iOS releases
- fl0po
- King Meeple
- Posts: 1649
- Joined: 09 Jun 2012, 09:56
- Custom Rank: iOS Netrunner
- Location: Bucuresti
- fl0po
- King Meeple
- Posts: 1649
- Joined: 09 Jun 2012, 09:56
- Custom Rank: iOS Netrunner
- Location: Bucuresti
- Keyser
- King Meeple
- Posts: 1111
- Joined: 12 May 2011, 00:20
Re: iOS releases
Wizards of the Coast's new card battler Magic Duels: Origins will launch on iPhone and iPad today
http://www.pocketgamer.co.uk/r/iPad/Mag ... sp?c=66378
http://www.pocketgamer.co.uk/r/iPad/Mag ... sp?c=66378
#nambos
The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist. - Verbal Kint
The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist. - Verbal Kint
Re: iOS releases
Momentan pare cam de baza, sub Magic 2015 (pe care am dat banii cam degeaba), inteleg insa ca asta e scheletul pe care vor sa-l pastreze si sa adauge noi lucruri in el.
Gameplayul este peste MTGO oricum.
Exista vreun loc unde sa caut reduceri de preturi la boardgames pe iOS?
Gameplayul este peste MTGO oricum.
Exista vreun loc unde sa caut reduceri de preturi la boardgames pe iOS?
- Keyser
- King Meeple
- Posts: 1111
- Joined: 12 May 2011, 00:20
Re: iOS releases
In principiu la iOS news pe bgg sunt destul de prompti cu promotiile. Eu mai urmares pocketgamer insa nu se ocupa doar de boardgames.
#nambos
The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist. - Verbal Kint
The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist. - Verbal Kint
Re: iOS releases
Mi se pare mie sau boardgame apps sunt extrem de scumpe?
Splendor de exemplu la 7$ mi se pare enorm, tinand cont ca necesita foarte putina programare, nici grafic nu trebuie facut ceva extra, decat de importat artworkul existent.
Sa fim intelesi, nu vorbesc ca 7$ e o suma mare, ci doar comparativ cu restul mediului in care apare. Jocurile de top pe iPad au preturi de 7$(Minecraft), 5$(Terraria), 5$(Don't starve), jocuri ce necesita foarte multa munca, de catre studiouri mari, cu sute de angajati - jocuri de peste 10$ sunt aproape inexistente (si cu toate astea regasim de exemplu Sentinels of the Multiverse la acest pret)
Splendor de exemplu la 7$ mi se pare enorm, tinand cont ca necesita foarte putina programare, nici grafic nu trebuie facut ceva extra, decat de importat artworkul existent.
Sa fim intelesi, nu vorbesc ca 7$ e o suma mare, ci doar comparativ cu restul mediului in care apare. Jocurile de top pe iPad au preturi de 7$(Minecraft), 5$(Terraria), 5$(Don't starve), jocuri ce necesita foarte multa munca, de catre studiouri mari, cu sute de angajati - jocuri de peste 10$ sunt aproape inexistente (si cu toate astea regasim de exemplu Sentinels of the Multiverse la acest pret)
-
- Administrator
- Posts: 1551
- Joined: 13 May 2014, 23:05
- Location: Bucuresti
Re: iOS releases
Adaptarea unui boardgame pe telefon, chiar daca este mai simpla decat pentru jocurile mai complexe, este totusi costisitoare. Si se vinde in mii de download-uri, fata de jocurile generice de smartphone, care au milioane de descarcari si isi permit sa ofere preturi mai mici (sau sunt "freemium").
