doua sabiute sa "razuiesti" cladiri construite de-ale adversarilor. Tu primesti bonusul de pe ele, el primeste o fundatie si un lemn. Echitabil, nu ?
Una peste alta, un 51st State pe placul meu, si nu numai din cauza graficii Interactiunea este acolo, si inca nu am jucat cu japonezii. Si inca nu am vazut toate cartile din deckul barbarilor. Si vreau sa incerc si cu egiptenii. Si vreau sa vad cum e si cu romanii. Si sunt curios cum merge varianta solo. Si vreau sa vad ce natii mai scot. Si mai vreau sa-l mai joc !
Keeper !
Carti.. multe carti ! Ceva resurse destul de dragute pe langa, si o tabla de scoring odioasa care va scoate peri albi multor jucatori. Ah.. si 2 ninja ascunsi in cutie ce isi rateaza misiunea in momentul in care ii gasesti
Jocul tine 5 ture impartite in 4 faze. Prima este cea de Outlook in care se trag carti. Una din deckul personal si 2 din deckul comun, in care primul jucator are prima optiune, dupa care al doilea, al treilea, etc. Urmatoarea faza este cea de productie, se primesc resurse personalizate pentru fiecare natie, cartile de productie si cartile cu care au fost incheiate acorduri contribuie si ele la bunastarea poporului. A treia faza este cea de actiuni, in care se joaca nici mai mult nici mai putin decat o actiune, pe rand, pana cand toata lumea zice pas. Ultima faza este una de clean up. Mare atentie ca nu se poate trece cu resurse de la o tura la cealalta decat daca aveti capacitate de storage (fiecare factiune are una default).
Dar sa revenim la actiuni. Cand iti vine randul ai de facut o singura actiune din mai multe posibile. Poti sa construiesti o carte. Daca este din common deck, ai de platit niste resurse si o pui in tablou. Daca face parte din deckul personal iti mai trebuie si o fundatie. Poti fie sa arunci o carte comuna deja etalata, fie sa te folosesti de o fundatie existenta (vedem mai incolo cum facem rost de ele). O alta actiune posibila este sa activezi carti. In general nu pot fi activate decat o singura data si lasi resursa platita pe ele ca sa tii evidenta. Mai poti sa trimiti oameni dupa resurse/carti. Cu o singura actiune poti face schimburi multiple 2 oameni -> resursa/carte. A 4-a actiune posibila este sa inchei acorduri. Acordurile pot fi incheiate numai cu carti din deckul propriu si trebuie sa platesti o mancare pentru fiecare acord.
Si am ajuns la a 5 actiune disponibila.. raze-ul. Te costa o sabiuta sa "razuiesti" cladiri neconstruite din mana ta pentru un bonus scris pe ele. Si te costa doua sabiute sa "razuiesti" cladiri construite de-ale adversarilor. Tu primesti bonusul de pe ele, el primeste o fundatie si un lemn. Echitabil, nu ?
Una peste alta, un 51st State pe placul meu, si nu numai din cauza graficii Interactiunea este acolo, si inca nu am jucat cu japonezii. Si inca nu am vazut toate cartile din deckul barbarilor. Si vreau sa incerc si cu egiptenii. Si vreau sa vad cum e si cu romanii. Si sunt curios cum merge varianta solo. Si vreau sa vad ce natii mai scot. Si mai vreau sa-l mai joc !
Keeper !
Last edited by cristianf on 21 Oct 2014, 02:47, edited 1 time in total.
- Plu
- King Meeple
- Posts: 691
- Joined: 17 Feb 2012, 17:20
- Custom Rank: Mind Reader
- DanielIndru
- King Meeple
- Posts: 7070
- Joined: 20 Dec 2010, 09:32
- Custom Rank: Going Cardboard
- Location: Timisoara
- Contact:
Re: Essen loot
Daca ar fi sa estimezi dificultatea lui Deus, pe unde s-ar situa?
Si cu ce alte jocuri seamana?
Si cu ce alte jocuri seamana?
- cristianf
- King Meeple
- Posts: 2980
- Joined: 18 Jul 2010, 09:55
- Location: Sanpetru, Brasov
Re: Essen loot
@Plu Marti ? Lente ? Cred ca da ! Dar vedem ce si cum.
@DanielIndruO dificultate de 2.5 mi se pare ca e pe acolo. Ca o fi 2.4.. 2.6.. 2.7, tot aia. Am vazut pe BGG ca e estimata la 3.0 deocamdata. Parerea mea este ca o sa scada.
Cand il jucam chiar vorbeam cu Alexandra si cu Angeleye ca mie imi mai place mai mult decat Concordia. Nu neaparat ca ar fi mai bun, nu neaparat ca seamana foarte mult, doar in ideea in care daca cineva mi-ar propune Concordia l-as intreba daca nu vrea sa incerce un Deus mai degraba. Alexandra a fost de acord cu mine, Angeleye nu. Sunt curios dintre cei care o sa-l mai joace ce parere au.
