Wheels of Time - adixor vs fixpix
Wheels of Time - adixor vs fixpix
La sugestia lui fixpix m-am uitat putin pe un joc "Print & Play" gratuit gasit aici:
http://www.boardgamegeek.com/boardgame/ ... ls-of-time
Cum parea foarte simpatic, am zis sa incercam un play by forum (se preteaza pentru ca nu are componente ascunse). Jocul vi-l puteti crea si acasa foarte usor, aveti de printat doar cateva foi a4 normale, chiar si alb-negru, si de decupat cateva discuri de pe ele. In pagina de pe BGG puteti gasi toate .pdf-urile necesare pentru printarea acestui joc (daca aveti cont).
Acestea fiind spuse, avem pozitia de start mai jos. Eu am dat cu un zar pentru mine (3) si pentru fixpix (5) asa ca incepe fixpix. Populatia si food production sunt pe pozitia 2, nici un jucator nu are resurse in acest moment.
Runda 1 - fixpix
1. Feeding: populatia = food production => OK
2. Action:
http://www.boardgamegeek.com/boardgame/ ... ls-of-time
Cum parea foarte simpatic, am zis sa incercam un play by forum (se preteaza pentru ca nu are componente ascunse). Jocul vi-l puteti crea si acasa foarte usor, aveti de printat doar cateva foi a4 normale, chiar si alb-negru, si de decupat cateva discuri de pe ele. In pagina de pe BGG puteti gasi toate .pdf-urile necesare pentru printarea acestui joc (daca aveti cont).
Acestea fiind spuse, avem pozitia de start mai jos. Eu am dat cu un zar pentru mine (3) si pentru fixpix (5) asa ca incepe fixpix. Populatia si food production sunt pe pozitia 2, nici un jucator nu are resurse in acest moment.
Runda 1 - fixpix
1. Feeding: populatia = food production => OK
2. Action:
Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix
2. Actiuni
- intorc roata din stinga 1 pas
- intorc roata mea (1) un pas. Presupun ca 1 e roata mea...
3. Productie
- 1 mincare
4. Dezastre
- nada
- intorc roata din stinga 1 pas
- intorc roata mea (1) un pas. Presupun ca 1 e roata mea...
3. Productie
- 1 mincare
4. Dezastre
- nada
Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix
Runda 1 - adixor
1. Feeding - OK
2. Actiuni
- mut roata mea (2) un pas
- mut rota dreapta un pas
3. Productie
- o piatra
- o caramida
4. Danger
- ( un lemn de la tine daca ai fi avut)
Situatia acum:
Runda 2 - fixpix
1. Feeding - OK
2. Actiuni:
1. Feeding - OK
2. Actiuni
- mut roata mea (2) un pas
- mut rota dreapta un pas
3. Productie
- o piatra
- o caramida
4. Danger
- ( un lemn de la tine daca ai fi avut)
Situatia acum:
Runda 2 - fixpix
1. Feeding - OK
2. Actiuni:
Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix
2. Actiuni:
- roata din dreapta, doi pasi
3. Productie:
- 1 food production
- 1 hired worker token
4. Nici un dezastru
- roata din dreapta, doi pasi
3. Productie:
- 1 food production
- 1 hired worker token
4. Nici un dezastru
Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix
Runda 2 - adixor
1. Feeding - ok
2. Actiuni:
a) 1 actiune - construiesc un WALL din piatra si caramida
b) 1 actiune - rotesc roata mea (2) o pozitie
3. Productie:
- 1 food supply
4. Nici un danger/dezastru (e unul, dar nu am piatra de dat)
Sa verifici te rog ca e totul ok.
Runda 3 - fixpix
1. Feeding - prea ok
p.s. daca pe tura mea apare un danger pe un link intre wheelul tau si o roata de productie, il rezolv ? sau conteaza doar danger-urile si dezastrele legate de roata mea ?
1. Feeding - ok
2. Actiuni:
a) 1 actiune - construiesc un WALL din piatra si caramida
b) 1 actiune - rotesc roata mea (2) o pozitie
3. Productie:
- 1 food supply
4. Nici un danger/dezastru (e unul, dar nu am piatra de dat)
Sa verifici te rog ca e totul ok.
Runda 3 - fixpix
1. Feeding - prea ok
p.s. daca pe tura mea apare un danger pe un link intre wheelul tau si o roata de productie, il rezolv ? sau conteaza doar danger-urile si dezastrele legate de roata mea ?
Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix
Doar cele 3 linkuri ale tale se rezolva.
2. Actiuni
- Folosesc muncitorul pentru a mai primi o actiune si invirt roata din dreapta 3 pasi.
3. Productie
- 1 food supply dar nu mai am unde sa-l pun, asa ca se pierde
- 1 populatie
4. Nici un dezastru
2. Actiuni
- Folosesc muncitorul pentru a mai primi o actiune si invirt roata din dreapta 3 pasi.