In acelasi timp, programatorii, designerii si testerii cer salarii premium (piata IT este supraincalzita in acest moment). Ne-am obisnuit sa primim calitate la preturi derizorii (Neuroshima Hex - 4 lei, Through the Ages - 5 lei, bundle, shmundel, gratis , etc). Nu cred ca este sustenabil pentru developeri acest model de economie, cand un joc are 100 milioane de downloaduri, se vinde gratuit pentru ca e freemium, si genereaza content de super-calitate. Astfel, consumatorul asteapta si de la producatorii de nisa (cum sunt cei care adapteaza boardgame-uri) sa dea produsul gratis, chiar daca are 5000 de downloaduri pentru vreun titlu legendar in lumea boardgame-urilor.Si apoi strigam in cor ca ne enerveaza reclamele:)
In acelasi timp, programatorii, designerii si testerii cer salarii premium (piata IT este supraincalzita in acest moment). Ne-am obisnuit sa primim calitate la preturi derizorii (Neuroshima Hex - 4 lei, Through the Ages - 5 lei, bundle, shmundel, gratis , etc). Nu cred ca este sustenabil pentru developeri acest model de economie, cand un joc are 100 milioane de downloaduri, se vinde gratuit pentru ca e freemium, si genereaza content de super-calitate. Astfel, consumatorul asteapta si de la producatorii de nisa (cum sunt cei care adapteaza boardgame-uri) sa dea produsul gratis, chiar daca are 5000 de downloaduri pentru vreun titlu legendar in lumea boardgame-urilor.Si apoi strigam in cor ca ne enerveaza reclamele:)
Re: iOS releases
Nu am vorbit de sale-uri, ci de pretul intreg al produsului. Altfel sunt sigur si Splendor va avea in viitor un discount.
Neuroshima Hex nu e 4 lei, e 5$.
Nu sunt convins nici de teoria cu multe vanzari la pret mic vs putine vanzari la pret mare:
1. In industria videogames, jocurile cele mai scumpe sunt si cele mai vandute, avand un pret retail de minim 60$ (din nou, nu vorbim de sale-uri)
2. Splendor nu intra in categoria putine vanzari, are 200.000 jocuri fizice vandute, ca app ar putea sa aiba milioane.
Unul din motivele pentru care se vinde atat de bine ca boardgame e pretul mic, ca app are unul din cele mai mari preturi de pe piata.
In fine, cred ca pot sa-mi raspund singur la intrebare, m-am uitat si atat Smallworld cat si TtR s-au vandut la acelasi pret de 7$.
Poate s-au impuscat singuri in picior cu aceste preturi, si toate aceste titluri puteau fi printre cele mai vandute jocuri din appstore (sunt deja printre cele mai vandute boardgames - si pana recent jocurile pe tableta nu prea se ridicau la nivelul boardgames).
E doar o observatie de-a mea, pana la urma e problema lor cum isi fac strategia pe acest segment, eram doar curios daca si altii au remarcat pretul, sau pur si simplu nu conteaza (pentru ca pana la urma sunt mult mai ieftine decat orice boardgame fizic)
Neuroshima Hex nu e 4 lei, e 5$.
Nu sunt convins nici de teoria cu multe vanzari la pret mic vs putine vanzari la pret mare:
1. In industria videogames, jocurile cele mai scumpe sunt si cele mai vandute, avand un pret retail de minim 60$ (din nou, nu vorbim de sale-uri)
2. Splendor nu intra in categoria putine vanzari, are 200.000 jocuri fizice vandute, ca app ar putea sa aiba milioane.
Unul din motivele pentru care se vinde atat de bine ca boardgame e pretul mic, ca app are unul din cele mai mari preturi de pe piata.
In fine, cred ca pot sa-mi raspund singur la intrebare, m-am uitat si atat Smallworld cat si TtR s-au vandut la acelasi pret de 7$.
Poate s-au impuscat singuri in picior cu aceste preturi, si toate aceste titluri puteau fi printre cele mai vandute jocuri din appstore (sunt deja printre cele mai vandute boardgames - si pana recent jocurile pe tableta nu prea se ridicau la nivelul boardgames).