As mai incerca o asemanare. Inchipuie-ti un Terra Mystica destul de mult simplificat, la care adaugi carti cu diverse abilitati.
@DanielIndruO dificultate de 2.5 mi se pare ca e pe acolo. Ca o fi 2.4.. 2.6.. 2.7, tot aia. Am vazut pe BGG ca e estimata la 3.0 deocamdata. Parerea mea este ca o sa scada.
Cand il jucam chiar vorbeam cu Alexandra si cu Angeleye ca mie imi mai place mai mult decat Concordia. Nu neaparat ca ar fi mai bun, nu neaparat ca seamana foarte mult, doar in ideea in care daca cineva mi-ar propune Concordia l-as intreba daca nu vrea sa incerce un Deus mai degraba. Alexandra a fost de acord cu mine, Angeleye nu. Sunt curios dintre cei care o sa-l mai joace ce parere au.
As mai incerca o asemanare. Inchipuie-ti un Terra Mystica destul de mult simplificat, la care adaugi carti cu diverse abilitati.
- cristianf
- King Meeple
- Posts: 2980
- Joined: 18 Jul 2010, 09:55
- Location: Sanpetru, Brasov
Re: Essen loot
Lords of Xidit
Un joc pentru 3-5 jucatori care e mai degraba pentru 4-5 jucatori si e recomandat sa fie jucat in 5 jucatori Treaba e simpla. Jocul tine 9 sau 12 ture si se face cate un recensamant la fiecare 3/4 ture pentru niste mici bonusuri. La sfarsit vine si scoringul ala de face bube. Sunt 3 conditii care se ordoneaza random la inceput: bogatia, influenta asupra ghildei magilor si popularitatea (respectiv se verifica banii, turnurile de magi construite si numarul de barzi de pe harta - unde intervine un sistem de area majority). Mai intai se verifica prima conditie si ultimul/ultimii 2 sunt eliminati, trecem la cea de-a doua conditie unde mai avem parte de inca un eliminat, si la ultima conditie raman sa-si compare muschii numai 2 jucatori. Cel mai bun dintre cei doi castiga !
Dar pana acolo avem actiunile. Fiecare jucator primeste un shield unde ascunde prada si o tabla pentru programarea celor 6 actiuni. La inceputul turei se fac programarile in mod secret, dupa care se trece la executarea actiunilor cate una pe rand in ordinea de joc. Pentru actiuni avem de ales intre deplasare (care poate fi de 3 feluri in functie de drumul pe care vrem sa mergem), actionare a locului unde stationam (ceea ce poate insemna fie recrutare de soldati, fie lupte cu monstri), si repaus. Pentru a invinge monstri avem nevoie de o combinatie de soldati, si ca recompensa ne alegem 2 din cele 3 optiuni oferite de orasul recunoscator. Fie bani, fie construim un numar de etaje la turnul magilor asociat orasului in care ne aflam, fie imprastiem niste barzi in regiunile adiacente orasului. Sunt cateva reguli suplimentare, de exemplu nu putem recruta din acelasi oras o a doua unitate in aceeasi tura, apar niste ancient ones care pot fi atacati doar din orasele goale, etc. Dar treaba merge destul de repede si fluent pana la capat.
Este pe alocuri amuzant, pe alocuri frustrant dar si foarte strategic in acelasi timp, ceea ce m-a surprins destul de mult. Nu este la fel de amuzant precum Roborally dar nici la fel de luuung Nu este haotic ca River Dragons. Ce sa mai.. este cel mai bun joc de programare pe care l-am jucat vreodata. Dar nu am jucat originalul, adica Himalaya. Arata de plangi si vine si cu o carte pentru Seasons !
Keeper !
Un joc pentru 3-5 jucatori care e mai degraba pentru 4-5 jucatori si e recomandat sa fie jucat in 5 jucatori Treaba e simpla. Jocul tine 9 sau 12 ture si se face cate un recensamant la fiecare 3/4 ture pentru niste mici bonusuri. La sfarsit vine si scoringul ala de face bube. Sunt 3 conditii care se ordoneaza random la inceput: bogatia, influenta asupra ghildei magilor si popularitatea (respectiv se verifica banii, turnurile de magi construite si numarul de barzi de pe harta - unde intervine un sistem de area majority). Mai intai se verifica prima conditie si ultimul/ultimii 2 sunt eliminati, trecem la cea de-a doua conditie unde mai avem parte de inca un eliminat, si la ultima conditie raman sa-si compare muschii numai 2 jucatori. Cel mai bun dintre cei doi castiga !