3. Productie
- 1 food supply dar nu mai am unde sa-l pun, asa ca se pierde
- 1 populatie
4. Nici un dezastru
Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix
Runda 3 - adixor
1. Feeding - OK
2. Actions:
- invart roata din stanga o pozitie
- invart roata mea o pozitie
3. Produc o strada
4. Pierd o caramida pe care nu o am.
Runda 4 - fixpix
1. Feeding OK
1. Feeding - OK
2. Actions:
- invart roata din stanga o pozitie
- invart roata mea o pozitie
3. Produc o strada
4. Pierd o caramida pe care nu o am.
Runda 4 - fixpix
1. Feeding OK
Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix
2. Actiuni
- activez legatura din dreapta pentru a creste populatia
- Invirt roata mea un pas
- Invirt roata din dreapta un pas
3. Productie
- produc o cladire
4. Nici un dezastru
- activez legatura din dreapta pentru a creste populatia
- Invirt roata mea un pas
- Invirt roata din dreapta un pas
3. Productie
- produc o cladire
4. Nici un dezastru
Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix
1. poti sa-ti folosesti populatia pentru a face si a 4-a actiune: "If you trigger a population link, you may use the extra action during the same turn."
2. nu poti produce o cladire: "you need an equal or greater number of walls and roads before developing a building"
2. nu poti produce o cladire: "you need an equal or greater number of walls and roads before developing a building"
Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix
Corect. Sa revenim:
2. Actiuni
- activez legatura din dreapta pentru a creste populatia
- invirt toate rotile, mai putin a ta, un pas
3. Productie
- un lemn si o piatra
4. Nici un dezastru
2. Actiuni
- activez legatura din dreapta pentru a creste populatia
- invirt toate rotile, mai putin a ta, un pas
3. Productie
- un lemn si o piatra
4. Nici un dezastru
Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix
Runda 4 - adixor
1. Feeding OK (not for long )
2. Actiuni
- invart roata mea de 2 ori
3. Productie
- +1 population
- 1 wood
4. no disasters. phew.
(scrie tu numarul rundei si jucatorul ca e mai usor de urmarit asa in posturi decat cum faceam eu ca incepeam runda ta in postul meu)
1. Feeding OK (not for long )
2. Actiuni
- invart roata mea de 2 ori
3. Productie
- +1 population
- 1 wood
4. no disasters. phew.
(scrie tu numarul rundei si jucatorul ca e mai usor de urmarit asa in posturi decat cum faceam eu ca incepeam runda ta in postul meu)
Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix
Runda 5 - fixpix
1. Feeding - ok
2. Actiuni
- activez legatura din dreapta si primesc 1 lemn
- activez legatura din stinga si primesc 1 piatra
- construiesc doua drumuri
3. Productie
- +1 piatra si +1 lemn
4. Nici un dezastru
1. Feeding - ok
2. Actiuni
- activez legatura din dreapta si primesc 1 lemn
- activez legatura din stinga si primesc 1 piatra
- construiesc doua drumuri
3. Productie
- +1 piatra si +1 lemn
4. Nici un dezastru
Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix
Runda 5 - adixor
1. Feeding - NOT OK. Dau un food ca sa fie ok
2. Am 3 actiuni, invart roata mea 3 pozitii
3. Productie: +1 food production (up to 3)
4. Danger: -1 lemn
1. Feeding - NOT OK. Dau un food ca sa fie ok
2. Am 3 actiuni, invart roata mea 3 pozitii
3. Productie: +1 food production (up to 3)
4. Danger: -1 lemn
Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix
Runda 6 - fixpix
1. Feeding - ok
2. Actiuni
- activez legatura din dreapta si primesc 1 lemn
- activez legatura din stinga si primesc 1 piatra
- construiesc doua drumuri
3. Productie
- +1 piatra si +1 lemn
4. Nici un dezastru
Cred ca tocmai am gasit unde nu functioneaza asa de bine jocul. Nu-mi place cind se intra intr-o pozitie dintr-asta statica si e destul de evident ca e cea mai buna miscare sa stai pe loc si sa nu faci mare lucru.
1. Feeding - ok
2. Actiuni
- activez legatura din dreapta si primesc 1 lemn
- activez legatura din stinga si primesc 1 piatra
- construiesc doua drumuri
3. Productie
- +1 piatra si +1 lemn
4. Nici un dezastru
Cred ca tocmai am gasit unde nu functioneaza asa de bine jocul. Nu-mi place cind se intra intr-o pozitie dintr-asta statica si e destul de evident ca e cea mai buna miscare sa stai pe loc si sa nu faci mare lucru.
Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix
hmm..exact la asta ma gandeam si eu .. "de ce nu ar sta fixpix si tura viitoare sa mai ia niste lemne si piatra". probabil o solutie este scoaterea actiunii de a activa un link (sau imposibilitatea de a activa un link fara a misca cel putin o roata care il formeaza in turul respectiv). pe mine ma mai deranjeaza ca singurul mod in care te pot afecta direct e linia dintre noi (si se intampla rar). sa te afectez indirect lasandu-ti un craniu in zona ta pt tura viitoare nu e mare lucru, probabil o sa-l muti.
o sa revin cu mutarea
o sa revin cu mutarea
Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix
Runda 6 - adixor
1. Feeding OK
2. Actiuni:
- activez +1 food production
- misc roata din dreapta
- misc roata din stanga.
3. Prod: nimic
4. Danger: pierd un hired worker pe care nu-l am.
Cred ca mai bine modificam asa: sa nu poti activa o pozitie pe turul tau pana nu ai miscat cel putin o roata implicata. Desi tu aici ai lemn lasat de mine si ai dreptul sa-l activezi, ca e problema mea ca l-am lasat. nu stiu cum e mai bine.
1. Feeding OK
2. Actiuni:
- activez +1 food production
- misc roata din dreapta
- misc roata din stanga.
3. Prod: nimic
4. Danger: pierd un hired worker pe care nu-l am.
Cred ca mai bine modificam asa: sa nu poti activa o pozitie pe turul tau pana nu ai miscat cel putin o roata implicata. Desi tu aici ai lemn lasat de mine si ai dreptul sa-l activezi, ca e problema mea ca l-am lasat. nu stiu cum e mai bine.
Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix
Runda 7 - fixpix
1. Feeding - ok
2. Actiuni
- roata din stinga doi pasi
- roata mea doi pasi
3. Productie
- +1 piatra
4. Dezastrele nu se aplica
Eu am alta idee in legatura cu rotile laterale. La inceputul fiecarei runde a unui jucator ele se misca un numar aleatoriu de pasi. Un zar cu 3 fete ar fi cred ok, s-ar misca intre 1 si 3 pasi fiecare. Dar oricum e mai greu de prevazut care sint efectele, s-ar putea sa dea peste cap tot jocul sau sa-l prelungeasca prea mult. Teoretic e un dram de noroc, nu ar trebui sa influenteze prea tare, dar cine poate spune.
1. Feeding - ok
2. Actiuni
- roata din stinga doi pasi
- roata mea doi pasi
3. Productie
- +1 piatra
4. Dezastrele nu se aplica
Eu am alta idee in legatura cu rotile laterale. La inceputul fiecarei runde a unui jucator ele se misca un numar aleatoriu de pasi. Un zar cu 3 fete ar fi cred ok, s-ar misca intre 1 si 3 pasi fiecare. Dar oricum e mai greu de prevazut care sint efectele, s-ar putea sa dea peste cap tot jocul sau sa-l prelungeasca prea mult. Teoretic e un dram de noroc, nu ar trebui sa influenteze prea tare, dar cine poate spune.
Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix
Runda 7 - adixor
1. Feeding OK
2. Actiuni:
- roata din stanga: 1 pas
- roata mea: 2 pasi
3. productie: 1 population
4. dezastrele nu se aplica.
Deja am aplicat ideea ta (incepand cu turul tau ca esti starting player) si am dat cu zarul 1 si 4. pentru un D3 asta inseamna 1 pozitia roata din stanga si 2 pozitii roata din dreapta. Sunt deja mutate in imagine.
1. Feeding OK
2. Actiuni:
- roata din stanga: 1 pas
- roata mea: 2 pasi
3. productie: 1 population
4. dezastrele nu se aplica.
Deja am aplicat ideea ta (incepand cu turul tau ca esti starting player) si am dat cu zarul 1 si 4. pentru un D3 asta inseamna 1 pozitia roata din stanga si 2 pozitii roata din dreapta. Sunt deja mutate in imagine.
Re: Wheels of Time - adixor vs fixpix
Runda 8 - fixpix
1. Feeding - ok
2. Actiuni
- roata din dreapta un pas
- activez legatura din dreapta si primesc o caramida
- construiesc un zid folosind o caramida si o piatra
- construiesc o cladire folosind resursele de pe discuri (deci mai ramin cu 1 lemn si o piatra pentru runda urmatoare)
3. Productie
- +1 caramida
4. Dezastrele nu se aplica
1. Feeding - ok
2. Actiuni
- roata din dreapta un pas
- activez legatura din dreapta si primesc o caramida
- construiesc un zid folosind o caramida si o piatra
- construiesc o cladire folosind resursele de pe discuri (deci mai ramin cu 1 lemn si o piatra pentru runda urmatoare)
3. Productie
- +1 caramida
4. Dezastrele nu se aplica