E doar o observatie de-a mea, pana la urma e problema lor cum isi fac strategia pe acest segment, eram doar curios daca si altii au remarcat pretul, sau pur si simplu nu conteaza (pentru ca pana la urma sunt mult mai ieftine decat orice boardgame fizic)
- fl0po
- King Meeple
- Posts: 1649
- Joined: 09 Jun 2012, 09:56
- Custom Rank: iOS Netrunner
- Location: Bucuresti
- fl0po
- King Meeple
- Posts: 1649
- Joined: 09 Jun 2012, 09:56
- Custom Rank: iOS Netrunner
- Location: Bucuresti
- purishnel
- Chief Meeple
- Posts: 171
- Joined: 07 Aug 2014, 00:28
- Location: Bucuresti
Re: iOS releases
Salut!
Sper sa nu repet informatia...am gasit asta https://boardgamegeek.com/geeklist/2000 ... anksgiving, poate v-ar interesa pe unii.
Spor la joaca!
Sper sa nu repet informatia...am gasit asta https://boardgamegeek.com/geeklist/2000 ... anksgiving, poate v-ar interesa pe unii.
Spor la joaca!
- fl0po
- King Meeple
- Posts: 1649
- Joined: 09 Jun 2012, 09:56
- Custom Rank: iOS Netrunner
- Location: Bucuresti
- fl0po
- King Meeple
- Posts: 1649
- Joined: 09 Jun 2012, 09:56
- Custom Rank: iOS Netrunner
- Location: Bucuresti
Re: iOS releases
HACK OR GET WHACKED!
- fl0po
- King Meeple
- Posts: 1649
- Joined: 09 Jun 2012, 09:56
- Custom Rank: iOS Netrunner
- Location: Bucuresti
Re: iOS releases
final de aprilie....
Pathfinder the Adventure Card Game.
https://boardgamegeek.com/blogpost/5142 ... -card-game
Pathfinder the Adventure Card Game.
https://boardgamegeek.com/blogpost/5142 ... -card-game
HACK OR GET WHACKED!
- iadrianik
- King Meeple
- Posts: 989
- Joined: 29 Nov 2011, 13:56
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: iOS releases
Reiner Knizia's The Confrontation
https://itunes.apple.com/us/app/reiner- ... 66051?mt=8
http://store.steampowered.com/app/395190/
https://itunes.apple.com/us/app/reiner- ... 66051?mt=8
http://store.steampowered.com/app/395190/
- fl0po
- King Meeple
- Posts: 1649
- Joined: 09 Jun 2012, 09:56
- Custom Rank: iOS Netrunner
- Location: Bucuresti
- fl0po
- King Meeple
- Posts: 1649
- Joined: 09 Jun 2012, 09:56
- Custom Rank: iOS Netrunner
- Location: Bucuresti
Re: iOS releases
https://boardgamegeek.com/boardgame/159 ... -onslaught
In app purchase:
https://boardgamegeek.com/boardgameexpa ... -expansion
inca nu l-am incercat.....
HACK OR GET WHACKED!
- fl0po
- King Meeple
- Posts: 1649
- Joined: 09 Jun 2012, 09:56
- Custom Rank: iOS Netrunner
- Location: Bucuresti
Re: iOS releases
Mysterium e up and running...
Mysterium: The Board Game by Asmodee Digital
https://appsto.re/ro/0PTVfb.i
Mysterium: The Board Game by Asmodee Digital
https://appsto.re/ro/0PTVfb.i
HACK OR GET WHACKED!
- fl0po
- King Meeple
- Posts: 1649
- Joined: 09 Jun 2012, 09:56
- Custom Rank: iOS Netrunner
- Location: Bucuresti
- Haddeo
- King Meeple
- Posts: 2343
- Joined: 28 Dec 2015, 18:59
- Location: Bucuresti
Re: iOS releases
UUUuuuuUUuuuuuuuuu... sa vedem si AI cat de bun e acumfl0po wrote:Race for the Galaxy
But what if they are creating the disaster within themselves?
Things are OK now but I never know when it's going to change.
Things are OK now but I never know when it's going to change.