Dar pana acolo avem actiunile. Fiecare jucator primeste un shield unde ascunde prada si o tabla pentru programarea celor 6 actiuni. La inceputul turei se fac programarile in mod secret, dupa care se trece la executarea actiunilor cate una pe rand in ordinea de joc. Pentru actiuni avem de ales intre deplasare (care poate fi de 3 feluri in functie de drumul pe care vrem sa mergem), actionare a locului unde stationam (ceea ce poate insemna fie recrutare de soldati, fie lupte cu monstri), si repaus. Pentru a invinge monstri avem nevoie de o combinatie de soldati, si ca recompensa ne alegem 2 din cele 3 optiuni oferite de orasul recunoscator. Fie bani, fie construim un numar de etaje la turnul magilor asociat orasului in care ne aflam, fie imprastiem niste barzi in regiunile adiacente orasului. Sunt cateva reguli suplimentare, de exemplu nu putem recruta din acelasi oras o a doua unitate in aceeasi tura, apar niste ancient ones care pot fi atacati doar din orasele goale, etc. Dar treaba merge destul de repede si fluent pana la capat.
Este pe alocuri amuzant, pe alocuri frustrant dar si foarte strategic in acelasi timp, ceea ce m-a surprins destul de mult. Nu este la fel de amuzant precum Roborally dar nici la fel de luuung Nu este haotic ca River Dragons. Ce sa mai.. este cel mai bun joc de programare pe care l-am jucat vreodata. Dar nu am jucat originalul, adica Himalaya. Arata de plangi si vine si cu o carte pentru Seasons !
Keeper !
- cristianf
- King Meeple
- Posts: 2980
- Joined: 18 Jul 2010, 09:55
- Location: Sanpetru, Brasov
Re: Essen loot
Gaia
Daca ti-ai dorit vreodata sa fii un zeu atotputernic, sa creezi lumi, sa seci mlastini, sa desertifici campiile, sa faci vulcanii sa erupa, sa muti muntii din loc, sa populezi micul colt de rai cu animale sau chiar oameni, asta e jocul in care poti sa faci toate cele insirate. Altfel spus, daca ti-a placut Populous: The Beginning sau Black & White ar trebui sa-ti placa si joculetul asta. Dar sa vedem daca treaba sta chiar asa.
Jocul vine cu 4 tipuri de carti: Life Cards - orase sau animale, Terrain Cards - 6 tipuri de teren, Goal Cards si Disaster Cards - tornade, cutremure, secete, ploi, vulcani sau protectie divina. Mai gasim si niste tileuri de teren, jetoane cu animale si meeples pentru fiecare jucator. Scopul este de a scapa de cei 5 meeples cu care incepem. Si avem doua modalitati de a scapa de ei. Primul jucator care indeplineste un scop din cele etalate la inceputul jocului, il marcheaza cu un meeple. Dar metoda cea mai des intalnita de a scapa de meeples este de a-i plasa in orase.
Cand ne vine randul avem 2 actiuni. Putem trage carti sau le putem juca. Cartile de teren ne ajuta sa cream lumea din joc, cartile de dezastre ne permit sa alteram lumea, iar cartile cu orase se plaseaza pe un anumit tip de teren (in functie de carte). Un oras are 4 nevoi. De exemplu poate avea nevoie de apa, de paduri sau de animale pentru a hrani oamenii din oras. Nevoile vor fi satisfacute prin plasarea de tileuri in jurul orasului. In momentul in care 2 nevoi sunt satisfacute, asezam automat un om in oras. Sau, daca alt zeu binevoitor creste calitatea vietii din oras prin satisfacerea unei nevoi suplimentare, ne va alunga meepleul din oras si il va instaura pe al lui. Jocul se termina cand cineva plaseaza al 5lea meeple sau cand se termina deckul cu dezastre.
Am jucat pana acum doar varianta normala a jocului si din pacate am jucat putin gresit. Am epuizat deckul cu dezastre si am continuat sa jucam. Varianta mai usoara permite coexistenta mai multor meeples in acelasi oras, iar varianta grea introduce dezastrele alea care modifica jumatate de harta si te fac sa-ti smulgi parul din cap Nu stiu inca ce sa zic despre joc. As vrea sa-l mai incerc, eventual sa incerc si celelalte variante. Este clar ca nu se ridica la inaltimea asteptarilor, dar este ceva mai mult decat un filler simplut.
Indecis.
Daca ti-ai dorit vreodata sa fii un zeu atotputernic, sa creezi lumi, sa seci mlastini, sa desertifici campiile, sa faci vulcanii sa erupa, sa muti muntii din loc, sa populezi micul colt de rai cu animale sau chiar oameni, asta e jocul in care poti sa faci toate cele insirate. Altfel spus, daca ti-a placut Populous: The Beginning sau Black & White ar trebui sa-ti placa si joculetul asta. Dar sa vedem daca treaba sta chiar asa.
Jocul vine cu 4 tipuri de carti: Life Cards - orase sau animale, Terrain Cards - 6 tipuri de teren, Goal Cards si Disaster Cards - tornade, cutremure, secete, ploi, vulcani sau protectie divina. Mai gasim si niste tileuri de teren, jetoane cu animale si meeples pentru fiecare jucator. Scopul este de a scapa de cei 5 meeples cu care incepem. Si avem doua modalitati de a scapa de ei. Primul jucator care indeplineste un scop din cele etalate la inceputul jocului, il marcheaza cu un meeple. Dar metoda cea mai des intalnita de a scapa de meeples este de a-i plasa in orase.
Cand ne vine randul avem 2 actiuni. Putem trage carti sau le putem juca. Cartile de teren ne ajuta sa cream lumea din joc, cartile de dezastre ne permit sa alteram lumea, iar cartile cu orase se plaseaza pe un anumit tip de teren (in functie de carte). Un oras are 4 nevoi. De exemplu poate avea nevoie de apa, de paduri sau de animale pentru a hrani oamenii din oras. Nevoile vor fi satisfacute prin plasarea de tileuri in jurul orasului. In momentul in care 2 nevoi sunt satisfacute, asezam automat un om in oras. Sau, daca alt zeu binevoitor creste calitatea vietii din oras prin satisfacerea unei nevoi suplimentare, ne va alunga meepleul din oras si il va instaura pe al lui. Jocul se termina cand cineva plaseaza al 5lea meeple sau cand se termina deckul cu dezastre.
Am jucat pana acum doar varianta normala a jocului si din pacate am jucat putin gresit. Am epuizat deckul cu dezastre si am continuat sa jucam. Varianta mai usoara permite coexistenta mai multor meeples in acelasi oras, iar varianta grea introduce dezastrele alea care modifica jumatate de harta si te fac sa-ti smulgi parul din cap Nu stiu inca ce sa zic despre joc. As vrea sa-l mai incerc, eventual sa incerc si celelalte variante. Este clar ca nu se ridica la inaltimea asteptarilor, dar este ceva mai mult decat un filler simplut.
Indecis.
- cristianf
- King Meeple
- Posts: 2980
- Joined: 18 Jul 2010, 09:55
- Location: Sanpetru, Brasov
Re: Essen loot
Erata pentru Deus: cu doua jocuri la activ pot spune ca feelingul de Terra Mystica se simte destul de bine iar dificultatea tinde totusi spre 3
- 26octombrie
- King Meeple
- Posts: 4163
- Joined: 30 Aug 2012, 15:24
- Custom Rank: Awesome Silly Bard
Re: Essen loot
cred ca pot sa te declar cel mai rapid jucator ever ever! in doua minute (1:53...1:55) sa joci un joc de dificultate 3 si sa redactezi si un feedback.... whoaa !cristianf wrote:Erata pentru Deus: cu doua jocuri la activ pot spune ca feelingul de Terra Mystica se simte destul de bine iar dificultatea tinde totusi spre 3
acestea fiind spuse, oricum nu cred pana nu vad, asa ca m-as inscrie la un gaia, whenever
- cristianf
- King Meeple
- Posts: 2980
- Joined: 18 Jul 2010, 09:55
- Location: Sanpetru, Brasov
- cristianf
- King Meeple
- Posts: 2980
- Joined: 18 Jul 2010, 09:55
- Location: Sanpetru, Brasov
Re: Essen loot
It never stops. In poza se gasesc ori niste intarziate de pe la Essen, ori promotii de pe plaiurile mioritice, ori ocazii de pe forum. Culmea e ca sunt mai entuziasmat de cele 2 tileuri din josul imaginii decat de alte cutii mai mari
-
- Administrator
- Posts: 1551
- Joined: 13 May 2014, 23:05
- Location: Bucuresti
Re: Essen loot
Cum se joaca in 2?cristianf wrote: Cand il jucam chiar vorbeam cu Alexandra si cu Angeleye ca mie imi mai place mai mult decat Concordia. Nu neaparat ca ar fi mai bun, nu neaparat ca seamana foarte mult, doar in ideea in care daca cineva mi-ar propune Concordia l-as intreba daca nu vrea sa incerce un Deus mai degraba.
- cristianf
- King Meeple
- Posts: 2980
- Joined: 18 Jul 2010, 09:55
- Location: Sanpetru, Brasov
Re: Essen loot
Merge foarte bine si in 2. Nu am observat diferente fata de jocul in 3 sau 4. Doar ca nu apuci sa treci prin deck decat o data. Deci mai putin shuffling.
- cristianf
- King Meeple
- Posts: 2980
- Joined: 18 Jul 2010, 09:55
- Location: Sanpetru, Brasov